ik denk eigenlijk wel hoewel ik niet weet hoeveel van die grote controllers nog in stock liggen, want die moeten ze ook kwijt.
nee hij komt pas ergens in februari met de xbox meegeleverd nu heb je nog gewoon de grote controller ook bij halo splinter cell pack
de normale controller is prima, alleen iets te klein nog. enige nadeel is de axtb knoppen, vooral in ssx tricky is de y en a moeilijk tegelijk in te drukken
damnit, dan moet ik snel nog ff 2 grote controllers bijkopen, ik vind 2 S en 2 grote niet zo mooi bij elkaar.
Goldfish wat maakt dat nou weer uit haha. Als er straks een heerlijke HOTD 3 gun ligt bij me xbox zal ik het ook niet stom vinden. Ik heb nog geen ervaring met de controller S en weet dan ook niet zo goed wat ik er over moet denken. Ik denk dat hij wel aardig is, en handig voor me neefje maar voorlopig heb ik wel genoeg aan 3 aangezien ik toch meestal alleen speel . De controller die ik nu heb heb ik NOOIT te groot gevonden en zal ik ook nooit vinden terwijl ik iemand ben met kleine handen. Het is gewoon es begonnen door paar fanboys van andere consoles denk ik.