komen er ook launch packs met spellen erin

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door zunepite, 31 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zunepite

zunepite Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mijn vraag is:
    komen er packs met spellen voor een wat zachter prijsje dan dat je de games appart zou kopen
    zoals nu ook er verschillende aanbiedingen zijn voor de xbox.
    burnoutpack, etc

later

2. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    en dit had je niet in een bestaande topic kunnen vragen?

3. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Idd, maar om toch even antwoord te geven op je vraag : Nee die zullen er niet komen met de launch, later waarschijnlijk wel maar niet vanaf het begin dus. Je kunt dus kiezen uit de 2 versies van de X360, en daarnaast zul je er zelf games bij moeten kopen....of niet :)

4. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Jeetje moet je nou echt hiervoor een thread openeen;) . HAHAHA...is maar een grapje hoor, wat maakt het uit. Je hebt pas 9 posts en dus waarschijnlijk nieuw hier.

Verbaasde mij ook. Ik dacht 2 dagen geleden nog dat er paketten waren met een game. Toen ik het hoorde heb ik gelijk de game. Van welke ik dacht in het pakket zou zitten gecancelled bij de lokale winkel en gepreordered net zoals de andere gamez die ik al heb staan via gameshop.

5. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    ik denk ook niet dat dat komt, omdat dan prijst ms meteen een paar spellen uit de markt omdat niemand die in het begin koopt omdat ze er toch al 1 bij hun xbox hebben. en nu kan de consument zelf kiezen.

6. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Had inderdaad best gekund. Dus volgende keer eventjes naar de [search]zoekfunctie[/search] ofzo klikken aub. ;)

En omdat het antwoord inmiddels ook duidelijk is, gaat deze op slot.

Dicht.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina