1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[KOTOR] Darth Malak verslaan *spoilers als je het nog niet geprobeert hebt*

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bombermania, 21 sep 2003.

  1. da_master_chief

    da_master_chief Morrowind Master

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dus echt een probleem: heb geen master speed, geen choke, cure niet ge-upgrade en 3 live support kits. Wel veel med kits.
    Ik speel light met een Soldier/Guardian, maar force powers hebben geen effect. En als ik me heal met cure ben ik in een slag al weer net zoveel eraf :confused:.
    Ik ben echt bang dat ik het nooit kan halen, ik denk dat ik maar gewoon dark opnieuw begin en dan de goede powers kies (ik weet nu wat ik moet hebben)
     
  2. Saaur

    Saaur Active Member

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    0
    heb je drain life???? dan haal je em ook makkelijk...

    Vertel anders even wat je WEL hebt ;)
     
  3. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    Als je bereid bent om de tijd ervoor te nemen, werkt cure ook wel, je zult alleen vaker rond moeten rennenom voldoende afstand ussen jou en malak te krijgen. En heb je plasma grenades? Die zijn ook best effectief.
     
  4. da_master_chief

    da_master_chief Morrowind Master

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    w00t, I did it. Heb het toch gehaald *)

    Ik ben nog maar wat rond gaan rennen, en kwam er toen achter dat er rechts langs de deur een doodlopende gang is waar je steeds genoeg tijd hebt om te healen voordat Malak komt. Dus daar ingerend en blijven staan. Vechten, Malak rent weg, healen, vechten, rent weg, healen.

    En nu ff een sith worden }:]
     
  5. dirkbroek

    dirkbroek between dusk & dawn

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    k snap er niets van.... waarom hebben jullie zo veel probs met die gozer, ik vond m eigenlijk best makkelijk..... Ik ben een scoundrel/jedi sentinel en k deed gwoon de hele tijd vet veel van die shields, adrenaline packs/boosts etc aan en critical hit (master). Elke keer als ik met mn paarse dubbele lightsaber mepte had k hem in 3 slagen dood ofzo en gewoon een hoop medpacs gebruiken, wanneer je maar kan (ik had wel "force immunity" en "force shield" ook aanstaan)
     
  6. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Mja had er ook niet zoveel moeilijkheden mee de 1e keer. Heb 1x live support pack gebruikt tijdens het gevecht en verder alleen 'heal'. In de rest van het spel heb ik nooit meer sinds taris live packs gebruikt, mss 1-2keer nog meer niet. Heb 45 advanced med packs & 25 live support ofzo:)

    Nu ga'k 'm uitspelen op Dark proberen op hard. Zal wel iets moeilijker zijn vrees ik.

    Ps: Niet echt iets om in deze thread te plaatsen misschien, maar ben ik de enige die het spijtig vind dat je eenmaal je Dark Malak verslagen hebt nietmeer terug kunt naar de gewone andere planeten. Heb maar paar keer geswoopracet, en nooit gepazaak't, ik dacht hou dat voor later, maar na ik Dark Malak verslagen had was er gewoon (een wel knap:9!!! ) filmpje, en daarna gedaan...
    Vond ik echt wel een tegenslag, naja nog een reden meer om het nog eens uit te spelen zeker:)
     
  7. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    Voor diegene die geen Dark Powers hebben om Jedi te bevrijden:
    Als malak weggaat om een Jedi te 'drainen' op start drukken. Dan naar useable items. in deze pauze (waarin niet wordt gevochten) kun je zoveel items gebruiken als je wilt. Gebruik dus je medpacs, aangezien die IN het gevecht zinloos zijn. Lifesupport bewaar je dus voor in de gevechten. Verder ALLE Adrenal shit in je lichaam spuitne, elke soort een, al je shields aan etc.
    Dan depauzeren, Master Speed evt aanzetten en dan Malak aanvallen. (je ziet dat je poppetje dan een woud van upgrade-pijltjes heeft :d) kan niet misgaan. Zo niet, dan toch.
     
  8. PeaCock

    PeaCock Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb em nu ook gehaald, zonder medpacks en life supports...

    De hele tijd rond gerend en gewacht tot mijn force weer hoog was en toen iedere jedi vernietigd en toen weer rondgerend en gehealt en toen hem aangevallen en veel powerattacks/critical strikes!

