1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Kotor2, lightsaber, en andere dingen maken (droids o.a.)

Discussie in 'Algemeen' gestart door Timmeh, 14 feb 2005.

  1. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    eej weet iemand ergens waar een goede lightsaber ligt?
    En hoe maak je in godsnaam zulke dingen ob dur ofzo wil me wel helpe maarja t lukt me gewoon niet, misschien ben ik wat te vroeg maarja heeft iemand hier antwoord op?
     
  2. s-xboxer

    s-xboxer KOTOR II

    Berichten:
    102
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja je bent wel vroeg denk ik. Heb nog niet de tijd gehad om tot een plek te komen waar je een lightsaber kan halen/maken.
    Anders moet je ff kijken bij een post over lightsabers van kotor 1, misschien vind je daar iets nuttigs.
     
  3. ruudioo

    ruudioo Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey,

    ik zat daar eerst ook mee, maar je moet al van telos af zijn en dan met bao-dur alle benodigtheden hebben dat kan je aan hem vragen en als je ze allemaal hebt maakt hij er 1 voor je , je kan zelfs zeggen of een enkel of dubbel wilt
     
  4. s-xboxer

    s-xboxer KOTOR II

    Berichten:
    102
    Leuk Bevonden:
    0
    gebruik volgende keer ff spoiler dan.
    dank u.
     
  5. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Het duurt trouwens wel erg lang voordat je een lightsaber krijgt. Mijn speelduur ligt nu op 8 uur en ik heb nog maar één onderdeel van de lightsaber. :confused:

    /edit: Had deze vraag trouwens niet beter in de KotOR 2 thread kunnen worden gesteld?
     
    Laatst bewerkt: 14 feb 2005
  6. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Klopt, duurt een tijdje voordat je die krijgt. Daarna komen ze gelijk in bakken naar je toe bijna... :) Je kunt geen droids bouwen, wel fixen.
     
  7. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben al van telos af k heb bijna 1 jedi te pakken op dantooine ik moet een grot in, heb the sub level al gedaan :D wete jullie nog een leuke planeet om te bezoeken behalve nar shadaa en telos?
     
  8. $martgun

    $martgun kzie je L!VE

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu 14 uur op de teller en kan nu net 1 planeet kiezen om naar toe te reizen. (doe alles lekker uitgebreid) Lightsaber heb ik nog maar 1 onderdeel van en Sub level op telos nog niet gedaan...
     
  9. Goldeh

    Goldeh Active Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Net van de Nar Shadaa af (Mijn 2e planeet) wat is die laaste 'missie' k*t zeg -.-
     
  10. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Na ruim 16 uur gespeeld te hebben heb ik 'm dan eindelijk in mijn bezit: mijn zelfgemaakte doublebladed lightsaber inclusief eigen crystal. :cool:

    In het eerste deel duurde het bij lange na niet zo lang. Maar dat wil wel weer wat zeggen over de totale speelduur van dit vervolg. :)
     

Deel Deze Pagina