Korte uitleg graag

Discussie in 'Algemeen' gestart door Laconiek, 2 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Laconiek

Laconiek Lock and Load !

Leuk Bevonden:
    0
    Hoi,

Ik ga de Xbox360 kopen, en neem denk ik het spel Oblivion erbij...

Heb nog niet echt een idee wat het is, en of het voor mij wel te doen is...heb het nog nooit gespeeld, uberhaupt geen roleplaying games zoals dat..

Als ik het er bij koop, is het dan niet super ingewikkeld om te spelen? *)

dank je voor de reacties

2. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    nee ik hou ook niet zo van die rpg's waar je uren moet zoeken en zo maar dit is een spel dat ook te doen is voor de beginners :)

3. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Je rolt er vanzelf in. (het wereldje)

4. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.490
    Ishetniet handiger om in de algemene quest te bespreken, of een paar reviews te bekijken?

5. Laconiek

Laconiek Lock and Load !

Leuk Bevonden:
    0
    Jawel, Maar er zijn duizende pagina's die ik moet gaan lezen :eek:

Haha. Maar wat is het doel dan in het spel???? Ja een opvolger zoeken ofzo...

En kun je naast 1 game ook een andere spelen. zodat mijn broer bijvoorbeeld een aparte game kan spelen?

6. Vallandu

Vallandu ***

Leuk Bevonden:
    0
    het doel is een held worden;)

hoe bedoel je? een 360 is een spelcomputer dus je kunt alle spellen die voor de 360 zijn gemaakt erop spelen.. ik weet neit of je dat bedoelt..

7. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien dat als je iets duidelijk vertelt wat je wilt, dat de mensen je hier beter kunnen helpen.

8. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Het doel mag je zelf bepalen vrind.

9. Cygnum

Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Kort samengevat, je bent een gevangene die op een of andere manier op vrije voeten komt. Zodra je dat bent kan heb je alle keuzevrijheid van de wereld. Ga je het hoofdverhaal volgen, of ga je lekker door de wildernis banjeren? Het is een RPG in zijn puurste vorm en het spel heeft rustig 100 uur aan speelplezier. Het thema is fantasie met een vleug realiteit. Ondanks dat Tamriel zo groot is, is het dankzij het kompas makkelijk de weg te vinden voor beginners. De tutorial zorgt ervoor dat je alle handelingen goed snapt.

Hiermee kan je wel een mening vormen denk ik zo. Als je van RPG's houdt, ben je meteen verkocht. Elke actie zorgt voor een reactie in de wereld. Interactiviteit ten top. Maar goed, ik drijf weer af. Zoals ik al zei, je kan hiermee wel een mening vormen. Daarom gaat deze dicht, aangezien de thread toch wel een beetje dubbel is.

~Closed.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina