Ik heb geen ps3, wel een ps2 en vind de xbox controller fijner dan de ps2 controller voor FPS-spellen. Maar ik weet niet in hoeverre de ps2-controller met die van de ps3 te vergelijken valt...
Vast wel, geen idee...
Ik zelf vind het altijd lastig om voice-chat te verstaan (hoewel ik Nederlands vaak nog wel te verstaan vind). De kwaliteit is niet heel super, maar nogmaals ik weet niet hoe dit met de ps3 zit. Als ik het goed heb komt er nog een update aan om de geluidskwaliteit bij voice te verbeteren.
Ik heb geen Halo: Reach, maar uit je verhaal wordt duidelijk dat je Gears of War 1 veel gespeeld heb. April volgend jaar komt Gears of War 3 uit en deel 2 kun je nu al voor 30 euro kopen, inclusief alle DLC(19 extra map packs en 1 extra campaign-level)
Voor veel mensen is de Halo-serie inderdaad een system seller.
Waarom de Slim?
- Geen kans op RROD(hardware-stoornis)
- Kleiner en lichter
- Ingebouwde Wi-fi
- Maakt minder tot geen lawaai tijdens het gamen (zo goed als geluidloos, waar het oudere model soms wel (hinderlijk) hoorbaar kan zijn tijdens het gamen)
- Verbetering in het design waardoor de geproduceerde warmte beter afgevoerd wordt
- Verbruikt minder stroom
Waarom de harde schijf?
Hier kan ik heel kort over zijn, altijd een harde schijf nemen. Als je veel online speelt heb je een harde schijf nodig. Als je Halo: Reach in co-op wilt spelen heb je een harde schijf nodig. Je hoeft je bij de 250 GB HDD nooit meer zorgen te maken over geheugen dat vol raakt. Zoals je misschien weet zijn er inmiddels heel erg veel extra game content te downloaden en dat neemt nogal wat ruimte in beslag. Ook is het mogelijk om spellen te installeren om zo laadtijden te reduceren. Als je een xbox slim koopt is het eigenlijk een must om de 250 GB-versie te kopen.
Als ik je gamer geschiedenis zo leest dan denk ik dat je er geen spijt van krijgt als je een Xbox Slim 250 GB HDD koopt.
Ik heb niet op alle onderdelen goed antwoord kunnen geven, anderen hebben hier misschien meer verstand van.
Laatst bewerkt: 19 sep 2010