1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

KPN Experia en Xbox LIVE

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Tallon 4 NL, 29 mrt 2006.

  1. ggpelupessy

    ggpelupessy GGP

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    HOe heb je dit voor elkaar gekregen?
     
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    Ja je moet het O/S Widows XP Media Center (edition) hebben draaien .. dit is een apart operating systeem .. kan ook niet op alle systemen draaien
     
  3. xamirz

    xamirz Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    wat ik dus gedaan heb, is mijn wpa code veranderen in wep 128 bits en toen kon mijn xbox gewoon mijn experia box vinden.. probeer maar even en laat weten als het lukt...
     
  4. marpet

    marpet Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    xbox aan experia wat een ramp!

    Hoi, ben zelf al half jaar aan het kl.ten met dat ding.
    Heb ook een experia bedraad aan mijn pc hangen. Aan de experia een linksys accespoint voor de 802.11a band.. Media connect werkt prima..
    De pc zegt dat deze een nieuwe Xbox heeft gevonden. maar dan...
    na het invoeren van de 8 cijferige code krijg ik geen verbinding..
    Heb alle poorten gecontroleerd, ook fast user switching staat aan..
    Op de experia staat de firewall uit. en alle benodigde poorten geforward..
    Wie heeft dit wel draaiend? en hoe moet de experia dan ingericht staan?
    gr.
    Peter
     
  5. Stevennn

    Stevennn Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand de Xbox 360 draadloos aan de Experia hangen op de Super G van de EB? Super G is wat standaard is ingesteld op je EB.
     
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    kan je hem ook anders instellen bijv een mixed modus?
     
  7. Netwin

    Netwin Active Member

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    0
    Mag ik iets vragen? Is er iemand die de Experia Box samen met zijn Xbox 360, Pc en Windows Media Connect werkend heeft? Ik twijfel namelijk of ik InternetPlusBellen zal nemen. Alvast bedankt voor het reageren!
     
  8. rafael55

    rafael55 Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    xbox360 draadloos aansluiten op de experiabox via de xbox adapter

    hoi
    ik krijg het niet voor elkaar
    de xbox vind de experiabox niet
    als ik alles handmatig invuldoet hij het ook niet
    ben ten einden raad :'-(
    kan iemand mijn helpen
    please
    graag stap voor stap :confused:
     
  9. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Stel dat het niet werkt met het telefoneren en internetten.
    Opzeggen kan je niet want je zit er een jaar aan vast want dat staat in de voorwaarden.
    Moet je dan een nieuwe aansluiting betalen omdat ze namelijk je abbo bij de kpn opzeggen.
    Ik hoor heel veel negatieve verhalen over de experia box.
    Zeker in combinatie met een mac zoals ik.
    En de kpn en planet service over het gebruik met een mac is heel slecht.
    Beter gezegd ze weten er niks vanaf
     
  10. rafael55

    rafael55 Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    heb ook even de codes op geschreven meschien dat iemand mijn kan helpen
    w 0000-0000
    x 8000-0011
    y 0000-0000
    z 0000-0000

    ik snap er niks meer van heb nu ook de firewal van de experiabox uit gezet maar de xbox vind het netwerk nog steeds niet
    please help me
     
  11. janson111

    janson111 Active Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het ook zo aangesloten :mad:

    Ik heb het ook zo aangesloten, maar helaas lukt het niet om het werkend te krijgen. Vreemd genoeg krijgt de Xbox360 wel een IP adres toegewezen en is alles 'confirmed'. Op de Media Center PC verschijnt 'nieuwe xbox360' gevonden als ik deze inschakel. De code (2 x 4 cijfers) kan ik ook invoeren, maar daarna lukt het niet om verbinding te maken. Kan iemand overzien wat ik nu fout doe?
     
  12. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.417
    Leuk Bevonden:
    17.515
    De Experiabox doet het ook hiero prima, met kabel naar me 360. Alleen draadloos met me PC heeft wel een aardig trage internetverbinding..ligt dat mss dat de ontvanger op een 1.1 USB poort is aangesloten terwijl ie sneller kan werken op een USB 2.0 poort? Verder heb ik gvd een half jaar op die router moeten wachten. Elke keer was ie weer uitgesteld, of waren we opeens niet meer aangemeld. :mad: Maar goed, ik heb hem nu. Bevalt goed. *)
     
  13. x Elimenator x

    x Elimenator x Hans houd van worst

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou een tijdje geleden kon ik elke keer niet een persoon in de chat krijgen en kon ook zijn game niet joinen bij SC 4 en werdt elke keer eruit gegooit maar dan later lukt het weer wel en mensen zijden dat het aan je NAT ligt.

    als ik kijk bij connection controllen dan staar erbij dat mijn NAT ''moderate'' is,
    ik zou zelf niet weten wat dat moet beteken.

