[kotor] carth's levensverhaal *spoiler ?*

Discussie in 'Algemeen' gestart door korpz, 16 nov 2003.

1. korpz

korpz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    de 1ste keer dat ik het speelde light side btw, kwam ik iemand tegen die zei dat carth ze zoon leefde en sith was geworden en op koriban was

toen ik daar was op koriban vond ik wel een datapad met info hierover maar ben die zoon nooit tegen gekomen

2de keer op darkside werd die zoon helemaal niet genoemd

iemand die hem tegengekomen is ?

2. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Jazeker:

hij zit in de Sith Academy, als Sith leerling. Je moet samen met Carth de academy ingaan om met hem te kunnen praten. De light side quest is dat je hem ervan overtuigd de Sith te verlaten. Dit doe je door bepaald bewijsmateriaal te vinden.

Hij is er dus wel degelijk!

3. korpz

korpz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hmm nog maar een keertje spelen dan ;)

met female char dan maar

4. boo-shem-ee

boo-shem-ee Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je komt hem alleen tegen overigens als ook echt een persoon naar Carth toegekomen is (wat kan gebeuren nadat hij over zijn gezin heeft verteld) en je niet al eerder geprobeerd hebt om hardhandig de leider van de Academy te worden.

Spoilers over light side oplossing:
    Het bewijsmateriaal waar DD het over heeft vind je door iemand met hoge Security skill (T3 of Mission?) de gesloten deur in de Academy te openen. Of door tegen Uthar te zeggen dat die vrouwelijke Twi'Lek hem wil verraden en dan tegen de Twi"Lek zeggen dat Uthar iets vermoed (maar er verder niet op ingaan). Vervolgens krijg je iets om de deur te openen.

Al wil je als vrouwelijk char een relatie met Carth dan moet je deze quest op de light side manier oplossen. Natuurlijk moet je hem ook niet verrot schelden als hij je een lekker ding noemt :)

gamer2003: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?s=&threadid=38329&perpage=15&pagenumber=1

Laatst bewerkt: 17 nov 2003

Deel Deze Pagina