1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[KOTOR] Dragon Pearl

Discussie in 'Algemeen' gestart door WizzNL, 25 sep 2003.

  1. Skycraper

    Skycraper Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    dit is ook de beste upgrade voor je lightsaber... het is in iedergeval de beste upgrade die ik gevonden heb.....
     
  2. Jajojo

    Jajojo ÜberCosy!

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    4
    Je moet die dragon pearl niet weggeven aan die ongebeschaafde types, dat is zonde.
     
  3. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    weggeven? Heb het light uitgespeeld en heb helemaal niet de kans gekregen om hem aan iemand te geven? Naja, bedoel je die sandpeople? Daar ben ik eerst geweest en 'te vriend' gemaakt en heb pas daarna die draak verslagen, misschien daardoor....
     
  4. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Ice boy: als je nadat je die draak hebt verslagen, terug gaat naar Sandpeople dan kan je die geven.
    Je kunt hem ook gebruiken voor in je lightsaber of verkopen in hunters log.
     
  5. Saaur

    Saaur Active Member

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was light, maar toch waren er geen sandpeople meer om em aan te geven :+

    Vielen me gewoon aan die krengen! :mad:
     
  6. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Je hoeft ook niet perse light te zijn!!!!!
    Gaat erom dat je robot bij je hebt,zodat je kunt praten met sandpeople.....dan eerst die vaporizers regelen,daarna kun je gaan vragen naar de geschiedenis van de sandpeople,en dan vertellen hun je over die draak,dan draak verslaan en terug gaan met Pearl...hoop dat dit wat duidelijker is
     
  7. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Verkopen?!? Dat is zonde man! Hoeveel credits kun je ervoor vangen eigenlijk? Maargoed, dan nog blijft het zonde, ongeacht hoeveel credits je ervoor krijgt. De dragon Pearl is een onmisbare Light Saber Upgrade, +3 damage en +2 attack dacht ik (of net andersom :)), ik heb deze pearl bijna het hele spel in m'n lightsaber gehad, dus best veel aan gehad.

    En weggeven? Tsssk, hoe hemels verlicht je er ook van zou worden, weggeven van de Dragon Pearl is gewoon dood- en doodzonde.
     
  8. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Gebruik hem ook het liefst in saber ja,want is 1 v/d beste crystals....en ik ben Dark dus cash genoeg WHAHAHA....
     
  9. Saaur

    Saaur Active Member

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    0
    Je was al duidelijk hoor JediWizz...maar ik had alles goed gedaan, ik denk snel ff door dat dialoogje met de sandppl heen, vallen ze me aan die gekken....:+

    Maar nu ben ik dark, dus ik ga ze bijvoorbaat afslachten...de dragon pearl weggeven is zowiezo geen optie :D (verkopen ook niet trouwens ;))
     
  10. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Saaur: ja je moet wel juiste opties kiezen bij Sandpeople,want ze zijn nogal snel opgefokt haha.....ik zou zeggen KILL 'M ALL!
     
  11. berend

    berend Santa Blows

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    vooral niet aan de leider van het zandvolk geven dab krijg je alleen maar een saai verhaal. gewoon VERKOPEN!
     
  12. Vieken

    Vieken BE

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    Had ik deze thread maar een paar dagen vroeger geleze e.
     
  13. Saaur

    Saaur Active Member

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    0
    haha, nou als 't goed is wil je die game toch nog wel een paar keer spelen Vieken (misschien niet meteen erachter aan, maar waarschijnlijk wel :+) kan je 't dan anders aanpakken
     
  14. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Die Dragon pearle is echt super goed man!! Echt onmisbaar!!!
     

Deel Deze Pagina