[PC] Koopjes (niet-xbox games)

Discussie in 'Games' gestart door Grave, 12 okt 2004.

1. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Ok, ik dacht dat het misschien wel handig zou zijn om net zoals het xbox koopjes topic, ook een topic te maken voor de overige consoles, aangezien veel mensen ook nog een 2e andere console hebben. Dus hier kan je koopjes neerzetten van niet-xbox games.

-Top Gun 16 euro, bij play.com

2. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Haaaaah,

Goed idee... Ik heb nog ongeveer 60 orginele games van de PS2 en 30 orginele Cube spellekes. Ik ben heel erg van de spaar geweest de afgelopen jaren, maar het is een beetje zonde. Ik heb zoveel titels die ik nooit meer speel, dat ik er beter een ander blij mee kan maken, en ik dus weer andere games kan kopen. Laat me maar weten welke titels jullie willen, en dan laat ik het ook wel weten of ik hem heb en kwijt wil. Sommige games zijn collectors items.... Let me know

3. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Dit hoort dan weer niet in deze thread thuis, het gaat hier om spellen die goedkoop in de winkels liggen. Je kunt je spellen beter aanbieden op Xbazar.

4. JAGUAR

JAGUAR xbox

Leuk Bevonden:
    0
    het is niet de bedoeling om je spellen te verkopen, dat kan je op xbazar doen, maar om spellen die goedkoop bij een bepaalde winkel zijn neer te zetten, zodat andere mensen dat weten. kijk ook maar in de xbox koopjes thread

5. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Aaaah, sorry dat had ik niet meteen door. Sorry jongens.... My bad...

6. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    [PC] Halo €20,- Bart Smit Rotterdam

//edit: even in de nieuwe manier van posten gezet :)

Laatst bewerkt: 12 okt 2004
  7. ICE

ICE Ik was het niet.

Leuk Bevonden:
    1
    is wel een handig idee. Maar misschien is het ook handig om tags te gebruiken voor de game naam dus bv [PS2]Gamenaam, [PC]Gamenaam en [GC]Gamenaam enzo zodat je snel kan kijken of die game voor je systeem in de aanbieding is?

8. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Yeah, of misschien wel een apart koopjes topic voor elke console en pc, anders loopt het misschien erg door elkaar?

9. ICE

ICE Ik was het niet.

Leuk Bevonden:
    1
    leek me ook wel een idee, alleen hoe ver wil je daar mee gaan? (om voor de nes,snes,psx,n64,dreamcast enzo ook een topic aan te maken? lijkt mij wat overdreven.) Vandaar dat ik aan tags dacht.

10. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Yeah, naja voor n64 ps1 etc zijn niet echt koopjes. Misschien een apart gamecube plastation 2 en pc topic. Lijkt me wel te doen.

Deel Deze Pagina