[KOTOR] Paar vragen over mogelijkheden

Discussie in 'Algemeen' gestart door project_tim, 5 okt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. project_tim

project_tim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    paar vragen over mogelijkheden

hi ik heb een paar vragen 1 kun je in KOTOR net als in bijv morrowind gewoon overal rondlopen en vliegen of zit je zodanig vast aan het verhaal dat je vaste routes hebt waar je heen moet

2 wat is er qua kleding opties het leuke aan morrowind vond ik de mogelijkheid om overal kledingstukken te kopen en die in allemaal verschillende variaties aan te doen of word het een standaart pakje en als je kleding kan kopen kun je dan onet als in morrowind allerlij verschillende dingen maken of is het een geheel standaart pakje

3: wapens heeft elke persoon 1 wapen zoals een lightsaber of is het mogelijk om allerlij verschillende wapens te pakken???

4: moorden: in morrowind kon je iedereen die je zag vermoorden kan dat in KOTOR ook???

2. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    lees is een paar reviews dude.. daar staat alles in :{

1. je kunt vrij rond lopen, en overal naar toe, ook als je van een planeet af gaat kan je er later nog terug naar toe, dit echter wel als deze niet is vernietigd of anders..

2. je kan in de winkels kleding kopen, ook vind je vaak kleding, en dit kan je aandoen naar jou eigen inzicht..

3. Je kan elk wapen wat te vinden is gebruiken..

4. In kotor kan je alleen mensen vermoorden die vijandig tegenover jou zijn..

3. project_tim

project_tim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja ok (alle reviews zijn heel lang of er staat daarover weinig beschreven)

4. StephaN

StephaN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok ik heb het spel net teruggebracht om deze redenen:

1. Ik vind star wars niet echt super ;)
    2. Het feit dat het toch best linear was (ik had iig wel het gevoel dat ik echt levels aan het afronden was)
    3. Werd snel eentonig
    4. Zoals eerder vermeld er zijn maar een paar lui die je kan doden

Wat ik wel leuk vond:
    1. Graphics! (geweldig om in een gevecht het spel te pauzeren en dan a la matrix de situatie bekijken door de camera te draaien) Het eerste levels is overigens vrij lelijk, maar de tweede planeet is weer heel mooi.
    2. Geluid! dolby digital super ;)
    3. Herkenning voor star wars fans denk ik?

Ik ben overigens andere rpg's gewend (everquest, diablo, dark age of camelot, asherons call 2 etc..) Dus waarschijnlijk is dit gewoon niks voor mij. Maar misschien heb je er wat aan ;)

5. azzkickr

azzkickr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    [/QUOTE]
    Ik ben overigens andere rpg's gewend (everquest, diablo, dark age of camelot, asherons call 2 etc..) Dus waarschijnlijk is dit gewoon niks voor mij. Maar misschien heb je er wat aan ;) [/B][/QUOTE]

dIABLO 2 EEN RPG??????

kOTOR : HIJ'S WEL GEWOON GOEWD, MISCHIEN EEN BEETJE LINAIR MAAR HIJ IS TENM,INSTE WEL JE GELD WAARD, QUA LEVENSDUUR

Laatst bewerkt: 6 okt 2003
  6. DeYous

DeYous xbox rules

Leuk Bevonden:
    1
    ja, k d8 het wel ja

7. StephaN

StephaN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha ja diablo is niook een rpg maar meer eentje die lekker simpel op te pakken is en niet echt veel diepgang heeft nee.
    Ik speel overigens geen van de rpg's meer

8. darkdesign

darkdesign Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het een heel mooi spel, echt mooie graphix, mooi verhaal erachter.

Ik heb voor kotor ook morrowind gespeel en ik vond het ook heel erg wennen, maar toch kotor heeft een heel goed verhaal, Beter zelfs als morrowind vintik zelf. Morrowind is wel heel erg vrij, daarom vind je aant begin dat je bij kotor gestuurt word door het verhaal, maar omdat het verhaal veel inhoud heeft en erg verrassende dingen heeft blijf je het gewoon spelen.

Conclusie, kotor is verslavender dan morrowind en zeker de moeite waard om te kopen, en als je morrowind al een mooi spel vond(net als ik ) beleef je veel plezier van kotor. Eerst dacht ik ook van bah starwars want ik heb SW jedi knight 2 ook en daar vind ik niet veel aan, maar als je kotor speelt heb je helemaal niet zo'n id dat je startwars speelt want er vormt zich een geheel nieuwe wereld(het verhaal lijkt wel veel op starwars)

(oow das een lang verhaal)

Laatst bewerkt: 6 okt 2003
  9. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25

Deze gaat dus dicht, omdat je al deze vragen ook in andere threads had kunnen stellen, en omdat de meeste antwoorden inmiddels al gegeven zijn.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina