[KOTOR] Light en Dark side

Discussie in 'Algemeen' gestart door martez, 2 okt 2003.

1. martez

martez New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Light en Dark side

Wat is het voordeel als je Light-side bent. En het nadeel?
    En wat is het voordeel en het nadeel van de Dark-side?
    O-) :mad:

2. dromped

dromped ZzZzZZzzZzZz

Leuk Bevonden:
    3
    O, ja logisch

Waar heb je het over?.... mischien is dat slim om er bij te zetten

edit: naam van de thread veranderd en verplaatst > vandaar

Laatst bewerkt: 23 okt 2003
  3. Raafke

Raafke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je lightside bent hoef je voor de lightside powers, zoals heal en armor, minder force power af te staan. En omgekeerd voor de darkside die hoeven minder af te staan voor de darkside powers, zoals force lightning en drain life.

4. Red XIII

Red XIII Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    voordeel light: De mensen begrijpen je, willen meer met je praten, je kan meer side-quest doen enz.

nadeel light: soms moet je echt aardig blijven doen, hoe irritant die andere persoon ook is, en je hebt kans op lange stukken tekst achter elkaar

voordeel dark: het is altijd leuk om evil te zijn, en mensen te killen, je krijgt ook makkelijker geld, want soms geven mensen je geld omdat ze bang voor je zijn, en je mist de lappen tekst

nadeel dark: je hebt minder side-quests, of je side-quest duren korte omdat je evil bent, en alle mannetjes killed (als dat niet doet heb je kans op een light punt), en je hebt 'm veel sneller uitgespeeld

dat zijn degene die ik ff snel kan bedenken

5. Red XIII

Red XIII Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dit is toch het KOTOR wisselforum:confused:

jij mag drie keer raden over welk spel het gaat|:-

6. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Dark side vind ik vooral leuk voor de antwoorden, die zijn soms best wel grappig:) Maar vind het spel Light side veel leuker:) Meer diepgang, met iedereen praten, en ze niet zomaar uitschelden en dan vermoorden.

7. darkdesign

darkdesign Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ice check ff je pm box

ontopic, ik vind licht leuker omdat je van die leuke gesprekken krijht en strijd voor het goede;)

8. Warrior X

Warrior X Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    2
    muhahahaha dark side rulezzz,

ik weet niet waarom maar ik heb wat met de dark side, bv je staat te praten met zo'n irritant ventje ne hij blijft maar door lullen, dan heb ik zoiets van :fock op of moet ik m'n double sword door je geniepige oogje steken

9. Bitchslap

Bitchslap _O_Rolling Stones_O_

Leuk Bevonden:
    0
    Wat me ook is opgevallen is (vind ik zelf wel kewl) dat als je dark bent steeds slechter wordt een snor krijgt (of iig bij mijn poppetje ben zo'n gast die een litteken in z'n gezicht heeft) en z'n sik langer groeit en je ogen veranderen en je huid witter wordt + je bakkenbaard wordt langer (wat zker kewl is }:] )

p.s. als een van jullie ook dark is en een ander hoofd heeft willen jullie dan ff zeggen hoe dat er dan uitziet.

Laatst bewerkt: 15 okt 2003
  10. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ja dat viel me bij mijn broertje ook op (ik speel namenlijk zo light als ik maar kan O-)). Dat is echt te gek, donkere ogen, hele sik.

11. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Character verandert inderdaad,mijne Dark-Character is ook lijkwit.
    Die side-quest die je met light-side kunt doen,die kan je ook op dark doen.....of je krijgt zelfs andere side quests.Ben met Dark character op plaatsen geweest waar ik met light niet kwam.Vind het wel gaaf dat er ook echt verschil is tussen beide.

12. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    mijne (zwart lang haar naar achteren, gebruind doch niet getint in het begin)
    is nu lijkbleek...aders over het gezicht, een gemene grijns en pupillen die geel aandoen. Prachtig om te zien hoe evil hij staat te wezen naast

***SPOILER***

Dark Bastila als ze hem uitlegd hoe ze de galaxy gaan veroveren.
    Een grijns..ohhhhhhhhhh...

13. Bitchslap

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de perfecte manier om snel Dark te worden als je van Dantooine afkomt ben ik naar Tatooine gegaan en dan zegt Zaalbar dat het eten oprakkt als je dan gaat uitvinden wie of wat dat doet kom je zo'n kind tegen en dan moet je de hele tijd negatief reageren en gaat z weg moet je weer tegen haar praten en weer negatief zo krijg je de hele tijd Dark Side Points}:](ben nu zelf Helemaal Dark}:] )

14. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0
    ja maar doe eens aardig tegen dat kind en help haar bij haar alien vader krijg je lights pointsO-)

15. Bitchslap

Leuk Bevonden:
    0
    neeh wil Dark worden si veel kewler }:]

16. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    kheb vet lang met der lopen lullen maar er zat dus ook nog een light quest aan vast?

niet door gehad

17. VySio

VySio DJ Bowie!!!

Leuk Bevonden:
    0
    *SPOILER*

Ik ben nu met Light side bezig, maar als ik later op de unknown planet kom en Bastila vraagt of ik samen met haar wil regeren zeg ik ja, kijken of ik dan een lightside ruler of the galaxy word :) of ik word in een keer dark. moet ik nog maar eventjes zien.

Ben nu een vrouw die Darth Revan heet (Dark Revan I have something to tell you; You was Dark Revan in you're past live :p). Carth is zo goed als mijn vriendje (wat klinkt dat "raar" heb dat nou nog nooit gezegd :p) kijken hoe snel je met carth kan opbreken, of misschien kan ik em over halen om ook mee te regeren :d allemaal vraagjes.

18. Chief Bram

Chief Bram *Xbox-Addict*

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Dark side helemaal niet leuk, het is veels te makkelijk(heb al een Dark-side gespeel)ik heb bv. gewoon doodsimpele bounties kunnen doen op Taris, en wanneer ik Darkside was moest ik sommige van deze mensen juist helpen, en dat maakt het leuk, het is gewoon leuker en, het is ook leuk, om zou gewoon te zien hoe de mensen( of aliens) heel vriendelijk tegen je doen, en de side-questes zijn ook vaak leuker en veel moeilijker bv. soms moet je eens rekenen om iets te kunnen halen op Light en kan je gewoon op een knop duwen en je hebt gedaan, maar dan heeft de Dark-side ook zware gevolgen bv.: je kan gebant worden van Manaan als je dat gif in het water doet.

Mijn conclusie: Light-side owns Dark-side!!!O-)

19. majidamarus

majidamarus »Sovjet Red Army«

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij heb je je hele verhaal omgedraaid

Deel Deze Pagina