    Ik voel me opgelucht..in 30 uur uitgespeeld(ik heb veel sidequests gedaan). Ik was een darksider:p

    En nu de Lightside! Als ik er zin in heb..
     
  9. Bartflash

    Bartflash ...Hip-Hop...

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet als light-sider gewoon destroy droid op de jedi's doen, en daarna (als guardian) gewoon je lightsaber pakken en op hem in gaan hakken. Zo heb je ook vrijwel geen life support packs nodig
     
  10. Tr@m$

    Tr@m$ inactieve gebruiker

    Berichten:
    2.205
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb helemaal niks van die jedi powers, ik heb alleen stasis en wave en die 2 werken niet.

    Dus om Malak te verslaan moet ik hem 8 keer z'n leven weer laten vollopen? Vind ik eigenlijk nogal een kutmanier om het spel af te sluiten, die battle zal zeker 20 minuten duren.
     
  11. kippetjes

    kippetjes veteran

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    0
    he je kan 12 x een force power kiezen en jij hebt er geen 1 die werkt?
     
  12. Tr@m$

    Tr@m$ inactieve gebruiker

    Berichten:
    2.205
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee, ok, nog wel een aantal verdedigende (3, alledrie op het hoogste niveau) en dan nog Stasis en Wave op het hoogste niveau.

    Maar ik heb hem vanmiddag verslagen, stuk of 50 medpacks gebruikt en de hele tijd wegrennen; het heeft me wel een half uur KotoR tijd gekost.
     
  13. nusti

    nusti Wannabe Diefast

    Berichten:
    507
    Leuk Bevonden:
    7
    oeps foutje met posten....voor mijn pst zie hieronder
     
    Laatst bewerkt: 16 okt 2003
  14. nusti

    nusti Wannabe Diefast

    Berichten:
    507
    Leuk Bevonden:
    7
    joepie....en klote ik heb kotor uitgespeeld (70 uur en alles gedaan) Heb helemaal geen problemen gehad met het verslaan van malak.....gewoon slaan en jezelf helemaal volspuiten met drugs en weer verder slaan...ondertussen in menu weer een lifpack erin.....en weer verder slaan. Ik heb geen jedi's gedrained (dat deed malak zelf al8) ) en verder geen probleem ondervonden, vond het zelfs vrij makkelijk.....nu even rust en dan dark side uitproberen
     
    Laatst bewerkt: 16 okt 2003
  15. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Tr@ms: als je die Jedi's vernielt,ben je stuk sneller klaar haha
     
  16. Aremas

    Aremas Kijk een Avatar

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    BTW je heb tog healing powers die kun je tog ook gebruiken scheeld weer medickits :)
     
  17. Warrior X

    Warrior X Registered Abuser

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    2
    jeah bitches, ik heb hem ook eindelijk uitgespeeld, dankzij jullie hulp (Y)
     
  18. captain vimes

    captain vimes upholding the law

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    40
    zo, eindelijk de eikel verslagen, met hulp van jullie. Ik kreeg die gevangen namelijk ook niet dood, totdat ik disable droid gebruikte, works like a charm. Ik wist echter niet dat als je combat mode afzet, je in het startmenu veel makkelijker/sneller items als healthpacks en stimulanten kunt gebruiken.
    > Tip dus voor de anderen, want in combat mode duurt dat veeeeeeeel langer! Ik had m toen echt zonder problemen in 1 x in stukjes gehakt :)

    Ben nu maar gelijk opnieuw begonnen als dark side :)
     
  19. InfernoGamer

    InfernoGamer ...

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    1
    ik ben al klaar met dark en light:eek:
    Bij light was het (veel) moeilijker om Malak te verslaan, maar in dark ging het met mijn ogen dicht:p

    Je moet Malak gewoon half dood slaan, dan "supersnelheid" gebruiken en alle jedi's absorberen en Malak dan weer aanvallen en dan versla je hem zo..(mischien moeilijk, maar toch een manier:cool:).

    Trouwens Dat Dark filmpje is cool, All Hail Lord Revan}:]
     
  20. satan21

    satan21 New Member

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    1
    ja die heb ik ook gezien maar ik vond het redelijk lastig om hem dark te verslaan (ben nu met licht bezig)

    hoe zet je trouwens de combat mode uit?
     

Deel Deze Pagina