1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[KOTOR] Alles over Feats, Skills en Powers

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 20 sep 2003.

  1. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.188
    Leuk Bevonden:
    616
    veranderd die kleur van je lightsaber door die chrystallen? niet gemerkt :). maar ik heb nu ook een rode lightsaber gevonden maar maakt het iets uit welke kleuren je neemt want volges mij is er kwa stats van de lightsabers niks verschillend.
     
  2. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Vraagje over the dark side}:] .
    Krijg je later ook nog eens een keer aanzien als je een dark jedi bent?
    Nu, als ik iets slechts doe krijg ik alleen maar reacties van: ''Ah! You monster!'' enz. Verandert dit nog eens? (zonder spoilers te geven a.u.b. :))
     
  3. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    uhm ja maar niet veel, wacht maar tot je bij de Star Forge in de buurt komt :):9 :9 :9
     
  4. Clawviper

    Clawviper New Member

    Berichten:
    1.994
    Leuk Bevonden:
    0
    Je krijgt heel wat meer aanzien nadat je op de Leviathan geweest bent, and that's all I'm going to say about that. ;)
     
  5. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Ok dan, ik heb geen flauw idee wat dat Leviathan kan wezen(ook niet zeggen!:eek: ), maar als ik er raspact van krijg..
    }:] Dark jedi pwnage! }:]
     
    Laatst bewerkt: 22 sep 2003
  6. da_master_chief

    da_master_chief Morrowind Master

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn Trow Lightsaber geupgrade. Daarmee zou ik dus 3 targets tegelijk moeten kunnen raken, maar hoe? Ik krijg er geen 3 geselecteerd :confused:.
     
  7. hunter

    hunter Battleship

    Berichten:
    446
    Leuk Bevonden:
    0
    doet ie dan niet gewoon de 2 andere targets die het dichtsbij zijn er automatisch bij ?? als ik mijn force lightning gebruik doe ik ook een paar targets tegelijk, terwijl ik er maar 1 gebruik.
    owja : drain life = droog }:] lekker bij tegenstanders leven wegslurpe _O_
     
  8. SAMUS

    SAMUS Active Member

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    0
    bij elke feat, skills upgrade enzz.... doe ik recommend, is dat verstandig? of kan je beter zelf kiezen?
     
  9. The killerbee

    The killerbee RoyT NL

    Berichten:
    963
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach ja, recommended is meestal wel goed :eek: het is wat je het meest gebruikt en nodig hebt....iig dat geld voor mij wel
     
  10. C()Rr0$!oN

    C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

    Berichten:
    713
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik doe tog liever manual, kan je lekker zelf de vette powers enzo kiezen! :D
     
  11. Darkstar

    Darkstar Guest

    ik heb nu de mogelijkheid om TIJDENS een gesprek als iemand niet mee wilt werken force powers te gebruiken....ik praatte tegen zo'n gast, ik gaf een grote bek, hij bedreigde mij, en toen wurgde ik em mjah z'n kameraden stonden versteld:D
     
  12. Red XIII

    Red XIII Active Member

    Berichten:
    370
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kreeg een keer de kans om m'n 'choke force' tijdens een gesprek te gebruiken, en ik deet het, toen was ie bang en gaf tie me credits en rende weg
     
  13. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
     
  14. Clawviper

    Clawviper New Member

    Berichten:
    1.994
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan maar bij een paar ventjes in het spel. :p Een daarvan was volgens mij zo'n gast in Tatooine cantina die je een grote bek geeft.
     
  15. Darkstar

    Darkstar Guest

    moet je de (dark) affect mind force power nemen dan heb je een soort persuade cheat:D maar die heb ik meestal niet nodig, vaak als ik geld van iemand krijg zeg ik jah het was wel wat meer waard..en als ze dan niet meer willen geven dreig ik met de dood en dan krijg je het vaak wel...of je moet matten en dan kun je de credits van z'n dode lichaam rapen;)
     
  16. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Ik vroeg me af of die "recommmand button" bij skill/power/feat eigenlijk goede keuzes maakt? Ben zelf een jedi-guardian. Heb als feat denk ik critical strike nu. Had denk ik ook cure genomen als power, maar komt niet in m'n lijstje?...
    Misschien is ze al eens gesteld maar is het beter als jedi guardian 2 lightsabers te nemen ipv 1? (wel double fighting ofzo upgraden maar dan nog?)
     
  17. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    FF snel een vraagje. Kun je elke gesloten deur/locker open-bashen i.p.v. security te gebruiken?
    Anders heb ik ongeveer 10 skillpoints verkwist :mad:":'-(
     
  18. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Weet niemand dit :confused:
    Noemen jullie jezelf jedi's?! Schaam je!:+
     
  19. The killerbee

    The killerbee RoyT NL

    Berichten:
    963
    Leuk Bevonden:
    0
    Onnodige dubbelpost, en nee dat kan niet bij elke deur volgens mij
     
  20. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Ja, 't is een ramp. :+
    En 't jammer dat het niet bij elke deur kan.
    Wat vor melee-feat hebben jullie trouwens gekozen?
    Flurry of Power attack?
    ik flurry voor de extra aanval, hoewel power attack ook heel handig is :)
     

Deel Deze Pagina