Kloon-account aanvraag

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door CasPerZerZ, 13 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CasPerZerZ

CasPerZerZ *Sorteert Pallets

Leuk Bevonden:
    0
    Ja,dit is een exacte kloon van mijn oudere account Casperge,

En ik wou even vragen of deze mag blijven bestaan,aangezien snikkelbaard 1 mijn account heeft verkloot dankzij een stomme fout van mij; namelijk inloggen op een openbare computer van de schoolmediatheek en hem op ''herriner mij'' laten staan.Ik heb hem uitgebreidt bedankt hiervoor :{ .

Ik heb op mijn gebande account wel toegang op mijn topics die ik zelf gestart heb,en ik heb ze allemaal gelezen,waaronder ook die in dit hok.

Raar vond ik het,omdat snikkelbaard 2 een pm heeft gestuurd naar xbox addict,die voor hem een onbekende is,maar voor mij al sins groep 6 mijn beste vriend.BTW; Xbox addict is een klasgenoot van mij.

Snillebaard heeft mij persoonlijk ook ''trots'' meegedeeld dat het hem wel een leuk idee leek en het ongeloofelijke hummor vind vam zichzelf.De eikel :{

2. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Misschien moet je even duidelijk vertellen wat die gozer precies heeft gedaan anders begrijpen mensen het misschien niet. Tis dat ik nog herinner posts van casperge te zien met schelden enzo maar niet iedereen heeft dat gezien denk ik :)

3. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Is het niet zo dat als je je wachtwoord hebt verandert, een eerdere inlogsessie - op bv een andere pc - vervalt?

4. CasPerZerZ

Leuk Bevonden:
    0
    oke

Snikkelbaard:

Bekende van mij uit 4 vwo,die lollig deed met een darkwing fanclub-draad,en nuttleloze post in het andre hazes topic,ik wist dat hij die draad wou openen ,en ik reageerde daar dus op(in de mediatheek).Ik vind het wel grappig dat hij zo raar bezig is en Quote hem in de genialste forum Quotes,darkwing merkt terecht op dat ik wel HEEL snel na snikkelbaard post,en doet een ipcheck.

Darkwing deelt mee dat ze de ip's van mij en snikkelbaard hetzelfde zijn,(dankzij het schoolnetwerk)Permanente ban voor snikkelbaard,OW voor mij.IK maak nieuw draad aan en zeg daarin dat het een misverstand is,mod wouter sluit em omdat hij denkt dat het MIJN netwerk is waarop snikkelbaard gepost heeft.

Snikkelbaard 2 ondertussen(een kloon account ja) is blij verast als hij in mijn account komt via herriner mij-functie en vervolgens een topic maakt met de naam ; het anti darkwing topic.Ik wordt geband(terecht vanuit de mod en admins hun opzicht).IK kan nog wel gewoon kijken in de topics,met uitzondering de mile gewoon als gast,ik zie dus hoe mijn account een regelrechte rel heeft geschopt in de mile en suggesties hok.Ik word boos en verdenk Xbox addict ervan het topic(s) geopend te hebben,ik ga dus hem ''uithoren'' via msn,ook stuur ik snikkelbaard een mail,met het idee dat hij het wel eens gedaan kan hebben.Hij ontkent.Volgende dag op shool zegt hij met een bij smile:

''Grappig he,ik heb het toch gedaan,kom mee naar de mediatheek kunnen we zien hoe het verder is gegaan''

:mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:

EDIT:/

Ja idnderdaad,maar ik was dus 2 uur te laat,omdat ik op dat moment op tennis-training was :{

Laatst bewerkt: 13 mrt 2005
  5. jellejelle

jellejelle PSP Only

Leuk Bevonden:
    10
    Anti-Darkwing Fanclub iemand?
    En dat het iemand anders is geweest lijkt mij jou verantwoordelijkheid, daar kan XBW niks aan doen en dan kan iedere mafketel die dit soort dingen doet wel gaan zeggen, het was me broertje, of een vriend :{

Eigen schuld, dikke bult _0/

6. CasPerZerZ

Leuk Bevonden:
    0
    Verplaats jezelf nou eens in mij,is het niet irritand dat ik nou een nieuw acount moet maken om mezelf te ''verdedigen'' met het risico OPNIEUW geband te raken.

Je hebt gelijk dat iedere idioot dit kan zeggen ja,maar feit is dat ik een ''getuige'' heb(XBOX ADDICT) en een bekentenis van snikkelbaard himself,ook heeft hij achteraf wel een beetje spijt,vooral omdat ik nogal pissed ben

7. jellejelle

jellejelle PSP Only

Leuk Bevonden:
    10
    Volgens mij is het vervelender voor je dat je überhaupt geband bent, omdat je blijkbaar vergeten bent uit te loggen, maar XBW kan dat moeilijk controleren of niet en of deze thread zo slim is weet ik ook niet. Als je gewoon Mirik of Darkwing had gemaild was je een stuk slimmer bezig geweest.

