1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[KOTOR] Alles over Feats, Skills en Powers

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 20 sep 2003.

  1. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Moet je kiezen tussen Strenght en Dexterity? Geen idee welke nieuwe feat je moet kiezen? Heb je een vraag over een bepaalde Jedi-power?

    Vraag hier om advies!

    Wees zo duidelijk mogelijk met het stellen van je vraag.

    Hier kun je ook terecht met vragen over de Dark en Light Side!
     
  2. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Klasse idee zo'n subforum :)
    Dan zal ik hier de spits maar afbijten :p
    Ik zit nu op de 2e planeet, en moet nu een Jedi class kiezen..
    Ik denk erover om Guardian te nemen, maar met welke powers?
    Ik zit nog steeds in het neutrale stuk, wat betreft de light & dark-side.
    En als we toch bezig zijn zeg ook ff welke feat ik zal kiezen:) :
    -master 2-weapon fighting
    -weapon provincie(ofzow:p): improved lightsaber
    -improved jedi defence (hoewel ik eigenlijk meestal zo'n schild gebruik)

    En welke Side heeft de beste force powers? Light of dark?
    plz help.:p
     
  3. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Ik zou Improved Lightsaber doen, aangezien je als Jedi voornamelijk je Lightsaber zult gebruiken (vooral in het begin, is gewoon stoer :cool:), dan komt die extra attack bonus wel van pas :)
     
  4. DarkRyder

    DarkRyder The darkness is near

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    De powers staan kort in het boekje beschreven per side, maar ik zal nu uit ervaring advies geven,

    Kill is heel handig ( begint bij wound), het is dan wel een darkside power, maar ik gebruik hem als light side jedi ook, ook al weet je target hem te resisten dan is hij nog 1 beurt bezig en kunnen je allies alvast ingrijpen
    Als je iets zoekt dat meerdere tegenstanders tegelijk tegenhoudt dan denk ik dat je het beste stasis field kan nemen (begint bij stasis) en dit is een light side power
    Wat ook heel praktisch is, is de power stun droid en uiteindelijk destroy droid, het is een light side power. Hij is handig omdat de vorige 2 powers niet tegen droids werken en die kom je toch ook een heleboel tegen.
    Force storm is ook handig tegen meerdere tegenstanders(darkside, begint bij shock)
    Ikzelf houd erg van aanvallende spells daarom deze adviezen
    wat ik toch wil toevoegen is dat de heal power ook van grote waarde is, het bespaard je een boel medpacks
    Wat wel leuk is om te hebben is de power Force Wave (universal, begint bij force push) je ziet je vijanden allemaal weggeduwd worden en dat is leuk als je toch bezig bent, de middelste, force whirlwind is ook handig tegen een groepje vijanden omdat het alle vijanden in de buurt wegduwt.

    Er zijn veel handige powers maar het ligt echt aan je character, hoe je speelt dus en daar moet je naar kijken, ik raad aan om eens in het boekje alle forces eens goed door te kijken en zo te bepalen welke het beste bij jouw stijl passen

    Als je niet zeker bent van een bepaalde force kun je natuurlijk ook saven voor je lvl up gaat en dan een gevecht opzoeken om hem uit te testen, dan kun je uiteindelijk toch kijken welke force jouw het beste past
     
  5. The Dark Prince

    The Dark Prince xboxworld.nl

    Berichten:
    374
    Leuk Bevonden:
    0
    alles zoals hier bovengenoemd is kokmt zeker van pas maar ik zou ook Force resistent en later Force Immune nemen dat komt zeker van pas tegen dark jedi's en /Mod spoiler-edit
     
  6. Clawviper

    Clawviper New Member

    Berichten:
    1.994
    Leuk Bevonden:
    0
    Master 2-weapon fighting is alleen handig als je besluit 2 lightsabers te nemen. Anders heb je hier eigenlijk niets aan. Improved lightsaber is wel een handige skill, alleen krijg je daar extra damage door die je eigenlijk ook door het aanpassen van je lightsaber zou kunnen krijgen. Er zijn betere skills..
    Ikzelf heb gekozen Jedi defence helemaal vol te upgraden zodat hij blaster schoten terugkaatst. Zeer handig tegen droids of sithtroopers aangezien die schilden nooit direct terugkaatsen naar de tegenstander.

    Qua side ligt het echt aan je eigen keuze. De lightside heeft meer defensieve skills terwijl de darkside meer aanvallende skills heeft. Ben er nu als eerst met de darkside doorheen gerent en ik moet zeggen, het bevalt met erg qua skills! Vooral "force lightning" en "insanity" zijn aan te raden.
     
  7. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Zeker Force Lightning, ik moet zeggen dat ik die bij bijna elk gevecht hebt gebruikt als Dark Sider.

    Ik vond zelf het rijtje Wound -> Choke -> Kill ook erg handig, omdat de tegenstander een bepaalde tijd niks terug doet en ervan zelf ook nog health af gaat omdat ze stikken.

