[KOTOR] Ik kom niet verder!?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Pascal, 25 mrt 2004.

1. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Je hebt in het begin van het spel(Ik denk tenminste dat het het begin is) een doos in een apartement in het onderste gedeelte van de stad. Daar moet je de naam van een persoon zijn huisdier, wie hem heeft leren schieten en waar zijn familie oorspronkelijk vandaan komt invoeren om die kist te openen. Wat zijn de namen? En hoe versla je het aller sterkste kereltje in de duelring? Ik bedoel die death match. En hoe kom je voorbij die rangkor?tnx_O_

Laatst bewerkt: 28 mrt 2004
  2. il bruto

il bruto Flame Fury

Leuk Bevonden:
    2
    naam huisdier:hyperdrive;wie je leert schieten met blaster:uncle;waar je familie vandaan komt:Alderaan.altemblief.

3. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
  4. il bruto

il bruto Flame Fury

Leuk Bevonden:
    2
    no problemo dude.als k me goed herinner vind je die antwoorden ergens op één of ander journal,maar waar die nu ook alweer ligt...

5. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Vraag aangepast!

6. il bruto

il bruto Flame Fury

Leuk Bevonden:
    2
    euh,ddor zoveel mogelijk points te xperience points te verdienen,een goed harnas aan te trekken,veel combat stimulant en dergelijke mee te nemen,en die kerel zoveel mogelijk granaten op z'n kanus te gooien.let wel op dat je hem verslaat voordat je van Taris weggaat.

7. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    En wannr gebeurd dat dan?

8. il bruto

il bruto Flame Fury

Leuk Bevonden:
    2
    als je op Taris gevonden hebt wat je zoekt(ruimteschip,en dat vrouwmens)wordt t stilaan tijd dat 'm daar smeert.maar tegen dan heb je vast wel genoeg xpoints en uitrusting om Starkiller te verslaan.gebruik energy shields en granaten,met t pistool is ie redelijk moeilijk te verslaan,maar ook weer niet onmogelijk

9. Trossarms

Trossarms Guest

bendak starkiller is super simpel gwoon heel veel granate kope en op afstand blijve anders gebruikt hij zun zwaard en dan kan ej um niet verslaan (bijna onmogelijk)

10. Kurupt

Kurupt G-Unit

Leuk Bevonden:
    0
    Die journal is te lezen op de computer naast die box zelf:eek:

Anyway, ik had heel veel healthpacks en ging gewoon met hem zwaardvechten. Als je iedere keer een healthpack gebruikt (om de beurt) versla je hem met een bijna volle levensbalk. Gewoon op start drukken en dan een healthpack nemen, niet in combat doen, dat duurt te lang...

11. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Nogmaals TNX_O_

12. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Vraag weer aangepast!

13. InfernoGamer

InfernoGamer ...

Leuk Bevonden:
    1
    Voordat je die 'kamer' ingaat waar de rancor is liggen er spullen van een dood persoon, die moet je pakken en dan moet je naar dat hoopje recht voor je gaan.
    Hier vindt je een rugzak (ofzo) waar spullen inzitten, haal alles eruit, maar laat 1 granaat zitten, doe dan dat speciale serum (die je hebt gevonden bij die dode man) in de rugzak en dan gaat alles vanzelf.

14. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Hoe kun je dan iets er in laten zitten? Of moet je alles er gewoon uit halen en dan 1 granaat+dat serum er in doen? En bedoel je met serum iets dat synthesized odor heet?

Laatst bewerkt: 28 mrt 2004
  15. boo-shem-ee

boo-shem-ee Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Yup. Gewoon alles eruit halen, vervolgens de corpse pile opnieuw selecteren en er met X 1 (willekeurige) granaat en 1 synthesized odor erin stoppen.

Je kunt ook proberen talloze mijnen in de ruimte te leggen en vervolgens de aandacht trekken, maar de extra XP die je ervoor krijgt (in vergelijking met de granaat + odor manier) is niet zo handig als het geld dat je kan vangen voor het verkopen van die mijnen (op Taris dan).

16. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    En ik heb nog een vraag. Je hebt zo'n kereltje met een ice gun. Hoe versla je die?

17. Robbertje

Robbertje X360

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kwam dus ook bij die Box aan. Maar toen ik erheen ging zag ik dat er een Gas bom lag, en ik zag er een schild omheen. Als ikd at schild inloop dan ontploft de bom. Is er een manier om die bom uit te schakelen of om niet vergast te worden?

18. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    @robbertje:Je moet later terug komen met die wookie en die kan hem ontmantelen. Maar ik heb ook nog een vraag. Waar moet je naar toe nadat je die droid hebt gekocht?

19. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Waar moet je dus naartoe om die sithbase te vinden? Waar is die fu**ing base? Ik loop nu al weet ik hoe lang rond te zoeken naar die base!

20. Tranq

Tranq Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    die sithbase zit tegenover zegmaar die winkel waar je die droid vandaan haalt, die droid moet je meenemen zodat die de code voor de ingang kan kraken.

Deel Deze Pagina