1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[KOTOR] Helpthread Manaan

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 20 sep 2003.

  1. Clawviper

    Clawviper New Member

    Berichten:
    1.994
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je hem vrij weet te spreken met genoeg bewijs krijg je light side punten. :p
     
  2. Skycraper

    Skycraper Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    kan ik niks mee ben dark
     
  3. Bullet

    Bullet What the hell...

    Berichten:
    349
    Leuk Bevonden:
    0
    En hoe kan je hem vrijspreken.
    Ik heb al met aardig wat mensen gepraat,
    Moet ik de hele Sith basis nog een x doorlopen ofzo?
    Of valt dit niet te winnen :eek: .
     
  4. Bullet

    Bullet What the hell...

    Berichten:
    349
    Leuk Bevonden:
    0
    PM me maar als jullie hier spoilers willen voorkomen :p .
     
  5. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    volgens mij heeft de sith het gedaan. Die vrouwen denken jullie omdat die goser vreemd ging? anyway het maakt niet veel uit. dat wijf dat vermoord is is gvd een dark jedi. die kan toch wel die debielen aan. Maar hoe wil je trouwens het evidence van de republiek ontkenne? er is wel beeldmateriaal waar hij haar doodschiet.
     
  6. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    btw wat ze hadden moeten doen is dat als je darksider bent en je wordt meegenomen naar het trail dat ze dan zeggen je wordt ter dood veroordeeld en dat jij dan, zo'n regel had van hahah je hebt jezelf zojuist tot de dood veroordeeld en dat je dan gewoon begint te hakken ( lightzwaard weg) forcelightning hahahah zijn het oppeens sidderalen in plaats van vissen
     
  7. underhunter

    underhunter XBW member 706

    Berichten:
    683
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe hebben jullie die dark jedi master in de sith embassy verslagen op manaan? Ik ben nog niet zo heel sterk (eerste planeet na dantooine met m'n dark side poppetje) en ze rossen me steeds af.
     
  8. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    heb hem ook pas later verslagen ( net voor de laatste planeet) was een lightsider + 2 andere super jedis en we deden all drie en keer force whirwind ofzo ( laatste van push en toen vlogen ze in de ronte en waren dood
     
  9. underhunter

    underhunter XBW member 706

    Berichten:
    683
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, maar zo sterk ben ik dus nog niet, en ik heb bastila en carth bij me, ik heb hem een keer bijna verslagen, maar het is ook maar de vraag op stasis werkt, dan lukt het al iets beter, ik kijk wel wat ik doe
     
  10. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Hoe kun je die surly case quest doen? Ik ben wel bij het hotel geweest, maar daar kom ik niet verder, die kerel zegt constant dat het hotel gesloten is en ik kan hem met force persuade ook al niet overtuigen.... hoe doe ik die quest?
     
  11. Skycraper

    Skycraper Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    zoek een vrouw die spreekt je als het goed is aan als je haar ziet zeker als je jolee bij je hetb..... gewoon wat rond lopen d8 maar weet niet zeker dat het de west kant was
     
  12. Bullet

    Bullet What the hell...

    Berichten:
    349
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, ik heb die Sunry case weer overnieuw gedaan iedereen weer aangesproken.
    Maar dan toch, nog steeds is hij guilty op het einde en krijgt hij levenslang.
    Ik wil dit voorkomen, hoe?
     
  13. Fusion

    Fusion Someone unfreeze me!

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn vrouw staat voor de gevangenis.
    Met haar moet je gaan praten, ze zal dan om
    hulp vragen in deze murdercase =)
    Het is wel handig dat je meteen Jolee bij je hebt, want
    ze wil sowieso met hem praten.

    Daarna naar de Judges (ik weet niet meer hoe hun gebouw heet, zal wel courthouse of zoiets zijn)
    De middelste jugde zal je deze zaak dan toewijzen als je wilt.
     
  14. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Hmm, ik heb Jolee niet in m'n party (wie is dat???), dus dat wordt lastig..... er staat ook niemand voor de gevangenis bij mij.
    Naja, ik ben toch eerst nog onderwater bezig, ik kijk later nog wel een keer.
     
  15. Fusion

    Fusion Someone unfreeze me!

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    owwww, ben je nog niet op
    Kashyyyk geweest?
    Dan zal dat het zijn.. :)

    Jolee is een bejaarde jedi met humor
     
  16. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    hij heb zeker humor. ik was naar koriban gegaan nadat ik op manaan was geweest en toen werd mijn jolee aangesproken door een andere bejaarde en die vertelde mij daarover


    btw wie ik echt humor vindt hebben is die hk-47 lache zeg de hele tijd van hahhaha ik ga je vernietigen
     
  17. The Fish

    The Fish Wallah

    Berichten:
    242
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit een btje vast in de Sunry case. Ik heb iedereen ondervraagd en alles gehoord dmv force persuation, maar nog steeds heb ik (lijkt mij) niet genoeg evidence om Sunry vrij te spreken. Iemand die weet hoet ik hier verder moet?

    Overrigens, je kunt in de computer - waarmee je eigenlijk die kaarten moet maken- in de republic embasy ook inbreken voor 1 spike. Dan krijg je echter 2 opties; waarvan er 1 is de submarinebay door te openen of iets dergelijks, en die andere weet ik zo even niet. Maar ze kosten wel 100 en 150 spikes; zelfs met de computerskills van m'n droid. Weet iemand wat je hier aan hebt?
     
    Laatst bewerkt: 25 sep 2003
  18. underhunter

    underhunter XBW member 706

    Berichten:
    683
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, daarmee open je dus de deur, maar dat kan je ook door in met die vent te praten, en dan naar de sith base te gaan om informatie voor hem terug te halen en dan mag je er gewoon door, dus geen spikes nodig
     
  19. boo-shem-ee

    boo-shem-ee Active Member

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het goed is krijg je als je die computer in de Republic embassy (om de passcode te hacken) 'spliced' ook de optie om voor wat spikes een camera-opname op te vragen. Hiermee kom je definitief te weten wie de moord gepleegd heeft. Misschien moet je eerst met iedereen in het hotel gesproken hebben voor dit mogelijk is echter.

    Het is mogelijk om Senry vrij te spreken en light side points te krijgen alleen moet je daarvoor een aantal dingen tijdens het proces juist wel (dat die Pazaak-speler de moord niet gezien heeft, dat Senry's vrouw van de relatie afwist) en andere juist niet zeggen (over het feit dat Senry kreupel is). Het is moeilijk om precies uit te leggen en de eerste keer ging bij mij als brave Jedi die oude ook de bak in.
    Iemand verwees mij echter naar Thuyker's FAQ op gamefaqs.com waarin een gedetailleerde beschrijving staat van hoe je hem vrij krijgt. Als je bang bent voor eventuele spoilers erin kun je de side-quest misschien beter tot nadat je de Star Map gevonden hebt uitstellen. Veel succes in ieder geval :)
     
  20. Clawviper

    Clawviper New Member

    Berichten:
    1.994
    Leuk Bevonden:
    0
    Koop de hotelmanager om en hij is automatisch vrij. ;)
     

Deel Deze Pagina