Ahhh klote... Serieus joh?!?! Waarom dat? Gaan ze er nog mee verder in de toekomst of is daar niks over gezegd???
Hier weet ik niet echt veel over, maar ze wilden gaan werken aan de uitbreidingspakketten voor de pc. Road to Home enz enz. Misschien in de toekomst Meer weet ik ook niet echt. Gebruik anders ff de zoekfunctie
Owww... uitbreidingspakketten... sorry... ik dacht dat je alleen Road To Rome bedoelde. Er komen er dus nog meer... pfff!!! Zal lang duren dan (als ie nog komt!!!!).
Volgens mij is Battlefield alleen ff stilgezet. De volgende PC uitbreiding is ongeveer af, dus ik verwacht dat ze snel weer aan de XBOX versie zullen gaan werken!!
Ea weigert Xbox Live te ondersteunen, en aangezien de game op online gaming gebasseerd is komt hij nu niet meer.
Ik had pasgeleden een Foldertje gezien wou het nog meenemen. het was geloof ik van Bartsmit.. Daar stond battlefield voor de xbox in.. er stond iets dat hij deze zomer uitkomt.
Exactly. EA ondersteunt PS2 online gaming en weigert Xbox Live te ondersteunen. Hoewel MS blijft zeggen 'EA is een partner van de Xbox, dus binnenkort ook een partner van Xbox Live' :{
Tuurlijk, het is voor MS enorm belangrijk dat EA ook Live games gaat produceren en is al maandenlang aan het praten met die knakkers.
EA kan het gewoon niet hebben dat ze niet hun eigen servers mogen gebruiken ervoor....stelletje jankerts!