1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[KOTOR] Darth Malak verslaan *spoilers als je het nog niet geprobeert hebt*

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bombermania, 21 sep 2003.

  1. InfernoGamer

    InfernoGamer ...

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    1
    Wegrennen van malak met 'supersnelheid' en als je dan een eindje van hem weg bent, gaat de combat mode vanzelf weg:eek:
    (als je met party members bent, moet je met je rechter trigger naar een van je party members gaan, dan is de combat mode ook uit).
     
  2. Leo

    Leo R.I.P. Proof

    Berichten:
    238
    Leuk Bevonden:
    2
    satan21 ik las ergens dat dat met b kon. ga nu zelf ook maar proberen want ik ben light en het lukt me echt niet ik ben echt ten einde raad. kan je ook samen met bastilla tegen em vechten als je dr niet killed? dan zou het maybe lukken
     
  3. Rodger Young

    Rodger Young Active Member

    Berichten:
    1.536
    Leuk Bevonden:
    5
    nope zij gaat haar battle meditation gebruiken. Maar misschien moet je een oude savegame gebruiken en dan toch een paar leveltjes stijgen. mij lukte het namelijk in 1 keer
     
  4. Dokter Gonzo

    Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    malak, goed voor elk8) 8)
     
  5. Darkstar

    Darkstar Guest

    heb hem net uitgespeeld...1e deel van het gevecht moet je voordat je met malak gaat vechten al je mijnen op dat loopstuk neerleggen, dan loop je naar em toe, en ren je snel terug, boem boem boem malak half dood, dan moet je ff je critical hits gebruiken, wegrennen, healen, en weer critical strike...bij 2e stuk gewoon rondrennen alle jedi's life drainen en vervolgens gewoon rondrennen en af en toe matten met malak....geen death field op malak doen want dat doet hem bijna geen pijn...gewoon melee...en ik was scoundrel(slapste char) en het was redelijk makkelijk..dusja...en vergeet niet alle extra items/drugs/equipment... hmm...weet niet of ik em nog een keer light ga doen... ik scheld liever iemand uit om hem vervolgens genadeloos af te slachten dan om aardig tegen hem te doen:D
    All hail Revan8-D!
     
  6. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0
    kunnen je team mates ook mee vechten??? nouja mij was het echt een last. steeds grenades en dan med packs pff dat was moeilijk
     
  7. boo-shem-ee

    boo-shem-ee Active Member

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    Light of dark side, het maakt niet uit. Je zult Malak in je eentje moeten bevechten.

    Deze week Malak weer eens verslagen, dit keer als darksider. Vechten > Death Field gebruiken op de jedis > vechten = bye bye Malak. Je kunt alleen het gevecht nog makkelijker maken door het "geheime " einde te gebruiken :)

    edit: voordat iemand erom gaat vragen, de manier om dat einde te krijgen (niet echt bijzonder maar wel grappig)
     
    Laatst bewerkt: 8 nov 2003
  8. Darkstar

    Darkstar Guest

    moet je L+R+Y op beide controllers tegelijk indrukken?

    edit..heb ff op internet gekeken...maar er staat nergens bij wat er precies moet gebeuren en wat voor geheim einde het is...zou je dat ff kunnen vertellen want nu weet ik niet of ik het goed doe of niet:confused:...ik probeerde het net ff en had malak in het 1e deel wel snel dood met alleen een mine ofzo heel vaag ik had hem niet eens geslagen met m'n lightsabre
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 nov 2003
  9. boo-shem-ee

    boo-shem-ee Active Member

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    L+R+Y op beide controllers indrukken ja, timing komt niet zo nou. Dan dus de deur openen en met Malak praten. Als het gevecht zou moeten beginnen...

    ...beweegt je character zijn hand en wordt Malak door wit licht omhuld. Als dat verdwenen is staat er een vrouwelijke Twi'Lek die begint te dansen. Vervolgens doet je eigen character een tijdje gezellig mee...

    ...en dan krijg je gewoon het light/dark side einde :+
     
  10. Darkstar

    Darkstar Guest

    hahaha hoe droog:D ik ga vandaag maar eens een beginnetje maken met de light side...denk alleen dat het lastig wordt om me op het rechte pad te houden:D
     
  11. Solid_Ghost

    Solid_Ghost Green Day!!

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben gewoon met 'm gaan praten, en toen het gevecht begon ben ik "supersnel" weggerend (hyper adrenal alacrity oid) en steeds maar mijn lightsaber gooien naar malak. met de dark side vond ik het een stuk makkelijker, nu kon ik ook met mijn death field die jedi drainen, scheelde een stuk... maar zo ben ik de hele tijd door gegaan totdat hij dood was, ging dark sneller dan light bij mij, geloof ik.....
     
  12. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    ik heb eigelijk heel het spel uitgespeeld met force push echt geweldig als je de zaal bij malak binnen loopt gewoon veel suport dingen gebruiken die gevange jedi's mollen veel en achter elkaar force push
     
  13. Mikey™

    Mikey™ Sith Lord

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Malak is niet zo heel moeilijk. Als je Light Side bent en de Star Forge robes hebt is het nog makkelijker.

    Master Speed + Master Flurry + Master Duelling = Overwinning.

    Om het nog makkelijker te maken kan je tussen de gevechten door een Battle Stimulant gebruiken (alle stats +2).
     

Deel Deze Pagina