Komt The Getaway ook naar de Xbox 360 ?

Discussie in 'Algemeen' gestart door AgentSmith, 31 mei 2006.

1. AgentSmith

AgentSmith Guest

Het nieuwste deel in The Getaway reeks gaat zich dus afspelen in onze hoofdstad Amsterdam.
    Onmiskenbaar hier waar te nemen.
    http://www.gametrailers.com/player.php?id=10430&type=mov

Zo als het nu uitziet gaat deze alleen voor de PS 3 uitkomen, net zo als de vorige 2 delen alleen voor de PS 2 waren.
    Is er een kleine kans dat deze naar de X360 komt ?

Mvg Eric

2. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Amsterdam, my gosh.
    Wonderful! Alleen, waar haal je het in eens vandaan dat hij op de 360 kan uitkomen? Het lijkt mij van niet. Exclusief blijft vaak exclusief, behalve als iets een succes is of als er veel geld beschikbaar is, en is dit het geval bij de makers van the getaway? Niet naar mijn mening. Toch leuk dat je het even meldt.

3. AgentSmith

AgentSmith Guest

Ik zat de trailer zo te bekijken en dacht 'deze wil ik wel op de X360' Maar om nou hier een PS3 voor aan te schaffen ?

Hoop zo van wel...
    Maar ja, een PS3 krijgt geen Dead Rising, Halo 3 enz...

4. soepkoe

soepkoe Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    hij wordt gemaakt door team soho, wat tot nu toe alleen maar voor sony ontwikkeld heeft. ik weet het niet zeker, maar volgens mij is het zelfs eigendom van sony.

als dat zo is kun je een release op de xbox360 vergeten.... (wees niet getreurd, tot nu toe is er nog geen echt goede getaway geweest)

5. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
  6. wesleyX

wesleyX Sword From Heaven

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij wordt dit spel gemaakt door Sony, dus geen Xbox 360 versie. Wel gaaf dat het in Amsterdam afspeeld.

7. mars15

mars15 Guest

tof zeg, net als brother in arms 3 in nederland, gaat de goede kant op

8. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik hoop dat ze er is wat van maken op die PS3 want anders zou ik hem niet eens op de 360 willen met de kwalliteit van de afgelope delen...

9. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Tuurlijk komt dit niet oip de xbox 360..... dat bedrijf is van Sony.

10. dikki dik

dikki dik oranje is mooi

Leuk Bevonden:
    0
    dit is een ps3 game gemaakt door sony, hmm zal die op de 360 uitkomen _0/

maja onthou dit is dus niet ingame he. Getaway ziet er in het echt ook mooi uit, maar de gameplay is vaak erg houterig. In vergelijking met gta stelt het wat teleur, qua bewegingsvrijheid enzo. Maar wie weet is dat bij het nieuwe deel anders, al ga ik daar niet van uit.

Laatst bewerkt: 1 jun 2006
  11. No_Name

No_Name -

Leuk Bevonden:
    0
    nee hij komt nie uit op de 360.da kan ie nie aan

12. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Getaway is van Sony zelf, dus zal nooit op de 360 verschijnen. En dead rising niet naar ps3? Een Amerikaans ps3 magazine beweert dat hij er wel op komt, en op IGN staat dat er ook geruchten de ronde gaan. Maarja, officieel nog niet nee. In ieder geval, als het op beide komt, koop ik het toch op de 360 aangezien het daar eerst op komt.

13. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    dat kan die niet aan? en waar haal je dat eigenlijk vandaan? de PS3 is bijna alleen ietsje beter omdat er een blu-ray drive inzit. maar die heeft sony nodig omdat hun de games niet compresseren, microsoft doet dit wel met de games dus het zou makkelijk moeten kunnen.
    ben je sons een Playstation fanboy ofzo? (just a guess)

14. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het zóóóó knap dat jij al weet hoe de zaken tussen de 360 en PS3 liggen :thumbs:

:emo:

15. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    ik kan goed gokken :cool:

16. wesleyX

wesleyX Sword From Heaven

Leuk Bevonden:
    0
    Sony had gezegd dat GTA4 niet meer zo belangrijk is, misschien verwachten ze nu meer van de Getaway 3? Denk dat GTA4 wel beter zal zijn.

Deel Deze Pagina