[KOTOR] Alles over Weapons en Items

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 20 sep 2003.

1. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Heb je een brandende vraag over welk Lightsaber je moet nemen? Geen idee wat je met een Hyper-Battle Stimulant kunt doen? Vraag het dan hier!

Wees zo duidelijk mogelijk met het stellen van je vraag.

2. aghshar

aghshar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan ik van mijn lightsaber een doublebladed maken?

3. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    je kan alleen een saberstaff krijgen door die te vinden je kan niet van 1 aleen een staff maken

4. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Is naar mijn weten niet mogelijk. De enige manier om aan een doublebladed lightsaber te komen is door er een te stelen, bijvoorbeeld van een dode Dark Jedi. En Bastila heeft ook een doublebladed lightsaber als je haar bevrijdt, die kun je natuurlijk ook gebruiken.

Er zijn verschillende soorten lightsabers: gewone, short en double bladed. Deze zijn niet van soort te veranderen, je moet ze vinden.

5. Maserati

Maserati Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wel is het zo dat je ze op een workbench een andere kleur kan geven (geel, blauw, rood) door de juiste kristal te hebben, en ook kun je extra kristallen bij een lightsaber doen (2 per saber) die de powers weer aanpassen.

6. The Dark Prince

The Dark Prince xboxworld.nl

Leuk Bevonden:
    0
    /Mod Spoiler-edit

Gewijzigd door DarkwingDuck

7. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    The Dark Prince, dit is al de 3e keer dat ik je betrap op het weggeven van spoilers die helemaal niet nodig zijn. Hiermee verpest je het voor anderen. Geef alleen de informatie die men nodig heeft om verder te komen in het spel, de rest is meestal ongewild spelbederf voor een ander.

8. sasuske

sasuske Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand vertellen welke soorten Lighsabers er zijn. Ik heb namelijkachterop de kaft een paarse lightsaber gezien die wat langer is dan de gemiddelde lightsaber (die wil ik)

9. Maserati

Maserati Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn voor zover ik weet 3 soorten lightsabers:

- Short Lighsaber
    - Lightsaber
    - Double Bladed Lightsaber

Bij elke van deze 3 kan je de kleur aanpassen, dit kan met behulp van kristallen die je vindt in kristalgrotten, of die je steelt van andere "dode" Jedi.
    Wanneer je bv. een paarse kristal vind kan je op je "Workbench" in de Ebon Hawk je lightsaber deze kleur geven.

10. sasuske

sasuske Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    OK, ik snap wat je bedoelt maar het gaat me niet zozeer om de kleur. Kijk eens achter op je SW KOTOR hoesje. Daar staat een kale man met een andere soort lighsaber dan die jij net opnoemde. de tekst onder het plaatje is :mad:Travel to seven enormoes worlds including Tatooine and the Sith world of Korriban)

11. dewd

dewd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die lijkt langer omdat het met een bepaalde hoek is genomen. Btw onderschat zwaarden niet in de game, niet alleen maar naar lightsabers kijken..

12. sasuske

sasuske Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb jij zwaarden die beter zijn dan lightsabers?

13. C()Rr0$!oN

C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is het verschil tussen de short Lightsaber en de gewone lightsaber . Lijkt misgien een domme vraag, maar ik zie geen verschillen :confused:

14. The Dark Prince

The Dark Prince xboxworld.nl

Leuk Bevonden:
    0
    het verschil is dat als je met 2 sabers vecht en je de short light saber in je linker hand pakt je minder penalty krijgt voor het gebruiken van 2 wapens

15. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, heeft iemand darth Revan's robe al gevonden? Hij schijnt ergens in de Star Forge te liggen maar hem vinden blijkt moeilijker dan ik gedacht had. :eek: En ik vond hem er in de tussenfilmpjes erg cool uitzien!

16. dewd

dewd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Beter, mja wat vind jij beter. Ik heb idd een zwaard die handiger is met gevechten. Omdat ie giftig is blijft ie damage doen ook al raak je de tegenstanders maar 1 keer. Beperkt damage natuurlijk maar het kan best handig zijn..

17. soadrulezzz

soadrulezzz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het wel handig als een wapen stunned

18. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Er is een speciaal kristal dat je lightsaber een stun effect geeft, het zogenaamde Bondar Crystal, deze is geloof ik te vinden in een grot op Dantooine.

19. Joris Springer

Joris Springer Tjilper

Leuk Bevonden:
    1
    Ja, die ligt in die Crystal Grot.
    Beetje die eieren bashen als ik het goed heb om het te vinden.

20. C()Rr0$!oN

C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

Leuk Bevonden:
    0
    Ow ligt dat daaraan :D dacht dat dat kwam door de critical strike :eek:

Deel Deze Pagina