ja, dat zei je in dat andere topic ook al....
Verder ben ik t helemaal met maximus eens:
"De beste shooter voor het komende jaar is Halo 2 maar Halflife 2 kan het ook zijn (zitten ook voertuigen in multiplayer)
de meeste mensen hebben nog niet gezien wat voor gameplay Halflife 2 kan bieden en ook niet van stalker.
Halflife 2 preview heb ik in ieder geval al gelezen en deze game schiet vognes mij opnieuw naar de top om daar enkele jaren te blijven.De A.I. in Halflife 2 is gewoon een revolutie in Gaming en als je de verschillende "gameplay" momenten leest (die de mensen van het tijdschrift dus zelf hebben ondervonden tijdens het spelen) krijg je al koude rillingen van het lezen alleen.Stalker is ook zo'n spel waar nog niet veel van geweten is maar die volgens mij een gevecht met Halflife 2 zal worden.HALO 2 blijft een topper op Xbox maar de kwaliteit van de PC ports mag je ook niet onderschatten.Domme POLL dus omdat volgens mij met moeiste 20% van meer dan 3 spellen weet wat de gameplay "ongeveer" zal zijn!!!!!!!!!!!!! "
EDIT: en ik denk dat 'ie met dat laatste zinnetje bedoelt: ,omdat volgens mij, met moeite, ongeveer 20% van de XBW bezoekers van meer dan 3 spellen weet wat de gameplay "ongeveer" zal zijn!!!!!
Bovendien kijken de fanboys totaal niet objectief en zullen ze toch wel Halo 2 Stemmen....ik twijfel zelf tussen Deus Ex. en Half Life (en een b'tje Counter Strike vanwegen de uber game play)
Laatst bewerkt: 2 mei 2003