Koop je games niet bij gshop.nl!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Prikkie, 19 jul 2003.

1. Prikkie

Prikkie MASTER

Leuk Bevonden:
    0
    Koop je games niet bij gcshop.nl!

Ik heb slecht zaken gedaan met gcshop.nl
    dat wilde ik ff kwijt!

Bestel NBA2K3 en krijg geschadigde verpakking binnen met zelfs in de doos van NBA2K3 een ander gekrast spel (MotoGp1)

10 Juli besteld en nog steeds niks ontvangen!!!!

LEKKERE ZAAK kan beter ergens anders voor 5 Euro meer ergens bestellen!

BEl je moet je voicemail inspreken.... bellen ze 1st niet eens terrug... moet je weer bellen, krijg je een stom lul verhaal over verkeerde stappel etc (WAT BOEIT MIJ DAT NOU!!!! IK WIL MIJN SPEL WAAR IK GOED GELD VOOR BETAALD HEB)

:mad: :mad: :mad:

Laatst bewerkt: 19 jul 2003
  2. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    gshop.nl of gcshop.nl? Met gcshop.nl heb ik juist perfecte service gekregen. Foutjes gebeuren en daar ben jij 2 keer helaas de dupe van geworden...

Verder doen ze alles perfect en prima, heb al 8 spellen daar besteld, allemaal vlekkeloos gegaan :) Erg blij met hun lage prijzen...

3. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Misschien ff mailen. Mijn spel was ook laat, maar dat lag aan de bank. Er zit namelijk tijd tussen je overmaking en de datum dat ze je geld binnen hebben. Ik had duz ff gemaild. Toen kwam alles goed:p:) Veel suc6 verder

4. Cyber-Ninja

Cyber-Ninja Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Daarom kopen ik me spullen gewoon in de winkel. En het boeid het me niets dat ik dan de game iets langzamer heb dan op de release date. En vaak hebben ze stappels aan net gereleasede games. Dus dat hij misschien uitverkocht zou kunnen worden is bullshit.

5. Prikkie

Prikkie MASTER

Leuk Bevonden:
    0
    gcshop.nl ja!

Heb eerder ook een spel beteld wat ze niet op voorraad hadden, maar dus me wel 1st lieten betalen!!!

Kon ik mooi 2 weken wachten....

ISS2 was dat

6. Dead Angel

Dead Angel DOOM III

Leuk Bevonden:
    0
    das voor de bank rente vrij geld :cool:
    slim hè. Maar over het algemeen werkt GCshop, dus dit is geen reden om iedereen te vertellen dat ze er niet meer moeten kopen :cool: (dit was trouwens tegen prikkie)

7. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Dat gaat allemaal automatisch die formulieren enzo naar je email... Hun weten niet of het op voorraad is want zij bestellen dat ook maar bij een distributeur. Je kan nou wel heel boos gaan kijken en evil blijven doen tegenover GCshop, maar als je het slim aan zou pakken zou je ze gewoon vriendelijk een mail sturen of een belletje geven. Maar dat zie ik jou eigenlijk in deze toestand niet zo snel doen:{

EDIT: Hoe moeilijk is het nou om gcshop te schrijven ;)?

8. Prikkie

Prikkie MASTER

Leuk Bevonden:
    0
    Een gewaarschuwd mens telt voor twee!

Iedereen moet zelf weten wat ie doet!

Ik vind dit geen service!!!

9. Prikkie

Prikkie MASTER

Leuk Bevonden:
    0
    emails worden niet beantwoord!

Ik heb er 3 gestuurd.... vriendelijk
    wat denk jij dan???

Als ik zaken doe met iemand dan zorg ik dat ik service verleen en niet dat de klant alles moet regelen...

Moet even lekker worden, alsof ik degene ben die verkeerde, beschadigde en laat dingen verstuur!!!

10. nielzo

nielzo Guest

ja maar wacht even, nu doe je wel heel blij maar zo hoort dat niet.
    gcshop hoort jou het spel gewoon te sturen en te zorgen dat het bij jou aankomt.
    laatst moest ik voor een spel uit cannada een maand wachten, echt aso...:mad: :mad: :mad:

Maar goed dat je het zegt, ik neem geen risico's dus bestel ik niet bij gcshop, dat wilde ik namelijk wel bijna doen voor wakeboarding unleashed.

dan stuur je nu een onvriendelijke brief en je schakelt die ene service in. ik weet niet hoe het heet maar er was toch zo een service voor als je opgelicht was ofzo???

Laatst bewerkt door een moderator: 19 jul 2003
  11. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Hij is niet opgelicht, het is enkel niet goed verlopen - Althans, ik ken die jongens een beetje en zijn niet zo moeilijk met vervangen etc, helemaal niet als zij een fout maken.

12. Broes

Broes x-user

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ook al een paar keer wat gekocht daar. Laatst nog MM3 besteld op een maandag (met telebankieren direct betaald) en dinsdag al in huis! En ook een keer een spel besteld waar achteraf de levering lang zou gaan duren, en gewoon m'n geld terug gekregen.

Wat volgens mij wel met hun is dat als ze een spel opsturen en jij dat niet ontvangt ('foutje' van TPG) dat ze dan geen nieuwe opsturen, dus pech gehad... correct me if i'm wrong.

13. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ten eerste is de kans dat de TPG een foutje maakt iets van 0,02% ofzow had ik pas op de tv gehoord ;)
    En als je het kan bewijzen of genoeg zielig tegen ze doet sturen ze vast wel nog een copy'tje op hoor...

14. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2
    wtf heb jij mm3 daar in 2 dagen thuis???
    ik heb dat spel daar 3 weken geleden besteld en is nog steeds niet binnnen. (ook telebankieren gedaan)

15. Panzer

Panzer Seven deadly sins...

Leuk Bevonden:
    0
    In deze draad blijkt maar weer dat de lage prijzen, niet opwegen tegen de soms slechte service, ik heb nog nooit wat besteld bij GCshop, en als ik reacties hier lees is dat maar goed ook!!!

16. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Niet om een kant te kiezen, maar het is wel heel extreem om na 1 klacht direct een organisatie daar op te fokken.

17. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Dit is de reden waarom ik nooit mijn shit regel op het net.

18. ChaoZ-dRoNe

ChaoZ-dRoNe Keeping shut

Leuk Bevonden:
    0
    GCshop heb ik nooit problemen mee gehad, heb er al een stuk of 8 games besteld, zonder al te veel problemen. Heb ook makkelijk eens een bestelling kunnen wijzigen. Ik heb er dus geen problemen mee met GCshop.

19. Prikkie

Prikkie MASTER

Leuk Bevonden:
    0
    WouteR, 2 klachten hoor... met NBA2K3 en ISS2

Maar ik vind het juist goed om te horen dat ik niet de enige ben met klachten! Gelukkig zijn er ook tevreden klanten.

Zij verdienen veel geld aan ons,
    wij horen service te krijgen, zo werkt dat!
    :+

20. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Om ze te irriteren raad ik je aan om ook zo'n online store te beginnen en voor nog goedkopere prijzen meer service te verlenen... Betwijfel of ze echt veel winst maken op die spellen hoor. En ze moeten ook nog hun Gamecom server op houden ofzowiets, en dat kost ook nog ez geld.

Deel Deze Pagina