Edit: wat betreft je getuige, als er een vriend van je op dit forum zit heb je natuurlijk zo een getuige gevonden.

8. CasPerZerZ

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik ook gedaan

9. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Sja maar kan toch gebeuren dat XBW jouw account onthoud en alles. Als je dat vergeet uit te zetten zit je met dat probleem en het valt lastig te controleren of iemand er misbruik van maakt. Stel je is voor dat jij per ongeluk je account ingelogd hebt gelaten en dat zo'n gozer grappig gaat doen.

10. jellejelle

jellejelle PSP Only

Leuk Bevonden:
    10
    Dan zal ik flink balen, maar dat is dan mijn eigen probleem. Vervolgens mail ik Darkwing en Mirik, wat ie blijkbaar gedaan heeft en wacht ik braaf op antwoord :cool:.

En ik weet niet wat de uitkomst van het mailtje naar hen was, maar als ze je niet terug willen is het klote voor jou, maar heb je gewoon pech.

11. CasPerZerZ

Leuk Bevonden:
    0
    Jah,dat heb ik dan zeker ja.Maar heb je wel eens over nagedacht dat als je met meerdre mensen op een pc zit dat het dan zeer makkelijk is een dergelijke fout als deze te maken en dan iemand treffen zoals snikkelbaard.

Zeker omdat in de hoofdindex van XBW-forums standaard het hokje herinner mij is aangevinkt

12. jellejelle

jellejelle PSP Only

Leuk Bevonden:
    10
    Als jij gewoon oplet dat dat hokje niet aangevinkt is heb je geen probleem en ook jezelf standaard uitloggen. Ik zit ook heel vaak op mijn school achter de computer en dan zorg ik ook dat ik daar op let.

Maar het woord is natuurlijk aan de admins, ik weet niet wat Darkwing en Mirik gezegd hebben, maar als die aangegeven hebben dat je geband blijft is deze thread en jouw poging vrij kansloos.

13. EvilWasp

EvilWasp -

Leuk Bevonden:
    3
    Snikkelbaard is de grootste nerd ooit.
    Alles wat hierboven staat is waar.

14. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Doe niet zo triest man, iedereen kan dat vakje per ongeluk aan laten, om dan gelijk een account permanent te bannen vind ik ook wel weer wat ver gaan.

15. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    jezus jellejelle laat die gozer met rust
    hij heeft niets foutgedaan, misschien 1 keer vergeten herriner mij uit te schakelen.

je moet hem niet zo aanvallen hij is onschuldig (is denk ik ondertussen wel bewezen)

16. jellejelle

jellejelle PSP Only

Leuk Bevonden:
    10
    Jongens, ik val niemand aan, en als dat wel zo overkomt is het niet de bedoeling geweest.

Ik zeg alleen maar dat je zelf verantwoordelijk bent voor wat er op je account gebeurd en dat je dus goed moet opletten dat je jezelf uitlogt.

17. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap uberhaupt niet waarom de mods/admins casperge niet gelijk geloofden???

want ik heb casperge nog nooit iets iiritants of idioots zien doen, behalve dan na dat hele snikkelbaard gedoe.

Zelfs voor mij was het al snel duidelijk dat het een misverstand was, dus ik begrijp niet dat zij dat niet in kunnen zien...

18. mr. E

mr. E Giraffe XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    kijk bij de zoekfunctie eens naar de posts van Casperge..
    dat zijn gewoon 9 pagina's met threads!
    Denk je nou echt dat hij zo lang op xbw zou kunnen blijven zonder gekickt te worden als hij het snikkelbaard gedrag constant zou vertonen?
    Nee dus..
    Hij was gewoon een actieve member die zn account per ongeluk ingelogd liet staan..
    Onschuldig, behalve aan slordigheid..
    andere conclusies kan ik niet trekken..

19. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Tja, is wel balen maar is wel eigen verantwoording. Ik vind echter wel dat je mensen moet kunnen vertrouwen, dus men moet er vanuit gaan dat Casperge de waarheid spreekt. Hij is een actief lid en is niet zo'n gast die weleens van die maffe tekeningen post zoals weleens gebeurd (20 threads met gare paint tekeningen). Het is toch niet zo moeilijk om hem weer te un-bannen???

20. NL_Wouter

NL_Wouter The_Guardian

Leuk Bevonden:
    4
    dat schaadt hun trots.. rustig nou:9

nee ff serieus. Ik vind dat de mensen hier wel gelijk hebben.. hij heeft (volgens mij) nog nooit iets verkeerd gedaan, en ik geloof dat hij "onschuldig" is.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina