heeelp wat moet ik doen NU een xbox 360 kopen of wachten tot de elite er is mmm mischien moet ik er maar een pol van maken ;o) alvast bedankt voor de adviezen
Kunnen wij moeilijk voor je beslissen.. Wil je perse een grotere HD en directe HDMI aansluiting? Staat zwart je beter dan wit? Dan wachten en gaan voor de elite.. Maar dan nog, je betaald ook voor deze 'extras'.. Ik vrees btw voor jou dat deze 'discussie' spoedig zijn einde vind.. Edit; ik denk trouwens tevens dat dit onderwerp op verkeerde plaats in dit forum staat..
ooo uuu waar moet ik dit dan plaatse is toch algemene plek maar goed ikkuh nieuw hier dus ik zal er wel weer uitgepleurd worden .. maar goed thanx anyway
Heb je een tv met HDMI ingang of ga je die er een krijgen/kopen? Wil je veel films gaan downloade? of de Harde schijf voor andere practijken dan demo's en spellen opslaan gebruiken? Is het 3x nee, dan kan je net zo goed de witte NU kopen. Ik zou zelf niet voor de grotere Harde schrijf gaan, je hebt hem eigenlijk niet nodig. ps. Je had dit net zo goed in het Xbox 360 elite-draadje kunnen posten
dit forum gedeelte is voor de originele xbox .. als je n iet zonder HDMI kan dan zou ik wachten op de elite, anders kan je nu gewoon de 360 kopen