Ik heb een probleempje, bij 1 van mijn controllers is de a knop te ver ingedrukt, je hoort het zachte klik geluid niet meer als je 1 van de knoppen indrukt. Hij werkt wel nog gewoon, wat moet ik doen?
teruggaan naar de winkel als je dit irritant vind .. als ze in eerste instantie geen nieuwe willen geven ,, altijd een beetje doorzeuren , krijg je hem wel .
Tja, dat denk ik dan ook... maar ja, je kan het zelf repareren maar je kan beterz ff terug naar de winkel inderdaad!
moet je gewoon teruggaan naar de winkel en zeiken om een nieuwe. mijn d-pad hoorde je heel hard als je naar beneden drukte, en de linkertrigger bleef af en toe hangen/reageerde niet goed, gewoon terug naar de winkel (Intertoys ) en zeggen dat je een nieuwe wilt. krijg je gewoon.
ja ok bedankt, dit is degene die ik van microsoft heb gekregen...dus ik stuur 'm wel terug, want het is nogal irritant.
hoezo , in de winkel zien ze toch niet of die controller van hun vandaan komt of van Microsoft direct .. gewoon naar de winkel met je bon dat je daargekocht hebt .. en klaar is kees
flood bedoelt dat ie die controller bij zen reward-pack heeft gekregen (ben ik nu de enige intelligente hier? )
ik heb dat probleem ook bij ze allebei bij de eerste hoor je de rumble motor hard trillen en bij de tweede zijn white en back ingedrukt en de tweede is net nieuw(intertoys)