Komt er ooit Shenmue 3 ?

Discussie in 'Algemeen' gestart door RizlaPlus, 29 sep 2003.

  1. RizlaPlus

    RizlaPlus Hometown: Ass-en

    Berichten:
    230
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand er wat over gehoord want ik had namelijk gehoord (volgens mij was dat over de Dream cast) dat die gozer wel tot deel 12 wou doorgaan maarjah het spel is vast niet geweldig verkocht op de xbox (zover ik gehoord heb) . Ik hoop het wel ik vond het wel een gaaf spel!!!
     
  2. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Yu SUzuki zag graag 16 chapters, waarvan er een aantal zijn verwerkt in Shenmue I en II. Een deel drie is afhankelijk van de resultaten van II opd e Xbox.
     
  3. Segata Sanshiro

    Segata Sanshiro mr. Sega Saturn

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Er komt nog wel een Shenmue. Maar dat kan heel lang duren. Denk maar aan 2005 of 2006.

    [​IMG]
     
  4. RizlaPlus

    RizlaPlus Hometown: Ass-en

    Berichten:
    230
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks that is wel een heel snel antwoord :) ! Weet je iets van die resultaten ?
     
  5. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Volgens mij bleef een echt succes uit :cool:
     
  6. RizlaPlus

    RizlaPlus Hometown: Ass-en

    Berichten:
    230
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou thank you very much in ieder geval _O_ ik kan weer verder leven :D
     
  7. Ghost

    Ghost XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    333
    Leuk Bevonden:
    1
    Hoop dat Shenmue 3 niet uitkomt op de xbox.
    Maar liever op de dreamcast zelf, zo'n game hoort niet bij MS/Sony/Nintendo console...
     
  8. RizlaPlus

    RizlaPlus Hometown: Ass-en

    Berichten:
    230
    Leuk Bevonden:
    0
    Dreamcast is oud ......... dan kan het wel geweldig ding zijn geweest of nog zijn dat lijkt me niet zo logisch...
     
  9. Ghost

    Ghost XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    333
    Leuk Bevonden:
    1
    Dreamcast blijft bij mij eeuwig voort, vind het beste console ooit verschenen.

    De dreamcast is super veel in staat, zie Soul Calibur of Shenmue 2.
    Soul Calibur vind ik juist mooier dan deeltje 2.
    De achtergronden misschien niet, maar de rest zeker wel.

    Maarja ben gewoon oude sega gek :p
     
  10. RizlaPlus

    RizlaPlus Hometown: Ass-en

    Berichten:
    230
    Leuk Bevonden:
    0
    *) Arme ouwe gek! Je dream cast heeft vast een koos naampje .... therapie is te laat .........
     
  11. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    ik las hier laatst ook dat er een vervolg zou komen.
    maar dat het nog wel afwachten was wanneer
     
  12. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Zie ook hier.

    Lol, morgen krijgen we het dus te horen8)

    edit: Hier waren trouwens al eerder threats over.
    Tadaa
    Tadaa#2
    Tadaa#3
    Tadaa#4
    etc :p
     
    Laatst bewerkt: 29 sep 2003
  13. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.862
    Leuk Bevonden:
    2.060
    Ben alleen maar geinterresseerd in de game als de oorspronkelijke japanse taal behouden wordt. Die slome engelse stemmen moet ik niet :) Geef mij maar japans met subs! :)
     
  14. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Sega all the way!
    Ik denk dat er nog wel een Shenmue 3 komt. Maar het is nog steeds niet zeker, ik check elke week wel eens Shenmuedojo...
    Laten we het hopen iig!
     
  15. Ereinion

    Ereinion Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Het ziet er wel steeds minder waarschijnlijk uit dat Shenmue 3 komt. Veel mensen hadden verwacht dat op de TGS ze iig iets zouden laten horen, maar dat was niet zo. Yu Suzuki heeft daarnaast in een gesprek gezegt dat ze nog niet aan een nieuw deel zijn begonnen, en daar oog geen plannen voor hebben. Als ze nu bijvoorbeeld zouden beginnen met het spel, zouden ze zeker 2 jaar nodig hebben om het spel te maken, dan zou hij in 2005 uit komen, midden in de periode dat de next-gen systemen uitkomen (kortom: grote kans dat het spel niet goed verkoopt). Als ze het spel op bv. de X-box 2 uit zouden brengen, zou het al weer zo lang geleden zijn dat Shenmue 1 en 2 uitkwamen, dat het onwaarschijnlijk lijkt dat veel mensen het spel nog zullen kopen (want het verhaal is natuurlijk het belangrijkste onderdeel van het spel, en ik denk niet dat er veel mensen zijn die nog bij deel 3 zouden instappen in de serie).
    Dat berichtje van zonet bleek een hoax te zijn. Ik heb sinds het uitkomen van deel 2 op de dreamcast al zovaak gelezen dat Sega deel 3 zou aankondigen, dat ik er wel wat cynisch van geworden ben. Daarnaast, Shenmue 1 was het duurste spel ooit, terwijl het niet erg goed verkocht, Sega heeft nu niet het geld om nog aan zo'n riskant project te beginnen, want dat zou haast hun failliesement kunnen betekenen. Ik ben een super grote shenmue fan, maar ik zou er zeker de komende 4 jaar niet op rekenen.
     
  16. Segata Sanshiro

    Segata Sanshiro mr. Sega Saturn

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    SEGA staat er nog steeds financieel niet goed voor (al word het langzaam beter). En het Shenmue project koste ongeveer 40M euro. Dat zijn twee games. ~20M per game. SEGA kan dat nu niet riskeren, zeker niet als je kijkt hoe de vorige Shenmue games het hebben gedaan. Trouwens deed Shenmue 2 op de Xbox het helemaal niet zo slecht. Shenmue 2 is het meeste geimporteerde game in de VS ooit. Maar toch niet goed genoeg.
    Maar reken er maar wel op dat SEGA vroeg of laat met een vervolg van Shenmue komt. Het is gewoon SEGA, zij laten hun fans niet snel in de steek. Ze kunnen het op dit moment gewoon niet doen omdat het te duur is. En ik denk dat Shenmue en Shenmue 2 gewon bij deel 3 zitten. Dat zou logisch zijn, en het spel zou dan meer verkopen.

    Maar Shenmue 3 kan ook best een film, of boek worden. Maar ik denk gewoon een game. Ik hoop het tenminste.
     
  17. GAGGAG

    GAGGAG The Outsider

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    0
    Shenmue is een van de betere spellen die ooit gemaakt is. Ik hoop ook dat deel 3 komt, al zijn er geruchten dat die ook op de cube komt.
     
  18. Segata Sanshiro

    Segata Sanshiro mr. Sega Saturn

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Die geruchten slaan nergens op. Als hij deze generatie komt (wat ik niet denk), dan komt ie op de Xbox (en misschien PS2).
     
  19. Clawviper

    Clawviper New Member

    Berichten:
    1.994
    Leuk Bevonden:
    0
    Op welke consoles maakt me niet uit, als hij maar in gamevorm komt! 8) Zo'n film of boek zit ik niet echt op te wachten ei'k.
     
  20. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Of gewoon een mooie speelfilm maken over alle 16 chapters samen. Lijkt me ook cool!
     

Deel Deze Pagina