Hey, Ik heb een XBox en een zus , dat wil nog wel eens storen aangezien m'n zus de radio[538] nog wel eens aan wil zetten, en ik het liefst op z'n hardst virtueel bloed wil vergieten. En om nou niet een mix van die twee te krijgen, wil ik graag een koptelefoon kopen. Niet zomaar een, geen oortjes, maar een [grote] goede die over m'n hele oren gaat, zodat ik goed geluid heb. Dit is een tijdelijke oplossing tot ik een Dobly Surround 5.1 Logitech set heb, maar daar moet ik nog even voor werken. Dan heb ik geen last meer van die radio. Dus kan iemand mij er eentje advieseren. Greetz, Rick PS. Niet die met een nekband, want die irriteren me achter m'n oren. Heb ik al, maar gebruik 'm nooit.
Ik heb zelf een Philips - SBC HP 820 en deze bevalt zeer goed. (Al brak vanmorgen een deel van een draaistukje af :{ ) Deze beviel dus zeer goed.
Ik heb beetje rond gekeken, en heb plaatje gevonden van de Philips - SBC HP 820: Deze had Dobly Surround wat kost deze? Want ik heb zelf ook een mooie gevonden: €29,99
ik zou niet voor een draadloze gaan. reden: duurder en mindere kwaliteit geluid. Ik heb zelf een sennheiser HD 210 van €50,- en deze levert een hele goede geluids kwaliteit, zeer goede bass. En is duidelijke beter dan je tv boxjes
Ik zag van de week in het krantje van de Megapool een Philips hoofdtelefoon voor iets van 18 euro. Zag er wel goed uit, en niet te duur. Hij was afgeprijsd, normaal kost ie iets van 30 euro. Misschien is dat wat.