    :cool:

    Welke feats zijn echt aan te raden als je met single of double-bladed Lightsaber ècht goed wilt worden? Dus niet in elke hand een Lightsaber.
     
  8. Snakie

    Snakie Active Member

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Het leuke is gewoon uitproberen ;) heb ik ook gedaan en is top!
    Niet auto level up doen dus ;)
    En wat Dwd al zegt, improved lightsaber is zeker 1 van de dingen die je moet hebben ;)
     
  9. sasuske

    sasuske Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Aangezien je met meerdere Jedi kan reizen en vechten is het slim om ze allemaal goed in 1 ding te laten worden. Geef de 1 veel defense skill waardoor je hele party ook die status krijgt terwijl je de ander aanvallend maakt.
    The skill heal vind ik zelf heel handig. Mijn characters gebruiken hem automatisch en hij healt ok poison :D.
     
  10. Lars

    Lars StarFucker!®

    Berichten:
    930
    Leuk Bevonden:
    1
    kan iemand mij uitleggen in het Nederlands wat het nou precies inhoud het verschil tussen

    Jedi Guardian (blauw)
    Jedi Sentinel (geel)
    Jedi Counciler (groen)

    over die skills up hoef ik nix te weten...
    maar ik heb nu sentinel gekozen en dan staat er deze vecht tegen injustice enzo...whatever ik snap niet wat ze allemaal bedoelen
     
  11. sasuske

    sasuske Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    1Jedi Guardian (blauw)
    2Jedi Sentinel (geel)
    3Jedi Counciler (groen)

    1 De gardian is meer een closecombat fighter. Hij moet het meer hebben van aanvallen door feats (die geen force powers gebruiken)
    2 Is meer de wizard, die moet het juist hebben van de Force en heeft veel force points.
    3 Is een mix tussen de gardian en de Sentinel. Er staat ook als het goed is bij de trainig computer dat hij balance zoekt in the universe ofzo. Hiermee wordt meer de balance tussen the force power en feats gebruikt. Omdat deze figuur goed is in allebij ontwikkeld hij zijn feats en force powers langzaam.

    (de kleuren maken volgens mij niks uit alleen aan het begin om aan te geven wat je wilt worden, je kan je kleur na het vinden van de eerste kristallen aanpassen waarneer je maar wilt)
     
  12. dirkbroek

    dirkbroek between dusk & dawn

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    Jedi Guardian = de jedi die focust op vechten met de lightsaber enzo en voornamelijk zorgt dat je veel vatalitypoints (levenspunten) krijgt maar minder force punten.
    Jedi Sentinel (ben ik zelf) zit eigenlijk een beetje in het midden, gemiddelde focus op de force en gemiddelde focus op de lightsaber
    Jedi Counciler focust voornamelijk op de force. Hier krijg je ook de meeste force points mee, maar de minste vatality en focus op lightsaber is ook het minst.
     
  13. Lars

    Lars StarFucker!®

    Berichten:
    930
    Leuk Bevonden:
    1
    hmm welke is nou de mix tussen beide? die sentinel of de counciler, jullie zeggen beide wat anders :)
     
  14. Maserati

    Maserati Active Member

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0
    sentinel
     
  15. sasuske

    sasuske Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat ik fout zat ik schreef dit namelijk uit mijn hoofd en ben zelf guardian.
     
  16. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.188
    Leuk Bevonden:
    616
    wat zijn de verschilllen tussen met 1 lightsaber vechten of met 2 lightsabers of met een dubbele lightsaber? en welke feats passen bij welke lightsaber?
    op het begin (als je getrained word tot jedi) moet je toch altijd beginnen met een enkele he?
     
  17. sasuske

    sasuske Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    het verschil is simpel, met 2 ligthsabers (zwaarden) doe je meer damage. Alleen moet je wel de feats van dubbelbladed nogwat leren anders missen je aanvallen je tegenstander heel makkelijk.
    Meet een dubbele weet ik het niet zo goed, hij doet meer schade dan een normale maaris langzamer (mist dus sneller).
     
  18. Maserati

    Maserati Active Member

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0
    als je een beginnende Jedi bent doe je er goed aan om een normale lightsaber te gebruiken, vergezeld door een short/normal lightsaber, als je groeit echter moet je de doublebladedlightsaber feats nemen, en zo beter overweg kunt met de DoubleBladedSaber en meer schade kunt aanrichten.
     
  19. viper

    viper .: | Xbox Master |:.

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    0
    kheb geen idee waar ik deze post moet plaatsen, dus doe ik het maar hiero...

    Als je KOTOR hebt uitgespeeld, kan je dan gewoon verder spelen om bijvoorbeeld alle nog niet behaalde quests te doen?

    Of moet je echt helemaal opnieuw beginnen?
     
  20. Snakie

    Snakie Active Member

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan niet verder spelen, je moet helemaal opnieuw ja
     

Deel Deze Pagina