Zit je vast op de planeet Korriban, het bolwerk van de Czerka Corporation en de Sith, vraag het dan hier! Wees zo duidelijk mogelijk met vragen. En voor degenen die antwoord pogen te geven: GEEN SPOILERS!
Kan je op een of andere manier leider worden van de sith acedmy, ik heb eerst de master veraden met dat wijfie en daarna verraad zij mij , ( conclusie ze sterft, maar daarna hakt iedereen mij dood ( probeert) ze sterven zelf, kan ik dit voorkomen ? en op dezelfde planeet tijdens de test is er een manier waardoor de twee beesten ( die evil sith beesten) makkelijk dood zijn te krijgen. vorige keer had ik geluk dat ik net levelde toen ik de eerste dood had waardoor ik weer meer hp had maar nu ik overniuew ben begonnen weet ik niet zeker of ik sterk genoeg was
Ok, nu zit ik toch wel even vast Ik zit op Korriban (m'n eerste planeet na Dantooïne) Ik ben leerling van de Sith, maar ik moet Utha onder de indruk maken. Ik heb de man die ik moest ondervragen met serum's enzo, laten sterven,. Ik moet in de valley zijn. Ik ga daar naartoe (saven) en Calo staat voor mijn neus... Wat moet ik tegen hem beginnen ? Ik heb elk mogelijk antwoord geprobeerd, maar hij vermoord me telkens weer. Nu ben ik meteen terug gegaan, maar waar moet ik nu naartoe ? Wie veel online is en KOTOR uitgespeeld heeft of al verder als mij zit : potter_humorke@hotmail.com voor msn.
Calo Nord kom je sowieso tegen als je Dantooine verlaat. Maakt niet uit welke planeet. Maar je moet deze gast idd verslaan. Veel granaten gooien is de beste optie. En wat betreft de leider worden van de Sith Academy: Als je ervoor kiest de waarheid te vertellen tegen Uthar (dus dat hij verraden word door z'n leerling) dan kom je er aan het eind makkelijk vanaf en respecteert iedereen je daar. Helemaal nadat je op de Leviathan geweest ben.
ik zit ook me teen prboleem op korribean. ik zit dus op ide school en heb alle misies voor hem goed afgerond nu moet ik van hem dus die starforge zoeken in mijn eentje maar ik kom maar niet voorbij 2 grote mosnters die n de 1e gang rechts staan (ik kan niet meer trainen want ik heb alle andereplaneten uitgespeeld)
van gamefaqs... Now grab whatever you need in that room, then head back to the center and to the room across from it (the room on the right, as you're coming in). There are two tough monsters here, but killing them is quite easy thanks to what may be a bug. When you first see them, run to lever that's next to them. This will open the door nearby (and I think the exit as well). Run into the room and they can't follow you, but you can still attack them with blasters or Throw Lightsaber. After they're dead, take the bombs from the pillars in the room and go back to the center and in the final direction. vertalen doe je zelf maar ik zelf heb ze gewoon verslagen met vechten
ik was dus light op de sith academy en toen ik zei tegen hun dat ze evil waren toen moest ik tegen ze beide vechten hahaha slappe sith ze vlogen alle kanten op
ok, ik moet nu de laatste opdracht doen om bij de sith te horen, maar ik kom op een gegeven moment in een kamer, kan niet weg want de deuren gaan op slot, en dan moet ik een puzzel oplossen met drie stroompillaren, en mijn vraag is hoe je die puzzel moet opossen. bvd.
uhm ik zit dus ook met een grote vraag, ik speel light side, dus ik wil de sith niet joinen maar dan ken ik niet richting de vally?(dus in de sithacademy) ik ben nu met die Yuthura Ban aan het praten, maar moet je persee de sith joinen? please help me ff(snel als het ken)
ik heb ook nog een vraag...ik heb nu de 'final test' gedaan op korriban(yuthura dood gemaakt en uthura gaf een praatje dat er iets vreemds aan me is en blabla) ik dacht ah ik ben sith eindelijk! kom ik op manaan...en vervolgens wordt ik nog steeds als een republic gezien ben ik nou geen sith ofzo want uthar zei ook zoiets dat m'n 'path' ergens anders ligt...mjah?
xbox rulez forever ik weet het ik zat ook eerst heel moeilijk te doen maar je moet gewoon joinen maar altijd gewoon goede antwoordenz egge. ze vallen je er niet voor aan en de de blijf altijd light side dingen doen. om prestige te halen doe je gewoon de volgende dingen zeg sith code: geen dark point Verrad je lerares: geen dark point Versla assasin droid: geen dark poitn zoek in 1 tempel van rechts het zwaard geen dark point GA 2de tempel in van rechts en als je word ondervraagd dor die dark sith moet je de hele tijd zeggen weiger om te antwoorden dan vind melek je aardig en krijg je geen dark point maar toch presitge. tijdens test moet je wel sterk zijn want je moet gen partij kiezen tussen wijf of mast sith