ik heb een vraag waar liggen de ship parts ik heb al een bij de mijnen waar die gizka is op getrapt en eentje in de kooien bij de rakata's
je moet een side quest doen bij de rakata's. hij vraagt je of je die mandalorians wil verslaan voor hem ! je moet de helm of hoofd geen idee van een mandalorian dan aan hem geven
Uhm, zoals je zelf al zegt is dat met dat gedoe met die Mandelorians een side-quest en dus niet verplicht om verder te komen Volgens mij zijn de enige plekken waar je onderdelen kunt vinden op 2 plaatsen waar je al geweest bent. Wil je echter sowieso van de planeet af zul je naar de tempel moeten gaan. Zie verder ook dit topic (titel is lichtelijk misleidend)
Mja laten we de thread die boo-shem-ee gaf maar aanhouden als dé thread voor vragen over de unknown planet. Anders krijgen we namelijk een wildgroei aan threads. Ik zal de titel van die thread wel iets verduidelijken, zodat we hier geen misverstanden over krijgen. Deze gaat dicht, verdere vragen kun je dus in deze thread kwijt.