1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[KOTOR] Alles over Feats, Skills en Powers

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 20 sep 2003.

  1. Clawviper

    Clawviper New Member

    Berichten:
    1.994
    Leuk Bevonden:
    0
    Een combinatie van de 2 is het best. Kies alleen nooit Critical strik! :eek: Die doet zó weinig schade!!
     
  2. boo-shem-ee

    boo-shem-ee Active Member

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga alleen voor Flurry (melee) of Rapid Shot (ranged). Ik krijg tenminste het idee dat die feats in het algemeen de meeste schade veroorzaken :)
     
  3. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Misschien domme vraag maar waarom krijg je als je level omhoog gaat soms de keuze om feats te kiezen, soms om skills aan te passen, enz... Ben nu jedi guardian en normaal zou ik dan fast feat level up-hebben en slow skill level up, maar het enige dat ik de laatste 2-3x kon selectere bij level up waren skills en geen feats...
     
  4. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    uhhhhhhhhhm ik heb een vraag.(misschien al gesteld, maar ik heb nu geen tijd om alles door te lezen;) ga opnieuw beginnen)
    welke skills/atributes moet je hoog hebben om meer skillpoints te kunnen verdelen over mijn charr(like mission)

    thnx:9
     
  5. DarkRyder

    DarkRyder The darkness is near

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    inteligence bepaald hoeveel skill points je krijgt, dat is de enige
     
  6. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    ok, dan ga ik daar dus ff extra aandacht aan besteden met mijn nieuwe charr(gaat nu een nieuwe aan maken

    thnx.
     
  7. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Als je (in het begin) goed wilt worden met melee-wapens, moet je dan die weaponpro.-feat upgraden? Is deze bepalend voor hoeveel je raakt?
     
  8. boo-shem-ee

    boo-shem-ee Active Member

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk als je in Melee Weapon Proficiency investeerd je "to-hit" omhoog gaat en je inderdaad dus vaker raakt. Investeren in Dueling/Two Handed Fighting en/of Flurry is denk ik véél voordeliger, vooral als het om je eigen gemaakte character gaat die later dus een Jedi wordt (en dan heb je geen reden om niet een lightsaber te gebruiken).
     
  9. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Ja, later gebruik ik toch alleen maar lightsabers. Maar ik wou weten of het dus geen verkwisting van een feat is om die melee-weaponpro. feat te upgraden, en/of ik beter in 2-handed(daar vecht ik mee) kan investeren?
     
  10. da_master_chief

    da_master_chief Morrowind Master

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je in 2-handed investeert wordt de penalty die je daarvoor krijgt minder, maar als je in melee-weaponpro. feat investeert worden je aanvallen sterker.
    Bij de een gaat er dus iets minder schade af en bij de ander komt er iets meer schade bij. Gewoon allebei upgraden dus.

    Ik heb zelf eerst met een blade gevochten en melee weaponpro. geupgrade en daarna 2-handed geupgrade en daarmee gaan vechten.
     
  11. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Ja, maar nadat ik van Taris afben, ben ik niet van plan m'n zwaardje nog n's uit z'n huls te halen. Geef mij maar m'n lightsaber :cool:
    Dus.. Is het geen verspilling van je feat gezien je het na de 1ste planeet (waarschijnlijk) niet meer gaat gebruiken?
    Edit: Hallo!?:mad: ;)
     
    Laatst bewerkt: 4 okt 2003
  12. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Voor een double bladed lightsaber of 2 aparte lightsabers is die feat ook te gebruiken!
     
  13. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Nee sorry, ik bedoel de melee-prov. feat :)
    Aangezien ik later toch ga lightsaberen, is het geen verkwisting van een feat?
     
  14. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Eu, dat denk ik niet. Lightsaber is toch ook een melee aanval.
     
  15. boo-shem-ee

    boo-shem-ee Active Member

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is een aparte proficiency voor lightsabers, in melee investeren is dus een verkwisting van een feat. Two-handed fighting/dueling en critical strike/flurry/power attack zijn feats die zowel voor melee weapons en lightsabers nut hebben (dikgedrukte feats is wat ik aanraad).
     
  16. da_master_chief

    da_master_chief Morrowind Master

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Een light saber is wel een melee weapon, dus dan is het toch geen verkwisting? :confused:
     
  17. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Nee, voor een lightsaber krijg je later een speciale weapon-pro. feat :)
     
  18. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    ja maar een lightsaber valt onder Melee, en is dus egt wel een melee weapon(alle zwaarde en lightsabers in het algemeen), en die feat die er later bij komt is alleen maar een extra bonus voor je lightsaber alleen.
     
    Laatst bewerkt: 5 okt 2003
  19. boo-shem-ee

    boo-shem-ee Active Member

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    "While it may be a bit tempting to have your main character invest points into the Melee Weapon proficiencies (if he's a close-combat character, that is), I STRONGLY recommend that you do not! Lightsabers fall under their own special category, and once you start using them, any points that you may have invested into this proficiency [edit: hij heeft het over melee proficiency] will be wasted.
    As for other characters [edit: partymembers], the increased proficiencies are nice, but in my opinion, less of a priority to increase than other feats."


    Van Thuyker's FAQ @ gamefaqs.com
    Ik neem aan dat die gozer wel wat verstand van het spel heeft.

    Edit: wat dingen toegevoegd en dikgedrukt om post duidelijker te maken
     
    Laatst bewerkt: 5 okt 2003
  20. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    en hij zegt ook "in my opinion"(zijn MENING)
     

Deel Deze Pagina