1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Knight-Online

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Furies, 11 apr 2004.

  1. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4
  2. Eckie

    Eckie Active Member

    Berichten:
    1.851
    Leuk Bevonden:
    15
  3. Trossarms

    Trossarms Guest

    haha lol welk spel is dat
     
  4. satan21

    satan21 New Member

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    1
    lineage2
     
  5. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb net een stukje bij m'n broer gezien, maar ik blijf bij KO. Trekt me meer.

    Een dag of 5 deed KO het bij mij niet. De oorzaak was hiervan de nieuwe drivers van mijn ATI videokaart. Ik las op internet dat er meer mensen dit probleem hadden. Ik heb de drivers eraf gehaald en nu doet alles het weer perfect. Helaas kan ik nu niet World of Warcraft en Far Cry doen...
     
  6. Ik heb ook Lineage 2, echt meesterlijk. Het probleem is alleen, op 28 april is de open-betá afgelopen :mad:
     
  7. greenbean

    greenbean Pow! ur dead!

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    1
    bump ;)

    ik ben op zoek naar een nieuwe gratis mmorpg. aangezien jij net zegt dat de beta van lineageII al afgelopen is en KO mij niet meer zo trekt wil ik wel is wat nieuws. weet iemand al wat over aankomende open betatests van mmorpg's??
     
  8. FreeShooter

    FreeShooter No pain, no gain!

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    1
    www.muonline.com , best gaaf maar net zoals elke andere mmorpg het verveelt na een tijdje
     
  9. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    jullie gaan het neit geloven maar ik ben deze game weer aan het spelen ik heb hem gewoon gedownload en kan gewoon spelen zonder te payen das zwaar relax ne wel weer ff grappig het is in tussen allemaal flink geupdate en veel minder bugged. grappig spelletjes
     

Deel Deze Pagina