een paar kneusjes van gamequest vinden de xbox-controller klote, omdat de knoppen te dicht bijelkaar zitten en het niet zo geschikt is voor kleine knuistjes. Wat vinden jullie daarvan?
Volgens mij is hier al eens een poll over geweest en vonden de meeste mensen hem gewoon uitermate geschikt hij hoefde volgens de meerderheid niet groter of kleiner.
IK vind hem goed, en beter dan de rest, maar ik kan me voorstellen dat er mensen zijn met japanner handjes die er wel last van hebben, maar hoe dom kan je zijn als je zeurt ver 'knoppen te dicht bijelkaar' ]:- Je zit er constant me tje duim op, dus wat is er dan moeilijk aan?
De knopjes te dicht op elkaar? en ze zitten ook te zeiken dat ie te groot is?! Dan weet je toch ook niet wat je wilt! ohja, dat weten ze wel, ze willen een PS2, Sony zal ze wel sponsoren ofzo. Staat dat ook ergens op hun (onoverzichtelijke) site? En hebben ze een forum? In ieder geval kunnen we allemaal even feedback gaan geven dat wij de controller juist precies goed vinden en dat de knoppen ook goed zitten.
Ik kreeg kramp toen ik voor het eerst met een PSX controller speelde (serieus!!) Heb toen de volgende dag met zon heel verband om mn klauw gelopen
in tegenstelling tot de gameblokhut is de xbox gemaakt voor mensen ouder als 10 jaar en die kunnen over het algemeen echt wel bij die knopjes. Als je gaat zeggen dat de xbox controller te groot is wat veel ps2 mensen doen is het gewoon een excuus bedenken waarom je de xbox niet kan betalen.
Dan moet je met 2 handen spelen, dus die ene hand van je lul afhalen, maar dat snappen ze zeker niet..
Ik vind het een heerlijke controller, maar na een paar uurtjes THPS3 krijg ik toch wat last van mijn linker duim. Maar ja, daar komt nu steeds meer eelt op dus daar heb ik binnenkort ook geen last meer van!
Hoezo heb je een nieuwe opschroefbare duim met xtra grip noppen aangeschaft Ps, over de playstation controllers, een gozer in Amerika ofzo. Die kreeg dus mooi reuma door het vaak spelen met zijn ruble controller. Nu maar hopen dat zulke taferelen zich niet voordoen met een xbox kontroller
Nee een dreamkast controllert speelt lekker joh net ofie met je poten in een muize val zit ik vind de xbox controller ook ietwat lomp plomp en onbeholpen en die knobbels van je fuck you vingers zitten tegen die bobbels van je triggers aan, dus ze zijn wel groot maar toch aan de onderkant weer te krap. ik vind die xbox controller maar nix... maar voor een eerste poging toch weer helemaal niet slecht. en let wel! ik zeg dus duidelijk IK VIND, want het aloude verhaal van die smaken die verschillen is zeker met dit onderwerp zeer doeltreffend van toepassing.
De PS2 controller is bagger, als je hem vast hebt, en je beweegt je handen een beetje, hoor je dat ding vet hard kraken, da's toch niet goed. Xbox controller is log, lekker in de hand te houden... ik heb nog nooit een fijnere controller in me handen gehad. Alhoewel de DC controller aardig dicht in de buurt komt