[XOne] Klote Update --->> Kan niet meer connecten met XBL

Discussie in 'Games' gestart door X-Dreamer, 8 mrt 2003.

1. X-Dreamer

X-Dreamer Guest

Ik heb me xbox eindelijk weer terug(uitgeleend) en probeerde vandaag ff te connecten met de XBL server om te kijken wat de update precies inhield. Tot mijn grote verbazing kon ik niet meer connecten. De eerste twee balletjes werden groen en bij de derde kreeg ik een nieuwe scherm waarop stond dat XBL me console update etc etc. Na 5 minuten wachten kreeg ik een error bericht waarop stond dat ik niet kon updaten en dat ik het later weer moest proberen. Nou vind ik dit echt kut want ik kon al connecten zonder problemen en nu door die klote update kan het niet meer.

-Ik heb kabelinternet via chello

-Heb WinXP

-Gebruik ICS (ja, ik heb het ook met dircte verbinding geprobeerd en het lukte ook niet)

-Heb alles op automatisch(want zo kon ik een paar dagen geleden wel connecten)

-Heb geprobeerd om alles handmatig in te vullen en lukte ook niet

-Heb xbox support line gebeld en hun wisten er geen reet van.

-Heb een email gestuurd naar de xbox support en hun zeiden dat ik het op 14 maart weer moest proberen want volgens hun is microsoft bezig met de europese server ofzo. (bullshit, want ik weet dat mensen dezelfde probleem als mij hebben/hadden en dat de porbleem ook voor kwam bij amerikaanse xbox livers)

Mijn vraag is nu of hier mensen zijn die ook chello hebben en dezelfde probleem hebben/hadden? en of ze mischien een oplossing weten voor deze DILLEMMA.

Ps: Als ik een directe connectie maak met me xbox moet ik dan ook de host name invullen?? zo ja, wat is de host name en waar kan ik die vinden

2. shootergod

shootergod Guest

hoe kom je aan je XBL kit dan? uit amerika? heeft dat er niet mee te maken?

3. Broes

Broes x-user

Leuk Bevonden:
    0
    Het zeg toch niet dat hij een xblive kit hebt :)
    "Probeer het later nog eens", oftwel, vanavond gewoon nog een keer proberen.
    Suc6

4. X-Dreamer

X-Dreamer Guest

Denk je dan dat het gaat lukken??? want ik probeer namelijk al de hele dag (sinds 11 uur) en ik kan nog steeds niet connecten. Dus gewoon laten en savonds weer proberen???

5. Dennis-XXX

Dennis-XXX Guest

zelfde probleem hier

bedankt microsoft :mad:

en mijn CC was vandaag binnen waar ik dus niets aan heb

ben ook chello btw

6. Dennis-XXX

Dennis-XXX Guest

oja.............oplossingen zijn er tot zover dus niet

gewoon w8ten

M$ zal er wat aan doen want het ligt aan hun en niet aan chello

7. Dennis-XXX

Dennis-XXX Guest

8. X-Dreamer

X-Dreamer Guest

ey Dennis,
    ik woon ook in rotterdam en het is me opgevallen dat de meeste mensen die chello hebben deze probleem krijgen. Dus ik denk niet dat het aan microsoft ligt maar aan chello zelf. Wil chello wel bellen maar het lijkt me sterk als ze iets weten over XBL of over de update van microsoft.

9. Broes

Broes x-user

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vandaag vroeg in de middag geconnect met xboxlive en hij heeft toen een update uitgevoerd. No problems at all (kabelfoon). Dus kijk of het inderdaad Chello is, en probeer het de komende uren/dagen nog een paar keertjes.

Laatst bewerkt: 8 mrt 2003
  10. Dennis-XXX

Dennis-XXX Guest

ik probeer het al sinds dinsdag hoor.......en het lukt niet

11. X-Dreamer

X-Dreamer Guest

Ik denk ook dat het Chello is. Probeerde de update ook via UC en SC ttoen kreeg ik een fout van de cd is beschadigd ofzo. Snap er nu nix meer van. Ik wacht gewoon tot ik mijn XBL kit heb en dan probeer ik het nog eens. Als het dan niet lukt dan weet ik het ook nie meer.

12. Flamingo

Flamingo ********************

Leuk Bevonden:
    1
    Het is ook chello, iemand anders had er ook last van en ik zei tegen hem: Probeer het eens snachts dan is het ook rustiger op het inet.

En dat heeft blijkbaar geholpen, zie de thread van Dat laatste lampje ..grrrrrrr

13. X-Dreamer

X-Dreamer Guest

hoe komt het dan dat mensen in amerika dezelfde problemen hebben??? dat snap ik nou niet. En om ff chello te bellen dat gaat ook niet. Ze weten niet eens wat een xbox is. En ik porbeerde xbox support te bellen maar die mensen daar kunnen/willen mij niet helpen want het is nog geen 14 maart. Dat is balen zeg.

Maar goed, ik probeer het gewoon vandaag savonds om 3 uur ofzo kijken of het dan wel lukt

14. xboxwillrule

xboxwillrule it's not easy being green

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb ook chello, maar ik kan gewoon coneccten. Ik er heb er wel een router tussen zitten tho.

15. stefander

stefander Gamesjournalist

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zal waarschijnlijk niet zoveel uitmaken. Óf Chello is heel lullig aan het doen... Ik heb Multikabel, en gelukkig is mijnes nog niet bezet (Stefander of Stefander NL, ben er nog niet uit).

16. The_Master

The_Master Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    een vraag

Hoe kunnen jullie nu al op xbl ik doe nu alles via xbc wil wel eens weten hoe jullie dat doen?!?

17. Dennis-XXX

Dennis-XXX Guest

heb je unreal champ (SC ook d8 ik)

dan kan je xboxlive instaleren

met wat kabels kan je alvast je verbinding checken en updaten

18. stefander

stefander Gamesjournalist

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon je eigen opstelling houden en proberen te verbinden met Xbox Live.

19. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat die servers gewoon overbezet zijn, elke Xbox die connect krijgt dat menuutje, ik denk dat er wel 1 miljoen mensen zijn met dat menuutje in hun Xbox (let op: niet alle mensen hebben ook daadwerkelijk XBL) en als die allemaal die upload gaan downloaden dan is dit waarschijnlijk het resultaat, kwestie van rustig afwachten.

20. Dennis-XXX

Dennis-XXX Guest

zal wel aan chello liggen

ik geef chello/microsoft tot volgende week woensdag 23:59

als ik dan nog niet online kan dan volgt er een email flood

Deel Deze Pagina