Komer er ook Squaresoft games op Xbox?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Pudding3d, 6 jun 2003.

1. Pudding3d

Pudding3d SK8 or die

Leuk Bevonden:
    0
    De vraag der vragen Komen de games van Squaresoft ook op Bill's box(je)? Die lui hebben een contract met Sony toch of zow?
    ik zou zeggen Breek dat contract!! want hier wachten heel van RPG fans op games zoals Final Fantasy!

2. lord_vader

lord_vader ruler of the galaxy

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk het niet hoor, want er is ook nog een FF game voor op de cube in de maak dus als microsoft genoeg geld bijeenraapt zou het wel best es kunnen.

3. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Mischien maar nu maken ze nog niks voor de xbox,en de FF-reeks was geweldig zo'n topper wil ik nog wel is op mijn xbox'je(stel je de FMV's voor :) )

Ikzelf heb FF6,7,8,9 en de xbox kan wel een game zoals dit gebruiken...

4. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    zou zeker vet zijn als FF op het doos(je) kwam :cool::D, k heb ze bijna allemaal gespeeld, maar 9vond ik het gaafst ( vraag me niet warom )

5. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Hopen dat FF een keer op de xbox komt. Ik vond FFX super lijp. Met schitterd mooie filmkes. :9. Maar het za er wel niet van komen

6. Edge

Edge Hardcore Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Er zou een Paresite Eve game later multi-console gaan...is die niet v squaresoft?..

7. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik weet wel zeker van niet.
    Square blijft voor de PS2 ontwikkelen, omdat daar gewoon de meeste van zijn verkocht. Vroeger hebben ze al voor Nintendo ontwikkeld en komen nu weer terug.

8. Keeper

Keeper Obi-Jan

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb trouwens ook gehoord (lees : gehoord) dat Rare weer terug naar Nintendo gaat, omdat ze ontevreden zijn (vraag me waarover ze ontevreden zijn)

9. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Da's al een oud gerucht en niet waar, Keeper
    SquareEnix gaat echt niet voor de Xbox ontwikkelen,iig geen Final Fantasy of Dragon Quest,zullen veel mensen jammer vinden,maar kan mij eigenlijk totaal niets schelen,ik hou alleen van RPG's als Fable(denk ik) en Phantasy Star Online(heb ik,die rocks)

10. KiLLerKnight

KiLLerKnight Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zolang de Xbox in Japan voor geen meter verkoopt, zullen er waarschijnlijk geen Square-games voor de XBox komen. Als MS met een zak geld komt, dan zullen ze met een flink grote zak moeten komen als je bedenkt dat elke FF-game alleen al in Japan een paar miljoen exemplaren verkoopt.

Of Square moet nog eens een film gaan maken en dus weer gigantisch gaan floppen, zodat ze allelei manieren zullen bedenken om geld verdienen.

Maar nog beter is, laat Bill even wat kleingeld uit z'n broekzak halen (een miljard of zo) en neem Square over.

11. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Square laat zich door niemand overnemen.

12. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Zulke mooie graphics kan de xbox niet produceren.
    Misschien de volgende generatie consoles.

13. Wulf

Wulf Gras snoeien? 1€!

Leuk Bevonden:
    0
    Dude, als de PS2 al zulke mooie filmjes kan maken, kan de xbox het helemaal,laat staan dan niet beter.
    en het valt me ook wel op dat jij meer een PS2 fanboy bent, maar dat kan dan ook aan mij liggen..:{

14. KiLLerKnight

Leuk Bevonden:
    0
    Geld stinkt niet, iedereen is te koop}:]

15. KiLLerKnight

Leuk Bevonden:
    0
    Twee keer onzin:

1. De XBox is technisch superieur, zelfs ps2-fanboys weten dat.
    2. De ps2 is ook maar van deze generatie hoor.

16. Vivi Ornitier

Vivi Ornitier Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ben jij achterlijk???

17. Vivi Ornitier

Vivi Ornitier Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kzou het ook wel schitterend vinden moest FF op xbox komen (kijk naar men nick :) )

18. Pudding3d

Pudding3d SK8 or die

Leuk Bevonden:
    0
    Kom op als alle lui op Xbw nou 1 jaar gaan spammen op de squaresoft site dan komen de games vast wel op de Xbox :cool:

19. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    johw, spamme RULEZ ( darom nu een GM-Ban( terwijl ik eigenlijk niet aan het spamme was) ) is het gewoon squaresoft.com?

20. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Hij bedoelt dat de ingame graphics er net zo als de Fmv's zouden uitzien. En dat kan de de xbox niet aan.

Hij bedoelt dat de ingame graphics er net zo als de Fmv's zouden uitzien. En dat kan de de xbox niet aan.

Het valt me wel op dat als iemand een andere console leuk vidn hij opeens een fanboy is. Zo kan ik ook wel zeggen iedereen die zegt dat de xbox tof is dat hij dan een fanboy is.

En lees voortaan waar ik op reageer, want dan ontstaan er geen misverstanden meer.

Nee, jij?

Deel Deze Pagina