Komt er nog een prijsverlaging?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door TheFlood, 1 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Na lange tijd van bijna gehele game onthouding begon het toch weer een beetje te kriebelen na het zien van gears of war, lost planet en de vooruitzichten op halo 3 en assasins creed waardoor ik toch maar een Xbox 360 ga halen. Maar goed ik ben dus helemaal niet meer op de hoogte zoals vroeger en ik vraag me dus af of het wel slim is om nu de 360 te kopen. Met de ps3 die er aan zit te komen vroeg ik me af of de prijs dan omlaag zal gaan of is dat al rond de kerst gebeurd?

iemand die het weet?

2. NeonovA

NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    14
    Komt er waarschijnlijk voorlopig nog niet.

P.S
    Prijsverlagingthreads worden gesloten, als je even had gezocht.

3. MrX

MrX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voordat hij dicht gaat: Nee, voorlopig geen prijsverlaging. Wat is voorlopig? Binnen nu en 6 maanden, langer durf ik niet te beweren, maar het zou zo maar pas in 2008 kunnen gebeuren. Ligt ook een beetje aan de prijs van de PS3.

Uiteraard is er niets zo veranderlijk als deze markt, maar op dit moment zijn e werkelijk geen plannen om de prijs te verlagen.

4. X360Fr33k

X360Fr33k RacePro

Leuk Bevonden:
    0
    Geen prijsverlaging, ook bevestigd door Power Unlimited. Aangezien de PS3 nog minstens €100,- meer gaat kosten kun je nog wel een tijdje op een prijsverlaging wachten... Laagste was €369,- bij Dynabyte een week of 1, 2 terug.

5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Dit soort vragen kan hier gesteld worden: Xbox360 Algemeen [vragen / opmerkingen] deel 3

Voorlopig komt er nog geen prijsverlaging ... Mogelijk komt er een prijsverlaging als de PS3 daalt in prijs, maar die is hier nog niet uit .. en het verschil tussen de goedkoopste 360 en de goedkoopste ps3 beschikbaar in Europa = 300 euro

Xbox 360 Core = 300 euro
    PLAYSTATION 3 = 600 euro

dus een prijsverlaging is onwaarschijnlijk

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina