Ik heb meer dan een half jaar geleden me xbox geregt en nu is op 1 of andere magische wijze me xbox nie meer geregt en als ik me serial invoer zegt ie dat ie al is gebruikt (duh heb em geregt) en xbox supp. mailt me nie terug heb al 2 mails gestuurt. Dit slaat toch nergens op straks gaat me xbox kapot en dan is het van Nee u moet em eerst registreren.
Kijk ook even in deze thread: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?threadid=4273&highlight=registratie Volgens mij zijn je gegevens niet verloren gegaan. Misschien kan iemand nog een update geven hierover.
k gelukkig heb nix met me garantie te maken maar vind dit toch niet kunnen lopen ze steeds te zeiken registreer molle ze je serial -_-
waarom zou je uberhaupt je xbox willen registreren, is toch gewoon aan big brother M$ verklappen waar hun klanten zitten ........... heb geen enkel voordell kunnen ontdekken ?!?
Ik hoopte dat je dan misschien een Demodisc thuisgestuurd zou krijgen omdat er niet eens een demo zat bij mijn €479,- kostende Xbox. ='(
Registratie is mede voor als je Xbox kapot gaat, zonder je gerigistreert te hebben maken je ze je Xdoos niet.. Het is dus best verstandig om het doen lijkt me.
registreer dan wel als mun xdoos stuk gaat, tot die tijd vind ik dat M$ al meer dan genoeg info over me heeft verzamelt
Volgens mij kun je gewoon registreren op het moment dat je Xbox stuk gaat. De medewerkers van de helpdesk zijn meer dan coulant. Ik had afgelopen week een akkefietje met UPS en de medewerker van MS heeft minstens drie kwartier de tijd genomen om me te woord te staan. Ik heb i.h.a. erg goede ervaringen met MS support. Vaak zijn ze net zo'n enthousiaste gamers als jij en ik en vinden ze het hardstikke leuk om je even te woord te staan en hun enthousiasme met je te delen. Wat dat betreft "petje af", hoor. Ik heb wel slechtere helpdesken meegemaakt. (Moet je de KPN klanten'service' eens bellen...)