koop een xbox kan ik geen dvd bekijken

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door berend25, 14 jan 2005.

  1. berend25

    berend25 Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    koop ik vandaag een xbos zeg die vent ja via de joystick kan je ook dvd kijken nou ik zet er een dvd in doet hij niks je moet zeker zo afstandbediening kopen..
     
  2. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    ja, eigelijk zou microsoft cursussen oid verplicht moeten stellen voor mensen die zulke onzin verkopen, want de shit die ik soms in winkels te horen krijg..
     
  3. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja, soms best wel komisch als je weet dat het bullshit is, maar wel een slechte zaak.
     
  4. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Als ze mij zouden zeggen dat ik er dvd's op af kan spelen, dan zou ik gewoon terug gaan en een DVD-kitje eisen en pas weggaan totdat je hem hebt. Gewoon doen, moeten ze jou geen onzin verkopen en oplichten!
     
  5. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Das makkelijker gezegd dan gedaan, ligt eraan wat voor zaak het is, mediamarkt bijv. zal er minder aan doen dan de lokale speelgoedwinkel.
     
  6. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    ik denk ook niet dat iemand zomaar jou een dvdkitje geeft. dat zou puur verlies zijn. het enige wat je krijgt zijn denk ik niet-gemeende excuses.
     
  7. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Da's waar, maar wat Berend hier meld is gewoon een vorm van oplichterij. De aanwezigheid van de DVD-speler is voor velen een factor om een xbox te kopen. Als ze zeggen dat hij er wel inzit, dan ben je overgehaald. Als later blijkt dat hij er toch niet inzit, dan ben je genaaid en had je beter een PS2 kunnen kopen.
     
  8. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    ik denk dat de zaak waar die xbox gekocht is het gewoon op een "foutje van een medewerker" gooit, en het daarbij laat.
     
  9. berend25

    berend25 Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    heb hem bij freerecordshop gekocht heb drie playstations 2 gehad dvd erin en kijken maar wat een tering xbox gewoon dan moet ik zeker die afstandbediening kopen
     
  10. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    ja, of, wat anders, wat niet legaal is hier.
     
  11. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    bij mij zeiden ze dat ik een memory card erbij moest kopen omdat ik anders geen savegames kon maken...

    toen heb ik die domme trien maar even uitgelegd hoe het zit met een xbox...
     
  12. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Oh mijn god! De wereld vergaat berend!!! :'-( maar liefst 30 euro!!! Kost een PS2 memory card niet evenduur? Je hebt 3 PS2's gekocht en dan ga je zeuren over een DVD remote van 30 euro... Het is maar waar je je druk over kunt maken. Het is fout dat ze het niet gezegd hebben in de winkel, maar komop dit ligt niet aan de Xbox, en al helemaal geen criminele actie :). Voor 30 euro heb je die remote en een betere DVD speler dan de PS2, klaar! :)
     
  13. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Het enige wat je nog kunt proberen is via de winkel waar je hem gekocht hebt een dvd afstandsbediening eisen. Wettelijk gezien sta jij namelijk in je recht: in feite heeft de verkoper jou iets verkocht onder valse voorwendselen; jij hebt die xbox gekocht omdat je ervan uitging dat je er zonder problemen dvd's mee af kunt spelen. Dat kan dus niet. Je kunt dus eisen om een product dat voldoet aan de specificaties zoals de verkoper die heeft opgegeven, of je geld terugvragen. Als je écht op je strepen wilt gaan staan - en het is aan jezelf of je dat wilt doen, je maakt je er namelijk niet echt geliefd op ;) - kun je dus een gratis (of in ieder geval met korting) afstandsbediening eisen.
     
  14. Metal_Wolf

    Metal_Wolf Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    0
    En voor 10 euro heb je zelfs een goedkope third pary afstandsbediening (die ik je overigens NIET aanraad omdat die zuigen :+)
     
  15. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Onze expert aan het woord :+. Het ligt er maar net aan in welke winkel je die Xbox hebt gehaalt. Bij de FRS zijn ze redelijk laks met omruilen, het boeit ze weinig :) Dus als je hem daar hebt gehaald :D
     
  16. Metal_Wolf

    Metal_Wolf Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    0
    Als jij in je recht staat (en je weet het 100% zeker) dan mag je je mond echt wel opentrekken hoor. Eventueel de manager erbij halen.
     
  17. DS The Best

    DS The Best Whitepoison

    Berichten:
    740
    Leuk Bevonden:
    0
    Alleen al staat hij in zijn recht, het valt moeilijk te bewijzen dat de verkoper echt gezegd heeft dat hij zonder DVD-kit een DVD op de Xbox af te spelen...
     
  18. Fighter

    Fighter Active Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja hallo, jij vind het dus meteen een Tering Xbox? Omdat door een foutje iets er niet bijzat wat er bij zou zitten? Tsss ja het is misschien vervelend, maareh... wist je van tevoren niet dat je een aparte afstansbediening nodig had? En ach dat ding kost maar iets van 30 euro, dus maar je niet druk en koop dat ding, of niet, zeikerd |:- _0/
     
    Laatst bewerkt: 15 jan 2005
  19. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    :+ , dies echt meerstelijk. Volgens mij had Piranha (Third party) een wannabee dvd kit, ziet er precies hetzelfde uit, werkt ook goed, maar is wel goedkoper. (+- 20 euro)
     
  20. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt volledig gratis zal je hem niet krijgen. Dat weet ik uit ervaring. Wat Darkwing verder zegt klopt helemaal. Volgens het consumentenrecht heb je iets gekocht onder valse voorwendselen, en officieel heb je dan recht op vergoeding van de geleden schade of je geld terug. Eigenlijk hoor je dus in theorie een DVD-kit te krijgen. De praktijk is echter anders. Daar zal je het beste een 50-50 situatie kunnen creëren om het probleem op te lossen. 25-75 is ook nog een optie, dus dat jij 25 procent dokt en zij de rest. Maar haal gerust de filiaalmanager erbij, hij is de enige die dit soort problemen mag oplossen.
     

Deel Deze Pagina