[XOne] klopt dit wel??

Discussie in 'Games' gestart door calibur, 15 feb 2003.

1. calibur

calibur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Can someone please confirm that any game which is XBL playable (not downloadable content) is multi region, i.e US games can be played on UK machines and vice versa. Mech Assault definantly is I've tried a UK copy on a US machine and it worked fine.
    This probably won't mean a great deal to US players, but for us UK guys who have to wait 2-3months for games to be released it will be........

hier heb ik het gelezen!

kan dit wel?????????????

2. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    nee kan niet, hij bedoeld zeker dat je met een UK game wel met NTSC systems kan spelen.

3. calibur

calibur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een ntsc systems dus unreal (PAL) zou wel werken op mijn system?

4. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    nee, maar wat er bedoelt word is dat je bv bij xbconnect bij xbox live enabled games ook kan spelen tegen mensen die ntsc hebben.

Bij Halo kan ik bv niet tegen mensen spelen die ntsc hebben of een andere taal (zoals duits, frans, en spaans etc)

Met unreal kan ik wel spelen tegen mensen die een ntsc game hebben.

5. William

William -

Leuk Bevonden:
    1
    Calibur, er zijn een aantal Live titles ge-released in een multi-format edition. Dat wil zeggen, de DVD bevat zowel de NTSC als de PAL versie. Blijkbaar zijn UC, MechAssault en (meen ik) SplinterCell zo uitgebracht.
    Dat is natuurlijk geen garantie voor de toekomst: publishers hebben er vaak belang bij de release niet wereldwijd te doen, vooral als 't spel samenhangt met een film (welke vaak 6 maanden eerder uitkomen in de US dan hier).

Wat spellen tussen NTSC en PAL machines betreft: goed ontworpen spellen koppelen de netwerk update frequentie los van de beeldscherm-update frequentie (25 or 30Hz). Dat lukt blijkbaar niet altijd (Halo is daar een mooi voorbeeld van).
    In de toekomst kun je verwachten dat spellen daar minder problemen gaan geven (ook omdat meer spellen naast PAL en NTSC ook nog HDTV zullen gaan ondersteunen).

6. calibur

calibur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dus UC zal wel werken op mijn NTSC system !
    thankxx

7. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Vertrouw er maar niet teveel op want ik geloof er niks van, ze hebben naar mijn id niet 2 games op een dvd gezet.

Deel Deze Pagina