klopt het van de dirty disk errors?

Discussie in 'Algemeen' gestart door rymboy, 27 nov 2002.

  1. rymboy

    rymboy gestoorde xbox-fan

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    ik
     
    Laatst bewerkt: 1 jun 2014
  2. Met conflict desert storm had ik dit ook eerst telkens. Ik had hem net gekocht en uit de seal gehaald en hij gaf 6 keer die melding. Ik ben er toen direct mee terug gegaan naar die winkel om een nieuwe te halen en daarmee heb ik dit probleem nog nooit gehad. Een vriend van mij had ditzelfde probleem en na hem geruild te hebben had hij er ook nooit meer last van. Het ligt dus waarschijnlijk aan je exemplaar van desert storm. Gewoon even mee terug naar de winkel gaan of contact opnemen met de fabrikant. Dit probleem moet ze namelijk echt wel bekend zijn.
     
  3. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    De naam zegt het altijd "Dirty Disk Error". Dus voorzichtig schoonmaken. Nu zijn er wel een aantal games die deze error vaker geven, zoals Conflict Desert Storm inderdaad.
     
  4. Van de 6 keer deed hij het bij mij wel een keer trouwens. Maar die disc kwam vers uit de seal, schoner krijg je ze niet. Ik denk dat er gewoon iets mis is gegaan bij het fikken van die cd's ofzo.
     
  5. ron

    ron The Am.Staff. Man

    Berichten:
    384
    Leuk Bevonden:
    0
    dan heb ik denk ik een goed exemplaar van dessert storm, of een goede xbox, want ik heb deze melding nog nooit gehad, niet met dessert storm , niet met een andere game......gelukkig.....al stelt het blijkbaar niets voor. ik heb dessert storm nog steeds te koop trouwens....40 euro.
     
  6. Ja, dat 2e exemplaar van mij werkt ook gewoon perfect. :D
    Het ligt hem dus sowieso niet aan de xbox
     
  7. ElPresidente

    ElPresidente Undercover Mod

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het gehad bij

    Fifa 2003
    Hitman2
    Deathrow
    en Tony Hawk.

    €lp
     
  8. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    maar ook echt chronisch als het ware? :) Ik bedoel, ikheb het ook wel eens maar dan haal ik hem even langs een doekkie en doet die het weer perfect.
     
  9. wenze

    wenze Active Member

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had het eerst 4 x ofso bij halo echt vaag en hij was heel schoon. hij was misschien te warm ofzo
     
    Laatst bewerkt: 27 nov 2002
  10. schrambal

    schrambal Wat ben ik lelijk

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij is dat juist andersom. Ik heb het probleem dat hij bij bijna iedere game die ik heb zo'n foutmelding geeft. Als ik de xbox opstart, en dan de CD erin doet geeft hij meestal deze foutmelding. Als ik echter de CD erin doe, de xbox uitzet en daarna weer opstart, dan doet hij het wel. Dit gebeurt echter alleen wanneer het nog koud is op mijn kamer. Als de verwarming aanstaat heeft de box nergens last van. Misschien heeft het daar mee te maken. Ik beschouw het echter niet als een groot probleem.
     
  11. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Misschien een klein condenslaagje op je DVD?
     
  12. Stijn

    Stijn the flying Dutchman

    Berichten:
    1.390
    Leuk Bevonden:
    0
    Toch is het vreemd dat Xbox dit probleem wel heeft en andere consoles niet. Dan kun je wel zeggen dat het aan de schijfjes ligt maar volgens mij is er toch echt meer aan de hand. Ik had eerst ook steeds van die errors, toen heb ik hem opgestuurd en ik heb het nu nooit meer.
     
  13. Angelus

    Angelus Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het 1 keer bij deathrow gehad! meer ook niet
     
  14. Perfect_Shit

    Perfect_Shit Chimairist

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    2
    ik heb af en toe, als ik wat langer speel, dat je hem duidelijk op de schijf hoort 'zoeken''en dan hangt het spel een stuk of 10 sec. vast. Als ik dan op de onderkant van het schijffie kijk (met direct daglicht op de disc) blijkt die (vooral de buitenkant) vol te zitten met hele kleine krasjes, en die heb ik er echt niet zelf ingedaan. Met Morrowind bijv, speelde ik hem perfect clean, maar na een stuk of 10 uur (HARDCOOORREEE 8) ) haal ik hem eruit en bleek hij echt helemaal vol met krasjes te lezen, met de richting van de lees-lazer mee (in de rondte), ligt dit aan mijn xbox, want anders stuur ik hem echt wel op, hoor...
    :confused:
     
  15. BFalcon

    BFalcon Cupra power

    Berichten:
    1.041
    Leuk Bevonden:
    4
    Zitten die krassen die jij bedoeld als ronde schijven op de dvd, dat hoort namelijk, deze dienen als een soort partities ofzo....
     
  16. Xearo Li

    Xearo Li Active Member

    Berichten:
    390
    Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig heb ik dat nog nooit gehad. Ik haal altijd het spel er weer uit als ik mijn xbox sluit. Misschien kan het ook wel daar aankomen ,als jullie je spel in de xbox laat zitten als je hem uit zet. Misschien he .... misschien ....
     
  17. xbox4life17

    xbox4life17 Guest

    ik had het6 vanmiddag met sc d8 eerst dat het bj het spel hoorde.
    maar toen ie niet verder ging werd ik helemaal gek.
    wou bijna mn xbox uit het raam ghooien en toen kwam ik op het geniale idee er mee trug te gaan naar de winkel!]:-
     
  18. Xearo Li

    Xearo Li Active Member

    Berichten:
    390
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou ik ook doen als dat met mijn SC zo was.
    Damn dan zou ik ook echt vet PISSED OFF worden.
     
  19. Lars

    Lars StarFucker!®

    Berichten:
    930
    Leuk Bevonden:
    1
    misschien de kouw wel ik heb het namelijk met deathrow die ik al een hele tijd heb 1,5 maand voor mijn doen erug lang dan :p
    en nu opeens krijg je een ingame bericht van dirty or damaged dan zie je 2 poppetjes liggen met een kapotte disc GODVERDOMME dan kan ik er ook nix meer mee want de garantie is verlopen (1 dag) bij bart smit die kut eikels daar denken zeker dat je niet binnen 1 dag een cdtje kan branden echt STUPID !!
    zal es proberen mun verwarming aan te zetten, het is hier behoorlijk koud op me kamer:+
     
  20. Tigger

    Tigger Master Chief

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had het chronisch en steeds erger, ook bij games gloednieuw uit de verpakking: SSS, deathrow oa.
    Krasjes of gen krasjes hij deed het bij alle sorten van games

    Heb mijn xbox geruild ipv de games: alles weer toppie en sindsdien geen enkele vastloper.
     
    Laatst bewerkt: 28 nov 2002

Deel Deze Pagina