Kotor threads

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Q-Dancer, 19 sep 2003.

1. Q-Dancer

Q-Dancer Guest

Hey mensen, in de games-sectie staat een thread over Kotor en in de games-help-sectie ook. Nu erger ik me dood aan al die mannetjes die dikke spoilers lopen te plaatsen in de normale thread over Kotor ipv de help-thread die daar speciaal voor bedoeld is! Het is nu al veel gevraagd of er misschien geen spoilers meer in de normale thread geplaatst worden, maar dit schijnt totaal niet te helpen, kan hier iets aan gedaan worden? Het is een geweldig spel en ik wil zoveel mogenlijk dingen erover weten, maar het word mij -en vele members met mij- nu onmogenlijk gemaakt deze thread door te lezen zonder dat je weet hoe het hele spel afloopt etc.

Dus mijn vraag: Kunnen deze members die -na veler verzoek- nog steeds spoilers etc posten in deze thread niet aangepakt worden ofzo?

Mvg

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik stel voor een nieuw topic te starten (door een mod, niet zelf doen) waarin duidelijk wordt aangegeven dat het niet de bedoeling is spoilers te plaatsen.

3. Q-Dancer

Q-Dancer Guest

Precies, dit is wat ik er mee wilde bereiken :) En nee, ik had al begrepen dat dat soort threads alleen door modjes gemaakt mogen worden. Deze thread kan dicht van mij part aangezien er al een oplossing is, thx WouteR!

4. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Mijn zege heb je, ik erger me er ook dood aan.

5. Lars

Lars StarFucker!®

Leuk Bevonden:
    1
    ja maar wat doen JULLIE (degende die niet van spoilers houden) in de thread? ik kan me niets voorstellen

6. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    @ Lars

Als je nou beweerd dat die thread allen op spoilers gebouwd is zit je er flink naast. 148 Pagina's tel ik op dit moment, waarvan alleen in de laatste pagina's spoilers staan.

Laatst bewerkt: 19 sep 2003
  7. Q-Dancer

Q-Dancer Guest

Over het spel praten (ik lees dan meer dan dat ik daar post) zonder meteen in details te treden over wat er waar gebeurt in het spel, gewoon veel meer algemeen, en JULLIE (come on bitch , I can take ya! ;)) hebben daar de help-thread voor om al je spoilertjes te posten etc. Maar dit is toch allang bekent wat in welke thread moet?

8. Q-Dancer

Q-Dancer Guest

Ik zeg al niks meer:eek:

Laatst bewerkt door een moderator: 19 sep 2003
  9. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Ik had het toch niet tegen jou (maar tegen Lars)! Jij herhaald alleen maar datgene wat ik met minder woorden bedoelde te zeggen.

10. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    @ jajojo

de laatste keer dat ik je op trainen sprak was je al op een andere planeet (lijkt me geen spoiler margoed), gast, je had m toen 2 dagen hooguit, ik ben dr in 1 keer de hele week doorheen gerost en dat duurde ongeveer 3,5 uur voordat je daar weg was....en laat staan hoeveel verder dan dat je al was...wat ik dus probeer te zeggen, jajojo, je bent een junk, kom eens wat meer cs spelen...da is vet lache de laatste tijd...steeds meer bekenden :)

Ontopic (want zo doe je dat)

JAmmer idd van al die klere spoilers!!
    (ill give you a spoiler, youl die lonely*) )

11. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Wie ben jij? Val me niet de hele tijd lastig met die rare opmerkingen van je!

/Edit

Wij kennen elkaar eigenlijk toch wel ja. Het blijft naar maar het is de waarheid.:'-(

Laatst bewerkt: 19 sep 2003
  12. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    We houden het wel gezellig, he?

13. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Die jongekes kennen elkaar, Sykes heeft immers dezelfde avatar die jajojo een tijdje geleden óók had :)

14. Q-Dancer

Q-Dancer Guest

Back on-topic dan maar weer gentleman?

15. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    We zijn momenteel aan het kijken om KOTOR meer ruimte te geven. Hoe we dat precies aan gaan pakken, daar zijn we het nog niet helemaal over eens, maar je mag er van uit gaan dat hier binnenkort verbetering in komt.

16. Q-Dancer

Q-Dancer Guest

Kijk daar kunnen we wat mee! Ik denk niet dat het nodig is om Kotor meer ruimte te geven aangezien een help,algemeen,overige thread genoeg is lijkt mij. Though moeten jullie maar kijken wat jullie het beste lijkt. :) Thx DwD, hier zullen veel peeps blij mee zijn!

17. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Nee, een thread met meer dan 2500 replies werkt niet, dat lijkt me overduidelijk. We hebben flinke plannen om dat probleem aan te pakken.... wat die plannen precies zijn, daar kan ik me nog niet over uitlaten.... ;)

18. Q-Dancer

Q-Dancer Guest

Daar heb je helemaal gelijk in, dus IK denk datjullie idee alsvolgt is:

Jullie maken van dermate populaire spellen een 'apart' forum, waar alle gerelateerde threads van die bepaalde game in geplaatst kunnen worden. Jullie zetten er een modje op die de boel daar extra in de gaten houd en zonodig threads die overdezelfde dingen gaan mergen. Dit is mijn idee van jullie oplossing...en? Zit k een beetje in de buurt?:eek:

19. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Geen commentaar :cool:

20. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien handig een nieuw topic te openen om algemeen over KotOR te lullen, ipv al die spoilers tussendoor. Ik vind het alleen een beetje mierenneuken, aangezien er haast altijd bij vermeld wordt dat er een spoiler komende is.

Misschien handig om er allemaal dus iets voor te zetten als: *Spoiler*. :)

Deel Deze Pagina