[XOne] KPN - Direct ADSL Lite

Discussie in 'Games' gestart door Headcollector1, 9 apr 2004.

1. Headcollector1

Headcollector1 Mijn Verzameling

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu Planet ADSL comfort, maar mn vader wil overstappen naar een goedkopere provider. Hij is van plan om naar KPN - Direct ADSL Lite te gaan, maar kan ik dan wel met live?

Info KPN - Direct ADSL Lite:
    Down: 1024
    Up: 320
    Datalimiet: 8 GB

Nu heb ik mijn xbox aangesloten doormiddel met een netwerkkaart in de pc (ICS, toch?). Zelf houden we dan gewoon dit moden als we overstappen kan ik dan nogsteeds met die netwerkkaart mn xbox aansluiten of kan dat niet?

Alvast bedankt voor de info,
    Headcollector

PS: Als dit bericht in een andere thread thuishoorde: sorry daarvoor, want ik heb wel de zoekfunctie gebruikt maar kon niet echt iets bruikbaars vinden.

Laatst bewerkt: 9 apr 2004
  2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    ja het moet kunnen

3. Headcollector1

Leuk Bevonden:
    0
    Meschien domme vraag: Maar is die datalimiet niet te weinig, of maakt het helemaal niet uithoeveel je hebt?

4. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Ligt eraan hoeveel Xbox Live je speelt natuurlijk...en welke games...en of je al het downloadable content downt....

5. Headcollector1

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel best vaak op live, zo ongeveer 12 uur per week (48 per maand) en elke gratis content download ik wel.

Weet iemand meschien wat het gemiddelde download is van een spel, of zit er tussen alle spellen heel veel verschil? (ik speel SC:pT)

Laatst bewerkt: 9 apr 2004
  6. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Het ene spel verbruikt meer data dan de andere ja.... zo verbruiken spellen als counterstrike en Midtown Madness 3 niet zo veel data maar PGR2, Rainbow Six en SC: Pandora Tomorrow ook veel...... zo ook verschillen in donwloadable content, een level van Rainbow Six is groter dan alle donwloadable content van Midtown Madness 3.....

Of je het met 8 gigabyte redt? Ik heb geen flauw idee... maar kijk eens hoeveel data je verbruikt per dag ongeveer en ga dan rekenen.... als je nu ADSL comfort hebt heb je vast het speedtouch modem... dan kun je op http://10.0.0.138 kijken naar je modem stats en zie je o.a. je dataverbruik, maak eens een lijstje en houdt het een week bij, en kijk eens wat je gemiddeld verbruikt.

7. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    ik denk dat 8 gb datalimiet een beetje weinig is...bij een fatsoenlijk live spel ios de dataoverdracht groot en kom je waarschijnlijk makkelijk aan 8 gb per maand...
    48 uur... 8gb/48=167mb per uur
    167/60=2,8mb per minuut...ik denk dat dit weinig is, maar het ligt er dan waarschijnlijk aan welk spel je speelt

8. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    ik zit ook met het probleem van een datalimiet van 8gig.zou iemand het keer bijhouden en ongeveer neerzetten hoeveel data hij gebruikt+hoelang hij gemiddeld speelt en welke games

9. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Telt je uploaddata ook mee bij die 8 gig? Want als je host verbruik je minder donwloaddata volgens mij dan bij optimact (wel meer uploaddata)

10. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    nee upload telt niet mee bij de 8gig(bij het net tenminste niet)

11. Headcollector1

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is wel zwaar klote :mad: Dan moet ik maar een andere provider nemen :'-(

12. Pim

Leuk Bevonden:
    76

hmmm, ik quote mzelf...
    dit heb ik ff uitgerekend als je 48 uur op live zit, zit je minder op live...dan is het natuurlijk geen probleem.
    maar als je meer op live zit, dan zit je wel in de shit...

13. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Die berekening komt wel aardig overeen met de werkelijkheid :+
    Maar ik zou zelf zoeken naar een abbo met FUP of geen datalimiet. Want je kunt dus dan 48 uur liven en verder geen kloot meer doen. Niet downloaden van content of andere extralegale bezigheden op de pc 8)

Je vader moet ook niet teveel mail ontvangen :9

14. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    precies wat Rox zegt!

Deel Deze Pagina