    Ik heb trouwens ook zoon box en voor de rest werkt het wel goed, maar in het begin begon ik met draadloos maar mijn internet viel elke keer uit, en als ik de netwerkadapter afsloot en weer aansloot deed me internet weer en na een paar minuten ging hij weer uit.

    Had iemand hier ook een probleem trouwens mee en heeft het opgelost?
    kan je dat dan even zeggen want dan kan ik zelf ook mijn internet weer draadloos maken is wat makkelijker niet zo veel draad ^^
     
    Laatst bewerkt: 29 okt 2006
  14. zomaarwat

    zomaarwat Active Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    MCE > XBOX 360 verbindingsprobleem

    Heeft iemand al een duidelijke oplossing voor het Experiabox > 360 probleem?

    Ik ben zelf al een tijd aan het stoeien maar kom er niet uit. Bedraad krijg ik het af en toe voor elkaar om verbinding te maken vanaf mijn xbox naar mijn PC waarop de mediaservice draait. Als ik hierna weer een WIFI verbinding opzet heb ik tijdelijk een verbinding welke niet meer tot stand komt als ik de xbox en/of PC heb herstart.

    Please help..:)

    Acties ondernomen

    - Firewall uitgezet (PC / XBOX)
    - NAT cache verwijderd
    - Static ip adressen
    - Media service (Media connect, TVersity, WMP 11) > allen hetzelfde probleem

    Hetlijkt zich echt te beperken tot de experiabox....
     
  15. warfighter19

    warfighter19 Active Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo fardo,

    Ik heb ook een probleem met de experia box.
    Ik probeer mijn xbox 360 met zo'n draadloze netwerkadapter van xbox online te krijgen maar dat lukt maar niet.

    Hij houdt er mee op bij een verbinding maken met het netwerk. Ons netwerk wordt ook helemaal niet weergegeven bij de lijst van draadloze netwerken op de xbox. Ik heb al het adres van de xbox in de router gezet maar dat hielp niet.

    Weet je misschien wat ik nog kan doen?:confused:

    Alvast bedankt
     
  16. nanovirus

    nanovirus Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog steeds de volgende problemen met de experia box:

    * mediacenter extender is niet aan de praat te krijgen (werkt alleen met extra hub).
    * beperkte verbindingsmogelijkheden van xbox 360 met xbox Live.
    * Vaak niet telefonisch bereikbaar.
    * wake on lan over internet werkt niet.

    De enige oplossing voor deze problemen is volgens mij de experia box de deur uit te doen.....

    Mijn internetplusbellen abonnement loopt over 3 maanden af, en ik denk dat ik overstap naar een gewone ADSL router (die ik nog heb liggen) met los voip kastje voor Voipbuster.

    Ik wil dit eerst testen door de accountinstellingen van de Experia-box over te zetten naar mijn eigen ADSL router. maar ik weet niet hoe dat moet.
    Heeft iemand dit wel eens geprobeerd?
     
    Laatst bewerkt: 6 dec 2006
  17. maikel7

    maikel7 Active Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik overweeg om een 360 aan te schaffen met wireless adapter (online gamen, etc). Ik heb de Siemens Experia Box icm KPN internetplusbellen. Werkt deze combinatie nog steeds niet naar behoren of is dit inmiddels wel goed?
     
  18. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    dit werkt gewoon hoor
     
  19. nanovirus

    nanovirus Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Downloaden van online content werkt perfect, nooit problemen mee gehad.
    Bij online gamen heb je beperkte verbindingsmogelijkheden, waardoor je verbinding soms weg valt of stemmen niet niet verstaan zijn.
    (Voor online gamen heb je trouwens wel een abonnement nodig)

    Zelf gebruik ik een draad omdat dat betrouwbaarder is dan draadloos, vooral als meerdere computers tegelijk draadloos data verpompen.

    Mediacenter Extender werk niet zo goed, en dat zal met met de komst van Vista vaker gebruikt gaan worden.
     
  20. nanovirus

    nanovirus Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste Fardo, zou jij de instellingen van jou experiabox eens als bestand willen opslaan zodat ik ze in mijn experiabox kan gebruiken. Ik heb namelijk nog steeds heel veel problemen.
     

Deel Deze Pagina