klopt deze poll of is er een foud

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door halo nerd, 1 mei 2003.

1. halo nerd

halo nerd i like halo

Leuk Bevonden:
    0
    ik zat bij de nieuwe poll te kijke en ineens stond medal of honor rising sun voor halo2 en dat gebeurde in 5 ninuten

dus vind iedereen medal of honor zo leuk of klopt het niet

vertel maar waar je op hebt gestemd dan kunnen we zien of hij klopt want als iedereen halo 2 zegt zit er een foud in

2. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    ik houd niet zo van fouden, volgensmij is het geen foud hoor, er zijn gewoon mensen die op rising sun stemmen, dat is toch niet foud? Pff, is het opeens foud om op rising sun te stemmen, ik heb op Halo 2 gestemd, dat is gelukkig niet foud.

3. halo nerd

halo nerd i like halo

Leuk Bevonden:
    0
    nee het is niet fout maar ik vond het zo raar medal of honor stond ver achter halo2 en ik ging wat anders doen nog geen 5 minuten en toen stond medal of honor voor en ik had verwacht dat halo2 veel hoger zou scoren

4. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Ik vind spelfouten niet erg, maar fout met een d is toch wel een heel erge spelfout.

Je kan misschien zien bij de reacties van de poll.
    Ik heb voor Deus Ex 2 gekozen. MoH:RS wordt vooral gekozen omdat de sfeer in MoH games zeer goed is.

5. GameCrasher

GameCrasher Halo 2

Leuk Bevonden:
    0
    dit kan toch niet waar zijn???
    niks is cooler dan halo 2!!! |:-

volgens mij is het idd een foud :'-(

bij de reacties zie je ook nergens dat iemand voor MOH kiest

Laatst bewerkt: 1 mei 2003
  6. GameCrasher

GameCrasher Halo 2

Leuk Bevonden:
    0
    Ow duh... dat is toch xpress gedaan

7. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Mwa, kan. Dan zal ik wel foud hebben gedacht.

8. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    dunno tis wel een beetje maf ja

9. OCM3RZ

OCM3RZ Ik vereer Mezelf

Leuk Bevonden:
    0
    jezus man, wat voor mensen lopen hier rond, who the f*ck gaat hier nou weer op zo een melkkoe-medal of honor game stemmen |:-

10. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    MoH is idd een behoorlijke melkkoe..
    ik heb op doom 3 gestemt, schijnt weer is wat nieuws te worden, hou ik wel van, die games die bewijzen zich tenminste..

11. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    Hij is inderdaad fouDdt (of hoe schreef je het ook alweer haha). Nee maar halo2 stond eerst op 83 procent dus dat van medal of honor klopt niet. Hmm ik verdenk Mirik !! haha

12. Alastor

Alastor Xbox / PC

Leuk Bevonden:
    0
    Er zit een bug in de poll (vrij bekend). Als je stemt en je browser geen cookies laat accepteren (en dus uit zet) of verwijdert, kun je meerdere keren stemmen.

Misschien kan dit gefixed worden door te binden aan IP nummers i.p.v. cookies?

(ff voor de duidelijkheid, ik was het niet)

Laatst bewerkt: 1 mei 2003
  13. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    hmmmzz...

wie kan alles op de site (including polls) veranderen??

WouteR!!!

op het matje komen!! bij ehhh.... laat maar.. :p '

nee serieus: Halo 2 moet bovenaanstaan, en dat zegt ook iedereen in de reply's, dussssssss..... :{ :'-(

moet wel een fawd :cool: zijn

/edit: oh sorry ik had het bericht van Alastor nog niet gezien :'-(

14. Koesj

Koesj Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mirik kan dat ook.

15. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Maar ik, $$$$$, $uperman.nl, Angelfire, AZN, Clawviper, ClueMenati, DiaLogical, DjiedoW, dp010, Eckie, hayate2002, hoofdletters, Horny Devil, iversonfan88, Jos, Junior04, Koesj, lord draco, mastapiece, Mauriz, nielsracing, Opheodrys, pacboyslim, Recon, rolorob, Saaur, SAMUS, Stalker, Tha Raptor, The Answer, The Dark Prince, timmio, Tulip, Urty, VinZ, XboxRulez4ever!, xboxwhopper, xboy needs XBOX, zsander en nog vele anderen kunnen dat niet :eek:

16. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Die poll is volgens mij wat corrupt. Ik heb op halo 2 gestemt. Dus wie zwijgt stemt toe met halo 2 en moet dus weer boven aan komen. :)

Halo 2 _O_ _O_

17. Bitten Wolf

Bitten Wolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb op Deus Ex 2 gestemd. Hele goede game, waar veel stealth in zit en je kunt jezelf upgraden. HALO 2 vind ik een goede tweede maar ik hou gewoon meer van stealth. Alhoewel ik HALO heel veel gespeeld heb en nog steeds speel.

18. nickyb

nickyb ...

Leuk Bevonden:
    0
    als je nu naar de stand kijkt dan zie je dat halo 2 steed dichter bij MOH:rising sun komt, dus nog ff en halo 2 staat weer bovenaan

19. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja, dat zei je in dat andere topic ook al....

Verder ben ik t helemaal met maximus eens:

"De beste shooter voor het komende jaar is Halo 2 maar Halflife 2 kan het ook zijn (zitten ook voertuigen in multiplayer)
    de meeste mensen hebben nog niet gezien wat voor gameplay Halflife 2 kan bieden en ook niet van stalker.
    Halflife 2 preview heb ik in ieder geval al gelezen en deze game schiet vognes mij opnieuw naar de top om daar enkele jaren te blijven.De A.I. in Halflife 2 is gewoon een revolutie in Gaming en als je de verschillende "gameplay" momenten leest (die de mensen van het tijdschrift dus zelf hebben ondervonden tijdens het spelen) krijg je al koude rillingen van het lezen alleen.Stalker is ook zo'n spel waar nog niet veel van geweten is maar die volgens mij een gevecht met Halflife 2 zal worden.HALO 2 blijft een topper op Xbox maar de kwaliteit van de PC ports mag je ook niet onderschatten.Domme POLL dus omdat volgens mij met moeiste 20% van meer dan 3 spellen weet wat de gameplay "ongeveer" zal zijn!!!!!!!!!!!!! "

EDIT: en ik denk dat 'ie met dat laatste zinnetje bedoelt: ,omdat volgens mij, met moeite, ongeveer 20% van de XBW bezoekers van meer dan 3 spellen weet wat de gameplay "ongeveer" zal zijn!!!!!

Bovendien kijken de fanboys totaal niet objectief en zullen ze toch wel Halo 2 Stemmen....ik twijfel zelf tussen Deus Ex. en Half Life (en een b'tje Counter Strike vanwegen de uber game play)

Laatst bewerkt: 2 mei 2003
  20. kierewietje

kierewietje Diehard

Leuk Bevonden:
    1
    het kan niet anders zijn dan dat halo2 bovenaan zou moeten staan...

Deel Deze Pagina