Koptelefoon gezocht

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door ExtraBB, 23 apr 2009.

1. ExtraBB

ExtraBB Bruno

Leuk Bevonden:
    0
    Hoi,

Ik ben op zoek naar een goede koptelefoon. Ik zoek dus zo'n grote, en niet zo'n lullig klein dingetje. Ik weet niet of ik hier goed zit, maar een betere plek kan ik niet vinden. mijn budget ligt rond de 80-120(max!) euro.
    Welke koptelefoon met goed(!) geluid en een goede bass kunnen jullie mij aanraden?

Brunow

2. Roerbakmie

Roerbakmie .....

Leuk Bevonden:
    0
  3. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
  4. Timo12

Timo12 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb sinds kort een Skullcandy Hesh en die bevalt me erg goed :)

5. ExtraBB

ExtraBB Bruno

Leuk Bevonden:
    0
    Deze lijkt me wel wat ja, ik ga morgen even naar Media Markt en kijk daar wel even.

6. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Reloof en Stanton (2000, niet de 3000 versie) hebben ook prima koptelefoons voor een niet al te hoge prijs. Voor ca 70 euro heb je een mooi, groot ding, met goede geluidskwaliteit. Zijn wel meer de DJ hp's, maar toch. Senheiser heeft zoals genoeg ook enorm goede headphones. Voor je budget kun je iig erg goede hp's kopen. Op zich heeft vrijwel elk merk wel prima headphones, zo ook Sony, Philips, Technics of Pioneer bijvoorbeeld.
    Skullcandy's moeten het over het algemeen van de looks hebben.

Als je de mogelijkheid krijgt, zou ik ook wat via de hp's beluisteren. Hoe ze zitten is per merk verschillend, zo ook per persoon (smaak mbt pasvorm ed), maar ook het geluid kan enorm verschillen. Bij de een heb je een aangescherpte bass, bij de ander niet, en sommigen willen dit juist net wel of niet.

Laatst bewerkt: 27 apr 2009
  7. ExtraBB

ExtraBB Bruno

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben net naar MM geweest en heb de Sennheiser HD 435 gekocht.
    Ben er erg tevreden mee. :D
    dit topic kan dicht of als centraal ik-zoek-een-koptelefoon topic gebruikt worden. :)

Deel Deze Pagina