oke
Snikkelbaard:
Bekende van mij uit 4 vwo,die lollig deed met een darkwing fanclub-draad,en nuttleloze post in het andre hazes topic,ik wist dat hij die draad wou openen ,en ik reageerde daar dus op(in de mediatheek).Ik vind het wel grappig dat hij zo raar bezig is en Quote hem in de genialste forum Quotes,darkwing merkt terecht op dat ik wel HEEL snel na snikkelbaard post,en doet een ipcheck.
Darkwing deelt mee dat ze de ip's van mij en snikkelbaard hetzelfde zijn,(dankzij het schoolnetwerk)Permanente ban voor snikkelbaard,OW voor mij.IK maak nieuw draad aan en zeg daarin dat het een misverstand is,mod wouter sluit em omdat hij denkt dat het MIJN netwerk is waarop snikkelbaard gepost heeft.
Snikkelbaard 2 ondertussen(een kloon account ja) is blij verast als hij in mijn account komt via herriner mij-functie en vervolgens een topic maakt met de naam ; het anti darkwing topic.Ik wordt geband(terecht vanuit de mod en admins hun opzicht).IK kan nog wel gewoon kijken in de topics,met uitzondering de mile gewoon als gast,ik zie dus hoe mijn account een regelrechte rel heeft geschopt in de mile en suggesties hok.Ik word boos en verdenk Xbox addict ervan het topic(s) geopend te hebben,ik ga dus hem ''uithoren'' via msn,ook stuur ik snikkelbaard een mail,met het idee dat hij het wel eens gedaan kan hebben.Hij ontkent.Volgende dag op shool zegt hij met een bij smile:
''Grappig he,ik heb het toch gedaan,kom mee naar de mediatheek kunnen we zien hoe het verder is gegaan''
EDIT:/
Ja idnderdaad,maar ik was dus 2 uur te laat,omdat ik op dat moment op tennis-training was :{
Laatst bewerkt: 13 mrt 2005