[KOTOR] Helpthread Tatooine

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 20 sep 2003.

1. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Zit je vast op de woestijnplaneet Tatooine, vraag het dan hier!

Wees zo duidelijk mogelijk met vragen.

En voor degenen die antwoord pogen te geven: GEEN SPOILERS!

2. Maserati

Maserati Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan start ik maar, in het Sand People gebied heb je voor hun base ingang een aantal gun turrets staan die echt onmogelijk zijn te mollen.
    Ik heb de droid HK-47 al, maar nog niet zijn memory terug.

Kan iemand mij vertellen wat ik moet doen, en graag geen spoilers.

3. BoNEz|NL

BoNEz|NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet Sand People kleding hebben, vindt je meestal wel als je die gasten molt...

4. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Jup, sand people kleding voor al je menselijke party-members. Zaalbar niet selecteren, die kan namelijk geen sand people kleren dragen. Daarnaast moet je die vertaaldroid in je party hebben.

En zorg dat je de quest van Czerka corp. hebt waarbij je de sand people's gaffi sticks moet verzamelen.

5. Maserati

Maserati Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, dat moet wel lukken, ik heb 15 mooie kleertjes in de kast liggen, en de droid is er ook al.
    Bedankt voor de hulp.

6. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb ook zon vraag ik zit nu op tatooine al een tijdje maar nu zit heel me schip vol met Gizka's :mad: hoe krijg ik die er uit?

7. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    Bij een handelaar net buiten het schip kun je een gif kopen wat je aan de gizka's kunt geven.

8. Bombermania

Bombermania New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Moet je gizka poison kopen bij dat kraampje voor de Ebon Hawk.

9. The Dark Prince

The Dark Prince xboxworld.nl

Leuk Bevonden:
    0
    of je vliegt naar manaan en je spreekt daar met iemand die vreemde diersoorten nodig heeft en dan ben je er ook vanaf

10. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Ik heb ook een vraagje over Tatooine:
    Ik moet dus de sandpeople enclave binnenkomen, ik heb de sandpeople kleding, en de grote rode droid (geweldige gast btw)
    De eerste keer lukte het me om voorbij de turrets te komen, alleen toen wist ik niet dat ik de droid nodig had. Ik kreeg toen de keuze om iedereen uit te moorden of om weer terug te gaan.
    Ik ging terug, maar nu kom ik niet meer langs de turrets. Ook al heb ik de droid en de sanpeople kleding aan, het lukt me niet.
    Als ik langs de turrets ren, en bij de deur aankom, die leidt naar de enclave, krijg ik de boodschap dat mijn gehele party gekilled is.

HELP!

11. Snakie

Snakie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @ bomber: Wacht tot je op manaan komt tegen iemand praten vlak bij je ebon hawk, is goedkoper dan dat gif kopen ;)

@nosh : Gebruik miss bastilla met haar speed force power en het zwaarste schild ;)

12. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    vraagje op tatooine hoe krijg je die kut sandpeople snel dood. op elke planeet ben ik oppermachtig behalve op tatooine, en nog een vraagje als ik dark ben en wil de sandpeople gewoon doodmaken moet die robot dan ook mee? (wel verfrissend die robot met dezelfde opmerkingen als ik, "als meester mij commando geeft schiet ik je overhoop,)

13. Snakie

Snakie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, robot heb je niet nodig in spel ;)
    Gewoon die gasten overhoop slaan :p

14. dirkbroek

dirkbroek between dusk & dawn

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dit dus ook gehad; wat ik heb gedaan is terug naar ebon hawk (druk op x is map screen) en dan nog een keer proberen. Zorg alleen wel dat als je er heen loopt en je sand people kleding draagt, niet tegen miners praat ofzo.

15. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    is er trouwens wel een manier om een die droid ze geheugen terug te krijgen door middel van een ander char. heb namelijk vier chars die ik gebruik om te vechten ( alle jedi's) maar die ga ik echt geen repair en shit aan verspillen. heb alleen me droidje die in alles goed is maar kan je met hem dan ook proberen om het memory terug te krijgen van de super robot

16. Snakie

Snakie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom probeer je dat gewoon niet uit?
    Is leuker dan vragen.. :+

17. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    heb het geprobeerd met een droidje maar dacht misschien is er een andere manier want je spreekkt automatisch met je hoofdcaracter hem aan

18. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Het maakt niet uit met welk character je de droid aanspreekt, het hoofdcharacter doet altijd het gesprek, niet het op dat moment geselecteerde character. Dit geldt overigens in het hele spel.

De kans of je slaagt in het repareren van de droid of niet hangt dus af van de repair skills van je main character. Zo ging een eerste upgrade probleemloos bij mij, maar de tweede upgrade lukte telkens niet. Pas toen m'n character een level up had gehad, en meer mechanical skill had gekregen, lukte het.

19. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    Dus is het dan nodig dat je je aandacht besteed aan repair e.d. bij je main char? Als je het geheugen terug krijgt krijg je toch hoogstens nog een subquest erbij of niet?
    Ik ben een soldier en besteed alleen maar punten aan dat healen, voor de andere dingen gebruik ik mission.

20. M_Master

M_Master Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Weet iemand waar de Gamorean Vorn Daasraad zit? Hij was op een Krayt-dragon aan het jagen. Het is een van de ventjes die je moet doden voor de genoharadan quest. Hij moet ergens op Tatooine zitten.

Deel Deze Pagina