Komen er ook nog toffe games uit!!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Atlantis, 30 aug 2002.

1. Atlantis

Atlantis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo

Ik heb x box gekocht omdat ik dacht dat er snel games uit zouden komen in de genre van GTA 3, Medal of honor of zo.

Maar komen deze er wel!!

Ik vind het erg spijtig dat zo een prachtige console geen games zoals GTA kan uitbrengen, groot nadeel van Microsoft!!

2. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    zijn heel wat andere games; halo, pgr, splinter cell binnenkort, turok, doa3, Thps3-4, .... maar' k vind het ook spijtig dat gta niet op de xbox komt... naar het schijnt wel een vervanger.. thrue crime ofzo dacht'k... of noemde het nu anders.. weet al niet meer... in elk geval, gta3 is het enige spel dat'k van de ps2 zou willen:9

xbox rulzzz! je zal zien dat er genoeg 'vette' games zijn voor de xbox:D

3. XboxruleZ

XboxruleZ Xtraordinary

Leuk Bevonden:
    1
    Heb je Halo al uitgespeeld? De komende maanden komt er een shitload aan spellen uit, waarbij veel hele goeie spellen zitten. Ik noem er maar een paar op, die binnen de komende 3 maanden uitkomen: Turok: Evolution 6-9-2002
    Deathrow ook september
    Splintercell, deze lijkt me echt zwaar kont kickend. - nov.
    dit zijn maar 3 toppers die me ff te binnen schieten, maar kijk anders ff in een van de vele release-threads

4. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    ENCLAVEEEEEEEEEEEE !!!! was'k nog vergeten:+ Vond het echt zalig spel:9 alleen spijtig dat er geen multiplayer optie is... dat je niet zomaar overal kunt save'n vind ik niet echt heel groot probleem.

5. orgaZm

orgaZm CEV's

Leuk Bevonden:
    0
    doom3, sega gt 2000, raven shield, splinter cell, project ego, een goede vervanger voor MOH is battlefield 1942 en RTCW, steel battalion, and so on...sommige duren wel wat lang, morrowind=misschien de moeite waard

6. DennisBijl

DennisBijl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wacht rustig af.Je zal niet teleurgesteld worden.Er zullen zoveel vette games uitkomen.Ik heb een lijst met iets van 200 spellen die als het goed is uit zullen komen op de XBOX en er zaten echt vette titels tussen.Het enige nadeel is het wachten erop.Ik zelf wacht ook op een spel als Medal Of Honor.Overigens ken je Enclave al.Is een vet spel.

Deel Deze Pagina