1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[KOTOR] Alles over Feats, Skills en Powers

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 20 sep 2003.

  1. C()Rr0$!oN

    C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

    Berichten:
    713
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog ff een vraagje, want ik zag het in dit forum staan : Wat is een spoiler-post?
     
  2. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Dan vertellen ze geheime dingen van het verhaal, gameplay enz.
    Dit kan de lol wegnemen van het spelen, want wat is er nou aan als je toch al weet wat er gaat gebeuren & waar alles ligt..
     
  3. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Om ff weer trug te komen op KOTOR;
    Ik heb vanochtend (op Dantooine) voor een Jedi Guardian gekozen, met de powers Cure & Force push. Nou bevalt mij Cure niet echt, gezien het weinig uithaalt, en ik meer naar de dark-side val, maar ik heb al gesaved. :'-(|:-
    Maakt dit veel uit, of krijg ik nog genoeg kansen om goeie powers te kiezen als ik level?

    Ook staat er bij sommige Dark powers ''restricted by armor'', waar slaat dit nou weer op?! Iedereen draag toch armor?! Nou moet je eerst je armor uitdoen & dan pas die power?!:{

    Alvast bedank :)
     
  4. InfernoGamer

    InfernoGamer ...

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    1
    1ste antwoord:
    nee het maakt niet veel uit, je krijgt nog een paar kansen om goede light/dark powers te kiezen.
    Dus neem gerust wat je wilt:+

    2de antwoord:
    Om Jedi powers te kunnen doen, moet je clothing of een Jedi robe aan hebben, als je military armor (etc.) draagt kan je deze force niet gebruiken.
    Dus je kan de force alleen gebruiken: Zonder kleren, jedi robe (jedi knight robe etc.) en clothing.
     
    Laatst bewerkt: 21 sep 2003
  5. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Aaaaah.., dat stelt me gerust :+
    Maar zo'n Jedi robe, geeft dat ook wat defence points?
     
  6. Snakie

    Snakie Active Member

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik heb een jedi master robe, geeft veel verdediging en voordeel is dat je je force powers goed kan doen!
     
  7. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Woohooo! :p
    Dark Jedi Powerrrr :cool: (of light, 'k weet 't nog niet:+)
     
  8. sasuske

    sasuske Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    wat is de beste combinatie?
    2 lightsabers
    1 kleine of een grote
    1 dubbele
    1 lighsaber
     
  9. Clawviper

    Clawviper New Member

    Berichten:
    1.994
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij 2 lightsabers mist hij heel vaak. En een dubbele doet meer damage dan een enkele, dus de keuze is snel gemaakt. :)
     
  10. Sun_Zize

    Sun_Zize ^^

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    4
    hoe kom je aan een lightsaber?
     
  11. sasuske

    sasuske Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Die krijg je tijdens de jedi training. meerdere kan je krijgen door slechte jedis te killen (1 hint kill niet de eerste skechte jedi die je tegenkomt anders mis je een partymember). Tenzij je the ultimate dark jedi wilt zijn natuurlijk. Je kan ook in een grot kristallen vinden waardoor je de gevonden lighsabers het gewenste kleurtje kan geven.
     
  12. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Maar een dubbel-bladed lightsaber valt toch ook onder de '2-weapon fighting' feat?
    Anders ben ik een beetje de mist in gegaan :p
    Ach, scheit aan! 2 lightsaber pwnage }:]
     
  13. hunter

    hunter Battleship

    Berichten:
    446
    Leuk Bevonden:
    0
    ja valt ook onder 2 weapon feat voor zover ik weet (anders raak je er nix mee, is moelijker te hanteren dan een enkele lightsaber)

    ik wil ff het volgende weten :

    ik ben net jedi en heb 2 force powers, namelijk "wound" en "lightning". Wound doet z'n werk wel alleen Lightning doet het niet (Armor Restricted ofzo zegt ie)

    kan iemand mij precies vertellen wat ik hiervoor moet doen (toch niet m'n armor afzetten ofzo neem ik aan :confused: )

    verder kick dit ass }:]
     
  14. InfernoGamer

    InfernoGamer ...

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    1
    je moet clothing of een jedi robe (jedi knight robe etc.) aanhebben.
    Met alle andere armors (met defense points) kun je (veel) forcepowers niet gebruiken.
     
  15. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Omdat er geen Thread is over je character(die er eigenlijk wel zou moeten zijn, want daar draait het zo'n beetje om in een RPG:eek:) , vraag ik het hier maar.
    Wat voor soort char spelen jullie?
    Scoundrel, scout of soldier? En welke jedi Class?
    Ikzelf ben een scout & ben een Guardian als Jedi class. :)
    Ik zit nog een beetje te twijfelen tussen de dark side, of de light.. (dark wordt het denk ik }:])
    Ik ben benieuwd naar jullie chars.. :9
     
  16. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Als je denkt dat zo'n thread nuttig is, waarom open je dan niet zelf zo'n thread? :confused:

    Dit is niet de plek om characters te bespreken, ik zal een nieuwe thread maken voor de characters
     
  17. satan21

    satan21 New Member

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    1
    ik ben nu dark (bijna helemaal scheelt nog een halve cm of ik ben het voledig)}:] ik speel een soldier en ben een jedi sentinel
     
  18. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Ok, alles over characters kan nu worden besproken in deze thread.
     
  19. hunter

    hunter Battleship

    Berichten:
    446
    Leuk Bevonden:
    0
    aah thnx ik heb al wel zo'n jedi rode, maar eens aantrekken dan. Nadeel van die dingen is wel dat ze praktisch geen bescherming bieden.....maar goed ze zijn wel weer goed voor je reactie/ontwijken etc.

    nog een vraagje : hoe kan ik selecteren wat er in m'n action-menu moet komen te staan ?? ik was namelijk aan het vechten met een droid in die tempel op de 2e planeet en daar had ik wel veel gehad aan van die ion granaten, alleen kwam ik niet verder dan verschillende soorten mijnen selecteren :confused: plz help !
     
  20. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    *schaamt
    Dacht dat dat niet mocht, dacht dat alleen mods zulke threads mochten aanmaken.
    Please forgive my ignorance, I still have much to learn :+
     

Deel Deze Pagina