Klote regels op forum

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door c0NEction, 30 aug 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. c0NEction

c0NEction hekel aan GC! BAH!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het kut dat je gelijk waarschuwing krijgt als je in xbazar een reply stuurt als je het toch niet wil kopen, ik bedoel wat boeit het nou? waar blijft gvd je vrijheid? ik mag toch zelf weten waar en wat ik reply. :mad: , hier zitten alleen van die kleuters die van hun zakgeld spellen moeten kopen.

Laatst bewerkt: 30 aug 2002
  2. CyberMonkey

CyberMonkey Proud xbox-owner

Leuk Bevonden:
    0
    wie is er hier de kleuter?

Klein kind.

3. PONKX

PONKX New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ten eerste zit je op het verkeerde forum, dit moet namelijk in opmerking/suggesties. Zo te zien heb je een probleem met de regels :p

Ten tweede, xbazaar is bedoelt om spellen te verkopen/kopen en niet dat een halve gare er doorheen komt en een beetje dom loopt te reageren. Als jij in een winkel informatie vraagt over een tv, stel je het toch ook niet op prijs als een randdebiel erdoorheen komt schreeuwen over pindakaas????

P.s. Flame hier ook niet, dit is gewoon een vriendelijke site, ik vind dat ik je heel vriendelijk antwoord heb gegeven. Nu w88 totdat iemand dit topic sluit of verplaatst. Das niet mijn werk hier.

4. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    Tis altijd moeilijk om games zo te verkopen.

Sommige mensen bieden een game als laatste wanhoopsdaad aan omdat ze anders in vreselijke geldproblemen komen. Dagen wordt er niet opgereageerd. Tot vandaag, CONEection komt langs en zegt iets dat totaal niks te maken heeft met het kopen van die game.
    De verkoper weet dat niet en denkt: YES, iemand wil mijn game kopen. Maar nee hoor, tis maar een domme reactie die nergens opslaat.
    Daarom is het, he Xseen :D

Dicht, mod?

O nee we mogen niet om sloten vragen :mad:

5. c0NEction

Leuk Bevonden:
    0
    jij! :+

6. c0NEction

Leuk Bevonden:
    0
    ja, maar toch. ik zei bijvoorbeeld in een topic van een vriend die ik ken, ik bied x bedrag, wat super weinig was, krijg ik waarschuwing omdat het flauw was, nou is toch onzin. ik moet toch zelf uitmaken wat ik bied of het nou flauw is of niet =(

7. ThaFrag

ThaFrag Just a n00b, 4 life?

Leuk Bevonden:
    0
    Sommigen moeten idd spellen KOPEN. Niet iedereen heeft bijv. een Messiah chip ofzo....

8. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat dit de spreekwoordelijke druppel voor c0NEction gaat worden.

9. Tigger

Tigger Master Chief

Leuk Bevonden:
    0
    Persoonlijk ben ik blij dat er regels zijn op het Xbazar forum. Tis het enige forum waar het niet offtopic mag raken, en das wel handig, want het gaat niet om die ene reactie die wordt geplaatst.
    Voor je het weet gaat heel de thread niet meer over het subject (aka. verkoop/ruil/koop) maar over de kwaliteit van het hoesje. De verkopende/kopende partij schiet hier geen ruk mee op. Tr@ms vergelijkt het met een winkel, ik met een veiling, daar mag je ook niet opstaan en met de veilingmeester eens gaan discussieren dat dat schilderij er eigenlijk niet uitziet. En daar mag je ook niet gaan gillen dat je 1 euro biedt voor een van Gogh (ok extreem but you get my point).
    Ik vind het dus niet meer dan redelijk.

Een punt wat ik wel een beetje jammer vindt, maar accepteer en niet over zanik, is dat er niet over modcommunity/chips mag worden gediscussieerd. Maar das een ander topic ;)

10. Tigger

Tigger Master Chief

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou dan wèl kinderachtig zijn want je mag best iets ter discussie brengen (maar doe het dan wel op de juiste plek en met iets minder vlammetjes)

11. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    juist en dat doet die niet en wouter heeft hem al een paar keer gespaard dus....

12. Tigger

Tigger Master Chief

Leuk Bevonden:
    0
    ah ok dat heb ik gemist..excuus ;)

13. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Ponkx: """Ten tweede, xbazaar is bedoelt om spellen te verkopen/kopen en niet dat een halve gare er doorheen komt en een beetje dom loopt te reageren. Als jij in een winkel informatie vraagt over een tv, stel je het toch ook niet op prijs als een randdebiel erdoorheen komt schreeuwen over pindakaas????"""

vind ik wel een goede vgl :+ :+ :+

14. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    geeft niet :)

15. yony_the_gamer

yony_the_gamer A.K.A -YonY-

Leuk Bevonden:
    0
    hum.

ik vindt dat de rest wel een 'point' heeft, maar als dit gaat over dat ene berichtje in 'te koop: xbox...' vindt ik niet dat dat echt, em, een schadelijke reactie is, puur het noemen van een feit, het is als: iemand die om een tv vraagd en iemand anders zegt dat die tv te duur is, in plaats van dat ie over pindakaas blaat l:Dl. Houwel dit niet relevant is, maar het laat zien wat ik bedoel. Verder is het niet mijn taak om hier over te praten dus ik hou op.

nou dat vindt ik en ik dacht dat ik dat maar ff moest zeggen.

ah maar als dit niet over de post die ik dacht gaat, negeer dan mijn post.

Laatst bewerkt: 30 aug 2002
  16. orgaZm

orgaZm CEV's

Leuk Bevonden:
    0
    is het nou echt zo moeilijk te begrijpen? Wil je serieus iets aanbieden, komt er een of andere malloot aan om onzin uit te kramen, als je graag poep wil praten ga dan naar off-topic ofzo

17. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Re: Re: Klote regels op forum

Amen :) ik denk dat hiermee wel de kous af is dan :9

offtopic is maar een klikje verwijderd, dus het is toch niet zo moeilijk om daarheen te gaan ipv van in xbazaaaar je off topic te posten?

18. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik ben blij dat de serieuze users ons beleid snappen, en respecteren. Hierbij bedank ik die mensen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina