in de nieuwe pu staat dat pes 2 wel voor de xbox komt. op playzone staat volgens hun een filmpie wat microsoft heeft gemaakt voor de tokyo gameshow 2001 (ofzo) met oa beelden van pro evolution (ik ken zelf niet kijken om te checken of het echt zo is kutzooi) DUS wie geeft mij (en vele anderen) duidelijk over dit goddelijke voetbalspel.
was zo goddelijk ? ....... alle voetbal spellen zijn toch het zelfde :r misschien ligt de gfx iets mooier dan ander maar voetbal spellen blijf zelfde]:-
Blijkbaar heb je pes niet gespeeld op de ps2 en ben je geen voetbalfan. Als je het toch hebt gespeeld, dan heb je dus absoluut geen smaak. PES is het BESTE voetbalspel wat tot nu ooit is gemaakt en welke ik ooit heb gespeeld. Om on topic te blijven, ik zou het graag willen geloven, maar in welke pu staat dat ie ook uitkomt voor de xbox? Volgens mij zijn de pes-series namelijk "only-ps2".
geen duidelijkheid, wel minder hoop: io de site van PES staat heul groot het PS2 logo, op de europese site van konami staan (toekomstige) releases zonder PES...aan de andere kant staat metal gear solid 2 daar ook niet tussen...
idd, er is geen enkel spel dat aan PES kan tippen en dat merkte ik al meteen toen ik PES voor het eerst speelde. PS2 heeft gewoon het allerbeste voetbalspel in handen
Yup! Ik vind het jammer, maar niet erg. Ik kan het wel spelen, heb hem hier liggen namelijk. Pes is gewoon de koning onder de voetbalspellen, ik vind konami gewoon heerlijk qua voetbal spellen, kijk maar naar iss, ik vind die ook gewoon beter dan fifa. Sorry, is gewoon mijn mening.
dat is wel een beetje dom... ik HAAAAATTTT voetbal... echt serieus... ik vind het een van de stomste sporten ooit... maar toch... PES heb ik voor de ps2 ik vind dat spel gewoon gruwelijk... niks aan te doen!.... dat is een van mijn favoriete spellen voor de ps2.... dus... je kan voetbal haten maar toch van PES houden... ik snap mezelf ook niet echt maar ja....
In de review van ISS2 (voor de Xbox) in de nieuwste PU zegt Skate dat PES2 niet al te lang meer op zich laat wachten. Ik was dus vet blij en dacht dat PES 2 op de Xbox zou uitkomen. Maar ik heb het voor de zekerheid maar even op het forum van www.powerweb.nl gevraagd (vragen aan de redactie) en het antwoord was: Door Skate op Zaterdag, 03 Augustus 2002 - 14:29: Jaja, ik weet ook wel dat ie helaas niet op de Xbox zal uitkomen, maar ik wilde alleen maar even aangeven dat dé footiegame in aantocht is. Heb je geen PS2 of GC en houd je van hele dope voetbalspellen, dan is deze game toch wel de reden om er een aan te schaffen. Enne, boys: niet zo lopen zeiken over welke console zuigt en welke de shit is. Ze zijn allemaal gewoon dope, klaar. Dus wel op de Gamecube en PS2 maar niet op de Xbox