Koptelefoon aansluiting

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door tasso, 16 nov 2005.

1. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil graag van zalman een 5.1 surround koptlefoon kopen voor mijn xbox.
    Zodat ik s'nachts zonder dat de rest wakker wordt, kan gamen met een beetje geluid.
    Nu heeft mijn tv alleen een stereoplug aansluiting en ik heb een advanced scartkabel (weet niet of daar wat mee te doen is).
    Wat heeft de zalman voor aansluiting en zijn er eventueel verloopstekkers te koop en wat is het verschil tussen de verschillende stekkers.
    En misschien zijn er ook kabels waarop ik hem kan aansluiten en dan naar mijn tv.
    Dit zal waarschijnlijk als eens besproken zijn op dit forum.
    Maar ik heb al een hoop gelezen en nog niks gevonden.

2. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Een 5.1 koptelefoon heeft meestal een apart kastje waar je en optical in moet pluggen. Dus je hebt idd je Advanced kabel + optische kabel nodig zou je dit willen doen.

3. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Oke dan.
    En waarschijnlijk ook een decoder om ze daar in te pluggen

4. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Jep. Als je zorgt dat je een optical out op je xbox hebt (bijv. door de advanced scart) heb je een kastje nodig die dat kan omzetten in 5 kanalen voor een hoofdtelefoon. Maar ik denk dat je beter gewoon kan gaan voor een stereo hoofdtelefoon, dan ben je waarschijnlijk echt een heeeel stuk goedkoper uit. Er is trouwens al een thread hierover, ik edit hem dalijk wel in deze post.

Edit: http://forum.xbw.nl/showthread.php?t=65913&highlight=hoofdtelefoon

Laatst bewerkt: 16 nov 2005
  5. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Ik heb het in mijn computer zitten, en via de computer naar mijn 5.1 hoofdtelefoon. Werkt goed :) maarja moet je natuurlijk wel de computer naast je xbox hebben :p

6. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Damn, wist niet eens dat dergelijk dingen bestaan. Moet ik zeker hebben. Bespaart me thuis een hoop ellende. Iemand sites???

Alvast bedankt

7. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Sites voor wat.

Deel Deze Pagina