Kotor downl. content??

Discussie in 'Algemeen' gestart door azzkickr, 17 sep 2003.

1. azzkickr

azzkickr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb KoToR aangeschaft, wat een topper misschien zelfs wel even goed als halo, eerst uitspelen en dan zien we dat wel. Maar wat ik me afvroeg wat voor downloadble content ze gaan maken. bv nieuwe wapens of zelfs nieuwe werelden. Maar ik ben bang dat dat dan premium content wordt .....:confused: hoop het niet maar wat denken jullie.........

2. M_Master

M_Master Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik denk inderdaad dat er nieuwe wapens of zo komen, maar hoop natuurlijk een nieuwe planeet, maar eerst het spel uitspelen, dan zien we wel verder. Waarom denk je dat het Premium content wordt?

3. azzkickr

azzkickr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kost toch een hoop moeite om weer een nieuwe planeet met allerlei questes te maken , en ik neem aan dat ze nu weer met een andere game bezig zijn en dus niet met de volle 100% mankracht 8ter kotor meer zitten.... ik denk maar zo hoe groter de content hoe groter de kans op betaling............

4. M_Master

M_Master Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Een nieuwe planeet is inderdaad erg veel werk. Een nieuwe character die je mee kan nemen lijkt me ook wel lachen of misschien een nieuwe jedi class of zo. Is er eigenlijk al content waarvoor je moet betalen? Ik heb er in ieder geval nog niets van gehoord.

5. The killerbee

The killerbee RoyT NL

Leuk Bevonden:
    0
    Mwuah het ligt er natuurlijk aan wat voor download het is...
    Ze zouden bijv eerst 1 gratis download(als lokkertje) kunnen doen en pas daarna er geld voor gaan vragen :)

6. underhunter

underhunter XBW member 706

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij doet m'n content download menutje het niet, hij zegt dat hij niet kan inloggen, maar bij troubleshoot is er niets mis, zijn er meer mensen die hier last van hebben?

7. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    Als je het alleen over KotOR hebt dan kan het er aan liggen dat er gewoon nog geen content is. Dus dan valt er ook niks te downloaden.

*edit, beetje te snel gepost. Had nog niet gezien dat ze het hier hadden over wat voor soort content.
    Toch nog even ontopic.
    Het zullen wel nieuwe items/characers worden, en misschien een nieuwe wereld. Maar dat lijkt me veel te veel werk om gratis weg te geven hoewel het wel een mooie gelegenheid is om te laten zien dat de industrie ook nog wat voor de gamers wil doen.

Laatst bewerkt: 17 sep 2003

Deel Deze Pagina