Ik vraag me af of er een nieuw deel komt van pirates of the caribean en zo ja op welke datum deze gaat uitkomen?. Hoe verwachten jullie dat deze game eruit moet gaan zien?. Ik vond het eerste deel van pirates of the caribean wel leuk om te spelen en heb me er wel uren mee vermaakt, maar dat kan per pesoon verschillen. _0/
Volgens mij is het zelfs al in ontwikkeling, maar weet het niet zeker. Zoek anders eens op www.ign.com
Ja, er komt een nieuw deel voor de next-gen consoles. Hierin speel je Jack Sparrow en een paar andere karakters. Pirates of the Carribean 3 heet het, gek genoeg!
Hihi, ja klopt. Het wordt een hack 'n slash titel met veel avontuur (natuurlijk!). Zal de informatie die ik opgedaan heb tijdens de demonstratie uitschrijven tot een artikeltje later.
Vind het wel raar dat hij niet uitkomt voor de gewone xbox. Dus mocht je hem wel willen dan ben je verplicht een 360 te kopen.Maar ondanks dat hoop ik wel dat het een leuke game gaat worden.
Beetje vaag, zelfde als dat je zegt: "jammer dat gta3 niet uit komt voor de psp, dan ben je dus verplicht om een ps2 te kopen" Naar mijn idee zijn hier geen verplichtingen, je bent niet verplicht het spel te kopen, of zelf direct een 360, ps3 of wii omdát je het wilt spelen. Als je het wilt spelen, zul je de console moeten hebben waar hij op uit komt, heb je die niet dan heb je pech. En dat gebeurt bij veel meer games toch?
oke dat is waar ja, ik bedoel niet dat je het per se moet kopen, maar degene die het spel graag willlen zullen dan toch wel een xbox360 moeten hebben anders kunnen ze hem nooit spelen.
Ik vermoed omdat hij uitkomt voordat het derde deel in de filmserie uit is (als die al uitkomt) en daardoor als 'derde deel' gezien kan worden? Misschien is het ook niet de uiteindelijke naam.